Jag funderar på att köpa Alliansens varumärke för att placera det på en bajamaja! dvs nåt fult och illaluktande mitt i Stockholm!
+5
Sniperace
Kakmonstret
F.I.S.T
Sossar ee lata
Redvictory
9 posters
Snart kan man köpa Alliansen!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
Snart kan man köpa Alliansen!
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ssu-tar-patent-pa-alliansen_4433647.svd
Jag funderar på att köpa Alliansens varumärke för att placera det på en bajamaja! dvs nåt fult och illaluktande mitt i Stockholm!
- Inlägg 2
Sv: Snart kan man köpa Alliansen!
Hur mycket kan jag behöva betala? det skulle verkligen vara kul att få jävlas med denna pajas allians!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 3
Du kan köpa de rödgröna också!
för de tar inte ansvar, de har inte skyddat ordet det här är i din klass när det gäller mogenhet Red V, du beter dig & gnäller som en 5åring, ryck upp dig förfan och gör något vettigt av livet!! TIPS!!! bostäderna i Spanien har gått ner 40-50% senaste året, köp en skön lya och åk till värmen!!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 4
Sossar ee lata skrev:för de tar inte ansvar, de har inte skyddat ordet det här är i din klass när det gäller mogenhet Red V, du beter dig & gnäller som en 5åring, ryck upp dig förfan och gör något vettigt av livet!! TIPS!!! bostäderna i Spanien har gått ner 40-50% senaste året, köp en skön lya och åk till värmen!!
Var detta din variant på mogenhet ??
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 5
Du kan ju passa på att köpa de rödgröna innan någon annan gör det.
Nazistorganisationer har gjort liknande förut för att jävlas med vänstern.
Nu tar SSU till sig deras metoder.
Nazistorganisationer har gjort liknande förut för att jävlas med vänstern.
Nu tar SSU till sig deras metoder.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 6
Troligen kommer Alliansen INTE behöva KÖPA tillbaka namnet, det kommer dras i patent och registreringsverket, sedan kommer utslaget bli att SSU handlat i OND TRO, dvs att de omöjligen kunde vara ovetande om att detta används, de tas ifrån rätten och kan bli skadeståndsskyldiga för merarbete osv...
Alltså inte ett smart drag på något sätt!
- Inlägg 7
Precis.
SSU får gärna slänga sina pengar i sjön för min del
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 8
Kakmonstret skrev:Precis.
Vilken sjö...???? Kanske dax att ge sig ut och fiska..
- Inlägg 9
Sniperace skrev:Troligen kommer Alliansen INTE behöva KÖPA tillbaka namnet, det kommer dras i patent och registreringsverket, sedan kommer utslaget bli att SSU handlat i OND TRO, dvs att de omöjligen kunde vara ovetande om att detta används, de tas ifrån rätten och kan bli skadeståndsskyldiga för merarbete osv...
Jag märker att du inte är speciellt lagkunnig sniper! jag har själv sökt patenter och att söka patent på namn är heller inget ovanligt! att du sedan gör ett försök att få det olagligt gör att jag skrattar just nu! "fniss"
Det är ju mycket klantigt att de inte skyddat sitt affärsmärke eller hur?
Jag blir ju iofs inte förvånad för det är ju ett gäng pajaser i Alliansen!
- Inlägg 10
Redvictory skrev:Sniperace skrev:Troligen kommer Alliansen INTE behöva KÖPA tillbaka namnet, det kommer dras i patent och registreringsverket, sedan kommer utslaget bli att SSU handlat i OND TRO, dvs att de omöjligen kunde vara ovetande om att detta används, de tas ifrån rätten och kan bli skadeståndsskyldiga för merarbete osv...
Jag märker att du inte är speciellt lagkunnig sniper! jag har själv sökt patenter och att söka patent på namn är heller inget ovanligt! att du sedan gör ett försök att få det olagligt gör att jag skrattar just nu! "fniss"
Jodå, nu ska jag berätta en sann historia om detta för dig.
En bilentusiastförening splittrades och en ny bildades, den gamla föreningen hade under ett antal år kört ett rally varje år med ett speciellt namn.
Nu kommer det, den nybildade föreningen registrerade detta namn hos patent och registreringssverket, och när den gamla föreningen annonserade så kom det krav från den nya klubben att de inte fick använda detta eftersom det var registrerat, och så långt var allt riktigt.
MEN nu klagade den gamla klubben på att registreringen godkänts och lade fram FAKTA, dvs annonser som varit i tidningar, bilder och websidor som vsade på att detta använts under ett antal år av denna förening.
Det slutade som sig bör med att den nya föreningen hade handlat i vad DE skrev OND TRO, det togs ifrån sin registrering, och den gamla klubben fick ansökan om att denna skulle vara deras GODKÄND.
Sedan kunde detta gå till en stämning från den gamla klubben med krav på skadestånd.
klubben detta gäller är
Dream Catcher Cruisers
Så där har jag völdigt bra på fötterna vad som gäller.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 11
Suck...? opolitiske Sniper i demokratins namn basuner ut ond tro, när något mot hans älskade allians förs på tal!
Hmmm...? Var det lika ond tro när alliansen roffade åt sig arbetarpartiet moderaterna eller nu senast moderaterna de gröna?
Hmmm...? Var det lika ond tro när alliansen roffade åt sig arbetarpartiet moderaterna eller nu senast moderaterna de gröna?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 12
"Snart kan man köpa Alliansen"
Vem vill ha ett konkursbo ?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 13
RedCloud skrev:"Snart kan man köpa Alliansen"
- Inlägg 14
MartinLindgren skrev:Suck...? opolitiske Sniper i demokratins namn basuner ut ond tro, när något mot hans älskade allians förs på tal!
suck, den fd amfetaminknapraren, rövaren och pundare Martin brister ut i okvädningar som vanligt.
Jag hade reagerat EXAKT likadant om MUF gjort så med något som vänstersidan använt sig av....
men det lär du aldrig förstå.........
- Inlägg 15
RedCloud skrev:"Snart kan man köpa Alliansen"
Dels för att det är billigt och sen för att man kan göra vad man vill med det! Alliansen som varumärke skulle isf stå för något fult och vedervärdigt! jag kan inte komma på nåt just nu men ge mig gärna några tips!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 16
Vet du vad jag tycker Sniper, res dig upp, dra upp gylfen och kliv ur garderoben, din pajas!
En 50+ som väljer att sitta i garderoben och leka med sin lilla snopp, borde verkligen försöka resa sig upp!
Släpp för tusan taget om lillsniper och var som den 50+ du är!
Sen är jag säker på att det enda vapen du behärskar är säkert korkpistolen!
En 50+ som väljer att sitta i garderoben och leka med sin lilla snopp, borde verkligen försöka resa sig upp!
- Inlägg 17
MartinLindgren skrev:Vet du vad jag tycker Sniper, res dig upp, dra upp gylfen och kliv ur garderoben, din pajas!
Nåja, kan det vara pga ditt gamla liv med amfetaminmissbruk som får dig sådan?
Lite sådär otillräknelig osv?
Du får bara tillbaka som du gör mot andra, och så länge du inte lyckas tolka skriven text och far ut i idiotier så får du sådana svar, kan du förstå det?
- Inlägg 18
Redvictory skrev:RedCloud skrev:"Snart kan man köpa Alliansen"
Dels för att det är billigt och sen för att man kan göra vad man vill med det! Alliansen som varumärke skulle isf stå för något fult och vedervärdigt! jag kan inte komma på nåt just nu men ge mig gärna några tips!
Ja vackert eller tilldragande ser jag INTE det som, kanske får det till följd att många som tycker att det inte ser bra ut skippa att rösta på dem
Och vad tror du, de har SÄKERT betalat multum för denna.....
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 19
Hahahah kommunistmupp!!!
Redvictory skrev:Sniperace skrev:Troligen kommer Alliansen INTE behöva KÖPA tillbaka namnet, det kommer dras i patent och registreringsverket, sedan kommer utslaget bli att SSU handlat i OND TRO, dvs att de omöjligen kunde vara ovetande om att detta används, de tas ifrån rätten och kan bli skadeståndsskyldiga för merarbete osv...
Vänsterpartiet, MP, De rödgröna är inte heller skyddat, anser du att de också är pajaser! pajas kommunist där, skaffa ett jobb och sluta lata dig på MIN bekostnad, förkylningen har gått över!!!
- Inlägg 20
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:Troligen kommer Alliansen INTE behöva KÖPA tillbaka namnet, det kommer dras i patent och registreringsverket, sedan kommer utslaget bli att SSU handlat i OND TRO, dvs att de omöjligen kunde vara ovetande om att detta används, de tas ifrån rätten och kan bli skadeståndsskyldiga för merarbete osv...
Vänsterpartiet, MP, De rödgröna är inte heller skyddat, anser du att de också är pajaser! pajas kommunist där, skaffa ett jobb och sluta lata dig på MIN bekostnad, förkylningen har gått över!!!
att söka ett riktigt PATENT är både kostnads och tidskrävande, att registrera ett varunamn är en helt annan sak...
och som jag förklarade, det är lätt att registrera ett varunamn, och lika lätt att bli av med det om det visar sig att man gjort detta för att djävlas, väl medveten om att det är inarbetat av någon annan...
så på samma sätt är det lönlöst att försöka regga sådana för att djävlas, det slutar för det mesta med förlust
jag väntar fortfranmade på kommentar angående detta från RV som tydligen INTE riiktigt vet vad han talar om...
tidningsartikel om detta...
NSK
- Inlägg 21
Jag köpte Vänsterpartiet idag.
Nu ska jag be Ohly köpa tillbaka det, för 100 mille
- Inlägg 22
Kakmonstret skrev:Jag köpte Vänsterpartiet idag.
det kan du ju drömma om, det går på precis samma väg som det jag skrev om, och på samma väg som detta reggande av alliansen....
- Inlägg 23
Det är sant jag köpte Vänsterpartiet, betalade till och med med sovjetiska kopek från 1978
- Inlägg 24
att registrera ett varumärke kostar 1900 oavsett om det blir godkänt eller ej.
och det i bara EN klass..
Patentansökan kostar 3000:-
se patent och registreringsverket
och det i bara EN klass..
Patentansökan kostar 3000:-
se patent och registreringsverket
- Inlägg 25
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:Troligen kommer Alliansen INTE behöva KÖPA tillbaka namnet, det kommer dras i patent och registreringsverket, sedan kommer utslaget bli att SSU handlat i OND TRO, dvs att de omöjligen kunde vara ovetande om att detta används, de tas ifrån rätten och kan bli skadeståndsskyldiga för merarbete osv...
För det första så har jag börjat jobba samt satt full fart på mitt företag!
För det andra så är det jag som försörjer dig s-ee-l! för du kan väl inte på fullt allvar påstå att du kan driva ett företag samtidigt som du sitter här 24/7! du är en pajas jag är en framgångsrik entreprenör som planerar att anställa 5 personer till mitt företag!