Sniperace 2011-09-01, 09:48
Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Redvictory skrev: Sossar ee lata skrev:Hon har bott mycket hos sina sjuka föräldrar för att hjälpa dem skriver hon, det är väl bra!?
Hon kan ju hjälpa sina föräldrar utan att skriva sig där eller? nej nej nej! hon är en avgrundshöger och då handlar det enbart om att försnilla skattepengar! att hon av empati skulle skriva sig på en ort nära sina sjuka föräldrar är helt befängd! men det vill eller kan inte ni avgrundsbröder förstå! (patetiskt av er)
Åter till ämnet efter div fokusförskjutningar o personangrepp från avgrundsböderna för att de inte klarar av att debbatera själva ämnet!Jag har bott här sedan oktober och har sett henne högst tre gånger, säger grannen Nina Hasanagic. Varför tog hon inte in på hotell som vanliga hederliga medborgare de få gånger hon besökte sina sjuka föräldrar? (jag anar varför) *ASG*
När mina barn och barnbarn hälsar på hos mig bor de självfallet INTE på hotell, de bor då hos mig, liksom att min ena dotte med son under tiden hon går färdigt sin högskola bor här istället för att bo på hotell eller hyra lägenhet under en sexmånadersperiod.
När jag var anhörigvårdare bodde även jag många nätter i min fars bostad istället för att vara i mitt eget hus ett par kilometer bort, vari ser du problemet med att vårda sina egna föräldrar?
föredrar du ättestupan eller at då ska de fan i mig in på hem?
du är en ynklig människa som försöker ta billiga poäng på människors lidande
Jag väntar på nästa bortförklaring! en klassiker är: hon behövde vara skriven där för att hon måste vattna blommorna! (sååå patetiska ni är små troll)
Kanske enklast så, och som sagt en helt legal sak som dina vänner sysslade med mycket förr, och troligen även idag om man gör en ordentlig undersökning, det är ju ett lagligt sätt att tillskansa sig mer pengar i politikerbörsen oavsett partifärg.
VAd anser du om sossepolitikern som skrev sig på sitt sommarställe i norrland?
vad anser du om vänsterpolitiker som gör på samma sätt?
men visst det är ju skillnad om en till vänster gör det, då finns det plötsligt skäl enligt dig eller hur?
nej LILLE VÄN för dig gäller bara hat mot höger allt annat saknar betydelse