...Nu är även alerten här, Nu dyker snart spammaren upp.....När Högerdebattörerna är svarslösa
+2
Freedom
F.I.S.T
6 posters
Nu är alerten här oxå ....Nu dyker nog snart spammaren upp snart
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Freedom- Antal inlägg : 1404
.Nu är även alerten här, Nu dyker snart spammaren upp.....När Högerdebattörerna är svarslösa
Jag har gjort exakt samma reflexion.
När pottkanten skaver väl mycket kommer säkert spammaren tillbaka.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
F.I.S.T skrev:...Nu är även alerten här, Nu dyker snart spammaren upp.....När Högerdebattörerna är svarslösa
Jag tror att ni måste vara maschosister hela vänsterbunten. Hur kan ni annars gilla att få så mycket smörj hela tiden?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Det är riktigt underhållande att allt oftare se honom "debattera" med sig själv, ClownIII, gissningsvis i syfte att någon enda gång få respons från någon som förstår honom. Snart börjar nog debatten ....F.I.S.T skrev:...Nu är även alerten här, Nu dyker snart spammaren upp.....När Högerdebattörerna är svarslösa
formsvackan skrev:Det är riktigt underhållande att allt oftare se honom "debattera" med sig själv, ClownIII, gissningsvis i syfte att någon enda gång få respons från någon som förstår honom. Snart börjar nog debatten ....F.I.S.T skrev:...Nu är även alerten här, Nu dyker snart spammaren upp.....När Högerdebattörerna är svarslösa
Freedom- Antal inlägg : 1404
Så mycket däng högerfundamentalistern får dagligen här så dröjer nog spammaren inte allt för länge. LillEric kämpar förmodligen förbrilt med att på nytt dölja sitt IP för att kunna köra en ny vända....
Freedom skrev:Så mycket däng högerfundamentalistern får dagligen här så dröjer nog spammaren inte allt för länge. LillEric kämpar förmodligen förbrilt med att på nytt dölja sitt IP för att kunna köra en ny vända....
Jag har faktiskt ingen aning om vem som är spammaren, bara en fast övertygelse om att det är en forumhöger.....
redalert- Antal inlägg : 13973
Man undrar ju varifrån denna självgodhet kommer ifrån eftersom ni spelar i absoluta bottenligan har ni inte minsta självinsikt?
redalert skrev:Man undrar ju varifrån denna självgodhet kommer ifrån eftersom ni spelar i absoluta bottenligan har ni inte minsta självinsikt?
Min "självgodhet" (Översättning från Forumhögersvenska till vanlig svenska = självförtroende) .....kommer utifrån, att jag gör goda handlingar och tänker på andra än mig själv.... endast Jantelagmänniskor missunnnar andra bra självförtroende. endast högermänniskor tycker att det och allting annat gott i livet enkom skall vara till för dom
redalert- Antal inlägg : 13973
F.I.S.T skrev:redalert skrev:Man undrar ju varifrån denna självgodhet kommer ifrån eftersom ni spelar i absoluta bottenligan har ni inte minsta självinsikt?
Min "självgodhet" (Översättning från Forumhögersvenska till vanlig svenska = självförtroende) .....kommer utifrån, att jag gör goda handlingar och tänker på andra än mig själv.... endast Jantelagmänniskor missunnnar andra bra självförtroende. endast högermänniskor tycker att det och allting annat gott i livet enkom skall vara till för dom
Kan du bevisa vari dessa goda handlingar består eller är de bara falska tankekonstruktioner?
Kan man inte lura någon annan så kan man ju alltid lura sig själv och en del har ju faktiskt inga andra alternativ!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Jodå, somliga har en fantasigeneratorredalert skrev:Kan man inte lura någon annan så kan man ju alltid lura sig själv och en del har ju faktiskt inga andra alternativ!
redalert skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev:Man undrar ju varifrån denna självgodhet kommer ifrån eftersom ni spelar i absoluta bottenligan har ni inte minsta självinsikt?
Kan du bevisa vari dessa goda handlingar består eller är de bara falska tankekonstruktioner?
Kan man inte lura någon annan så kan man ju alltid lura sig själv och en del har ju faktiskt inga andra alternativ!
vissa har inget annat för sig än att misstro andra.... Jag vet mycket väl mina goda sidor, och dessa och min person är inte ett ämne att diskuteras på ett forum, jag kan bara konstatera att jag blev en riktigt bra människa, och den uppfattningen blir inte mindre tydlig efter att ha skådat den människofientlighet många av er här på Ac står för
Hurru Freedom .....Nu börjar det osa hett i mentalfallets huvud, nu är spammaren nära att hoppa fram ur honom
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
F.I.S.T skrev:Hurru Freedom .....Nu börjar det osa hett i mentalfallets huvud, nu är spammaren nära att hoppa fram ur honom
Hade du fler rasistkommentarer?, i såfall håll dem för dig själv, det är ganska motbjudande att läsa dem.
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Hurru Freedom .....Nu börjar det osa hett i mentalfallets huvud, nu är spammaren nära att hoppa fram ur honom
Hade du fler rasistkommentarer?, i såfall håll dem för dig själv, det är ganska motbjudande att läsa dem.
vilka rasistkommentarer syftar du till ?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Hurru Freedom .....Nu börjar det osa hett i mentalfallets huvud, nu är spammaren nära att hoppa fram ur honom
De som du fällde, vilka trodde du?
Du har alltså gjort så många rasistkommentarer att du inte kan hålla reda på dem, case closed.
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Hurru Freedom .....Nu börjar det osa hett i mentalfallets huvud, nu är spammaren nära att hoppa fram ur honom
De som du fällde, vilka trodde du?
Du har alltså gjort så många rasistkommentarer att du inte kan hålla reda på dem, case closed.
Du hade inget att komma med alltså