ganska busted liksom när du råkade klistra in" upp" och "flytta upp" med ditt döda borgare konto..
du är bara patetisk jag har slutat bli arg eller ens chockad över vad du ocvh dina "kamrater" sysslar med
Med vilken sorts logik kommer du fram till vad då ?fredrik rahm skrev:redcloud loggar in på corvens NYA forum och vips dyker namnapparen upp här..som igår..vad är nytt annars??
ganska busted liksom när du råkade klistra in" upp" och "flytta upp" med ditt döda borgare konto..
du är bara patetisk jag har slutat bli arg eller ens chockad över vad du ocvh dina "kamrater" sysslar med
Att du försöker få bort fokus från din person och ditt ytterst osmakliga beteende under ett antal nick är förståeligt. Vem fasiken vill kännas vid något sådant ?fredrik rahm skrev:..mina är att han dyker upp och samtidigt börjar namnnappandet och mobbingen emot mej..(som igår)samt att han i sin iver han råkade klistra in saker i sitt spamkonto "döda borgare"
I och för sig tillbringar jag och RC vardagarna på samma ort, men det skulle vara mycket svårt att vara en och samma person, eftersom denne stackare då tvingades sköta två jobb samtidigt. En sammanlänkande faktor, förutom ett väl utvecklat förstånd, är den att RC´s arbetsgivare är min kund.fredrik rahm skrev:sedan förövrigt skulle du och redcloud lätt vara samma person...
Att beskylla RC för ”taskig självkänsla” är nog en av de största felbedömningar man kan görafredrik rahm skrev: visa att ni har taskig självkänsla och hybris.
formsvackan skrev:Med vilken sorts logik kommer du fram till vad då ?fredrik rahm skrev:redcloud loggar in på corvens NYA forum och vips dyker namnapparen upp här..som igår..vad är nytt annars??
Btw: jag känner RC och vet att det skulle vara honom mycket främmande att försöka sig på samma sorts taskspel som du ägnar dig åt. Han har dessutom inget som helst behov av detta, då han med en gäspning pulvriserar dina och andras dumheter .
Blåfront skrev:formsvackan skrev:Med vilken sorts logik kommer du fram till vad då ?fredrik rahm skrev:redcloud loggar in på corvens NYA forum och vips dyker namnapparen upp här..som igår..vad är nytt annars??
Btw: jag känner RC och vet att det skulle vara honom mycket främmande att försöka sig på samma sorts taskspel som du ägnar dig åt. Han har dessutom inget som helst behov av detta, då han med en gäspning pulvriserar dina och andras dumheter .
Vad är era logik då?
1. Rahm och doda-alla-borgare är online samtidigt, vem är doda alla borgare?
2. Redcloud är offline och doda-alla borgare och Fredrik Rahm är online
Redcloud gjorde samma skit mot mig på AB
Funderar om jag ska gå vidare med Redclouds hot mot mig och falska förtal om pedofil
Vad vill du egentligen ha sagt med detta ?Blåfront skrev:Vad är era logik då?
1. Rahm och doda-alla-borgare är online samtidigt, vem är doda alla borgare?
2. Redcloud är offline och doda-alla borgare och Fredrik Rahm är online
råttan skrev:Jag har inte sett ett enda övertygande bevis för vem som ligger bakom tokspamningen.
martin7lindgren skrev:JAG TROR OCKSÅ VAD JAG TROR!
Skulle bli mycket förvånad om det framkom att mina misstankar är fel?
En del människor är sådana vanemänniskor att man lyser igenom på direkten!