Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
MammaGuevara
R.O.F.L
Thetaxpayer
Sniperace
KickTheRasist
lazy
Regndrottning
RedCloud
Susz X
Corven
MartinLindgren
cleopatra
Kakmonstret
IK HAAT COMMUNISME
18 posters

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-19, 00:28

    [/quote]

    Helt off topic, jag vet, men jag måste ändå fråga: vad är en "Assyrian"????
    Assyrierna var en historisk folkgrupp som fanns i samma region som syrianerna lever idag. De flesta seriösa syrianer söger att det inte finns någon som helst koppling mellan de olika grupperna, annan än geografi.
    Jag vet att fotbollsklubben heter "Assyriska" och så, men det är som när svanka grupper vill påskina en koppling till vikingarna: Finns inte.
    [/quote]

    Helo Morsan !!

    Ja det är sant .. tråden kommer lite ur sin topic that´s thru !!

    Jag är inte säkert om dem s.k nya brunfärgade arier kommer från
    Syrien i alla fall , men låt det vara så! Om detta är fallet då är
    dem Syrianer eller ??

    Men så mycket jag vet att dem där tjafsar om så mycket område som
    har alldrig varit den stora Babylon och eftersöm du är så påläst
    då förstår du vad jag menar ..

    Detta dåtids Babylon låg ju i dåtidens Mesopotamien och var erövrat av
    min landsman Alexander den Store etc...

    Jag vet en hel del om dem områdena. Dem där brunfärgade arier(Smile) Assyrianer var påtvingade eller sönder knullade av s.k Kristna och resultatet ser vi idag.


    Dem gråter efter en litet imperiet som var då före 2000 år och tror att dem äger samma imperiet fortfarande.


    Och det enda som dem gör är att gråta efter sitt 3000 år -s långa förlust och spöta på Muslimer och allt annat som inte liknar brunfärgade arier .


    MVH

    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-19, 00:33

    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Vilka upplevelser då?"

    Läs om igen!!

    citat:
    "Att muhammed har knullat hennes land? Knappast några assyrer som kommer från arabiska halvön, där håller Ali till."

    Nja men så mycket jag förstår Assyrier är att enligt dem har hela arabiska halvön var en stort assyrier land ... även Turkiet ingår där *asgarv*...

    citat:
    "Hon flydde med sin familj från krigets Libanon på 80 talet. Konflikten där var ju rätt komplicerad. Usa hade ju självklart med ett finger med i spelet."

    Just fan har glömt även att Libanon ingår i den stora assyrian imperiet LOL ..

    Föresten vad har USA att göra med deras "icke stat tillhörighet??"


    citat:
    "Men som du säger är dem väl inte så jätte förtjusta i Muslimer. Men samma tongångar är det om Israel och Usa."


    Varför skall dem vara egentligen förtjusta i muslimer ... en simpel fråga bara :

    Din granne kör en fin BMW och du har ingen sånt för att du har ingen möljighet för den samma vad kallas det för?


    Ja enligt Assyrianer och det låter så här: .. "Jävla muslim kamel knullare " ....hahhahahaha

    Hahahahahahahahahahahahahah och lol! och hahahaahhahahahahahaahhaha

    Låter som du har lite fördomar min vän.
    Aldrig hört talas om någon assyr som kräver mark i arabiska halvön. Var har du varit och läst någonstans? Länka gärna lol! lol! lol!

    "Din granne kör en fin BMW och du har ingen sånt för att du har ingen möljighet för den samma vad kallas det för?"

    Pizzaräser?

    avbetalningsträsk?

    Bestäm du!


    Sorry grabben !!


    Men känner kanske upp till 50 assyrianer med 50 kilo tunga korset !!
    Det enda som jag hör är det ovanstående och detta är sorgligt!!


    Om det är inte Muslimer då är det Svennar enligt dem ..


    Snart kommer dem kräva även Sverige för att min san denna är
    också en del i Assyrr imperiet

    Very Happy



    MVH

    //KTR

    Det va ngt nytt för mig iallafall.

    låter som korsen stör dig. Du vet att det råder religionsfrihet i Sverige va?



    Du är så lost in time jag har ju en själv tatuerat men lite extrem , typ det stor ju 666 över varje vinge.

    Wink
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  lazy 2009-04-19, 00:59

    Till MammaG om du är intresserad, eleverna är själva
    assyrier/syrianer.

    http://www.ronnaskolan.sodertalje.se/ronna/assyriersyrianer.shtml
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-19, 01:02

    lazy skrev:Till MammaG om du är intresserad, eleverna är själva
    assyrier/syrianer.

    http://www.ronnaskolan.sodertalje.se/ronna/assyriersyrianer.shtml


    Ja och vi är alla samer också ...


    *asgarv*


    Hur skall vi ha nu Lazy ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  lazy 2009-04-19, 01:41

    Sorry KTR, men vad är kopplingen assyrier/syrianer - samer? Rolling Eyes
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-04-19, 07:18

    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Vilka upplevelser då?"

    Läs om igen!!

    citat:
    "Att muhammed har knullat hennes land? Knappast några assyrer som kommer från arabiska halvön, där håller Ali till."

    Nja men så mycket jag förstår Assyrier är att enligt dem har hela arabiska halvön var en stort assyrier land ... även Turkiet ingår där *asgarv*...

    citat:
    "Hon flydde med sin familj från krigets Libanon på 80 talet. Konflikten där var ju rätt komplicerad. Usa hade ju självklart med ett finger med i spelet."

    Just fan har glömt även att Libanon ingår i den stora assyrian imperiet LOL ..

    Föresten vad har USA att göra med deras "icke stat tillhörighet??"


    citat:
    "Men som du säger är dem väl inte så jätte förtjusta i Muslimer. Men samma tongångar är det om Israel och Usa."


    Varför skall dem vara egentligen förtjusta i muslimer ... en simpel fråga bara :

    Din granne kör en fin BMW och du har ingen sånt för att du har ingen möljighet för den samma vad kallas det för?


    Ja enligt Assyrianer och det låter så här: .. "Jävla muslim kamel knullare " ....hahhahahaha

    Hahahahahahahahahahahahahah och lol! och hahahaahhahahahahahaahhaha

    Låter som du har lite fördomar min vän.
    Aldrig hört talas om någon assyr som kräver mark i arabiska halvön. Var har du varit och läst någonstans? Länka gärna lol! lol! lol!

    "Din granne kör en fin BMW och du har ingen sånt för att du har ingen möljighet för den samma vad kallas det för?"

    Pizzaräser?

    avbetalningsträsk?

    Bestäm du!


    Sorry grabben !!


    Men känner kanske upp till 50 assyrianer med 50 kilo tunga korset !!
    Det enda som jag hör är det ovanstående och detta är sorgligt!!


    Om det är inte Muslimer då är det Svennar enligt dem ..


    Snart kommer dem kräva även Sverige för att min san denna är
    också en del i Assyrr imperiet

    Very Happy



    MVH

    //KTR

    Det va ngt nytt för mig iallafall.

    låter som korsen stör dig. Du vet att det råder religionsfrihet i Sverige va?



    Du är så lost in time jag har ju en själv tatuerat men lite extrem , typ det stor ju 666 över varje vinge.

    Wink

    Undrar vem som är lsot med sina korkade uttalanden?
    Kanske är det detta du pekar på KTR?

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Assyriska_sj%C3%A4lvst%C3%A4ndigheten

    Ungefär som med Kosova/Mitrovica/Srpska. Lite provinser i ditt gamla land.

    Samma skit olika folk.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty hehe

    Inlägg  R.O.F.L 2009-04-19, 07:23

    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  cleopatra 2009-04-19, 12:17

    R.O.F.L skrev:https://www.youtube.com/watch?v=-8fa9yKQeTY

    Intressant länk

    WOW!! Shocked Shocked Vilken kvinna!! Lyssnade igenom alla sju avsnitt och det var mycket intressant.

    Hon tog upp samma fråga som jag undrar över. Varför protesterar inte alla fredliga islamiska ickefundamentalister mot de islamistiska fundamentalisterna? Hon frågar om de överhuvudtaget finns, och om de finns, varför gör de inte sina röster hörda? Hon hävdade att de borde skrika i högan sky över att få sin religion "stulen" och misstolkad.

    Hon berättade om den muslimske mannen, nu minns jag inte vad han hette, som manat alla muslimer att göra uppror mot islamistiska fundamentalister och visa sin avsky för terrordåd utförda i Allahs namn. Han kom till USA och bad tre imamer, de tre största talesmännen för muslimska amerikaner, om hjälp med att kalla till en protestmarsch. De vägrade.... Rolling Eyes När han ändå fick ut sitt budskap kom till slut 50 personer, de flesta av dem var kristna som ville stödja de fredliga muslimernas kamp mot fundamentalismen Suspect
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  cleopatra 2009-04-19, 13:24

    Efter att ha sett youtube-klippen blir man ju livrädd när man läser det här:

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article4939558.ab

    Det får en ju att undra om de som hävdar att muslimernas slutgiltiga mål är att islamifiera hela världen kanske inte har så fel ändå.....
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty rätt

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-19, 13:45

    cleopatra skrev:Efter att ha sett youtube-klippen blir man ju livrädd när man läser det här:

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article4939558.ab

    Det får en ju att undra om de som hävdar att muslimernas slutgiltiga mål är att islamifiera hela världen kanske inte har så fel ändå.....

    Problemet är att de som anses som fanatiker är bland kristna ett par procent kanske, bland muslimer är det ca 50 % !!
    Vi har en oerhörd konflikt framför oss tyvärr, och den är skapad av alla flyktingkramare och halal hippies.
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  cleopatra 2009-04-19, 14:08

    Johanne Hildenbrandt har skrivit ännu en underbar krönika som tar upp just detta ämne:

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/johannehildebrandt/article4938169.ab

    Kopierar in min kommentar (på AB) till hennes artikel


    Ännu en underbar krönika av Johanne. Härligt och uppfriskande med en journalist som tagit sig ur PK-träsket och vågar beskriva hur verkligheten ser ut för dessa ungdomar. Alla de som in absurdum förnekat att hederskulturen existerar i Sverige borde skämmas och vara tysta i fortsättningen. Nu kan våra politiker kanske äntligen sluta PRATA och börja AGERA och göra processen kort med dessa kriminella medeltidsreliker till "föräldrar".


    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 14:43

    Att syrianer idag kallar sig assyrier är ungefär som att kalla peruaner "Inkainidaner" (vilket mång korkadesvenskar gärna gör).
    Annars tänker jag säga att det är uttryck som "PK-träsk" och andra djävla idiotuttryck som omedelbart dödar dískussionen.

    Tycker det finns väldigt mycket poltiska borderlineinlägg här. Kommer aldrig att föra en seriös diskussion med någon som i något som helst sammanhang använder ordet "arier". Att kalla meningsmotståndare för PK för att man inte delar synen på invandring är snäppet under att börja snacka om arier, vad mig anbelangar. *kräks*
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  cleopatra 2009-04-19, 14:59

    MammaGuevara skrev:Att syrianer idag kallar sig assyrier är ungefär som att kalla peruaner "Inkainidaner" (vilket mång korkadesvenskar gärna gör).
    Annars tänker jag säga att det är uttryck som "PK-träsk" och andra djävla idiotuttryck som omedelbart dödar dískussionen.

    Tycker det finns väldigt mycket poltiska borderlineinlägg här. Kommer aldrig att föra en seriös diskussion med någon som i något som helst sammanhang använder ordet "arier". Att kalla meningsmotståndare för PK för att man inte delar synen på invandring är snäppet under att börja snacka om arier, vad mig anbelangar. *kräks*

    Är det bättre att kalla sina meningsmotståndare "korkade svenskar" och "djävla idioter med borderline" tycker du? Och hur seriös debattör är man om man likställer att kalla någon politiskt korrekt (vilket jag inte gjorde, men däremot har JAG blivit anklagad för att vara det) med att snacka om arier?

    Nu är det andra gången du kallar mig idiot enbart pgra mina åsikter. Är det så du definierar en seriös debatt och yttrandefrihet? För det kan väl inte vara så att alla som inte tycker som du är idioter, eller?
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 15:31

    cleopatra skrev:
    MammaGuevara skrev:Att syrianer idag kallar sig assyrier är ungefär som att kalla peruaner "Inkainidaner" (vilket mång korkadesvenskar gärna gör).
    Annars tänker jag säga att det är uttryck som "PK-träsk" och andra djävla idiotuttryck som omedelbart dödar dískussionen.

    Tycker det finns väldigt mycket poltiska borderlineinlägg här. Kommer aldrig att föra en seriös diskussion med någon som i något som helst sammanhang använder ordet "arier". Att kalla meningsmotståndare för PK för att man inte delar synen på invandring är snäppet under att börja snacka om arier, vad mig anbelangar. *kräks*

    Är det bättre att kalla sina meningsmotståndare "korkade svenskar" och "djävla idioter med borderline" tycker du? Och hur seriös debattör är man om man likställer att kalla någon politiskt korrekt (vilket jag inte gjorde, men däremot har JAG blivit anklagad för att vara det) med att snacka om arier?

    Nu är det andra gången du kallar mig idiot enbart pgra mina åsikter. Är det så du definierar en seriös debatt och yttrandefrihet? För det kan väl inte vara så att alla som inte tycker som du är idioter, eller?



    Jag tycker att sd-flörtare både är poltiska bordeliners och idioter. Det står jag för.
    Jag vet också mycket väl i vilka sammahang uttrycket PK förekom på AB forum, och det var i regel i trådar där det förekom halucinationer om det muslimska övertagandet du själv skriver om i denna tråd. Detta är i sin tur påhittat av folk som skriver om "halalhippies" och "flyktingkramare".

    "För det kan väl inte vara så att alla som inte tycker som du är idioter"


    Jag har blivit kallad för så otroligt mycket värre saker av meningsmotståndare än "idiot", så jag vet inte varför just jag ska lägga band på mig när jag läser idiotier.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty LOL

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-19, 15:43

    Hjärndöda kommunist kärringen slår till igen,

    ---------------------Jag tycker att sd-flörtare både är poltiska bordeliners och idioter. Det står jag för.


    LOL Alla som inte är för världsrevolution och debatterar flyktingpolitik och islam är enligt mammah sd -flörtare.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 16:00

    Hjärnadöda hobbyrasse-brunhögergubbtjyven GustavAnder tänker till *NOT*



    GustavAnder skrev:
    LOL Alla som inte är för världsrevolution och debatterar flyktingpolitik och islam är enligt mammah sd -flörtare.

    Ja, men precis så.... Tänk, det är fanimig bara LOL du får till
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  cleopatra 2009-04-19, 16:22

    MammaGuevara skrev:
    cleopatra skrev:
    MammaGuevara skrev:Att syrianer idag kallar sig assyrier är ungefär som att kalla peruaner "Inkainidaner" (vilket mång korkadesvenskar gärna gör).
    Annars tänker jag säga att det är uttryck som "PK-träsk" och andra djävla idiotuttryck som omedelbart dödar dískussionen.

    Tycker det finns väldigt mycket poltiska borderlineinlägg här. Kommer aldrig att föra en seriös diskussion med någon som i något som helst sammanhang använder ordet "arier". Att kalla meningsmotståndare för PK för att man inte delar synen på invandring är snäppet under att börja snacka om arier, vad mig anbelangar. *kräks*

    Är det bättre att kalla sina meningsmotståndare "korkade svenskar" och "djävla idioter med borderline" tycker du? Och hur seriös debattör är man om man likställer att kalla någon politiskt korrekt (vilket jag inte gjorde, men däremot har JAG blivit anklagad för att vara det) med att snacka om arier?

    Nu är det andra gången du kallar mig idiot enbart pgra mina åsikter. Är det så du definierar en seriös debatt och yttrandefrihet? För det kan väl inte vara så att alla som inte tycker som du är idioter, eller?



    Jag tycker att sd-flörtare både är poltiska bordeliners och idioter. Det står jag för.
    Jag vet också mycket väl i vilka sammahang uttrycket PK förekom på AB forum, och det var i regel i trådar där det förekom halucinationer om det muslimska övertagandet du själv skriver om i denna tråd. Detta är i sin tur påhittat av folk som skriver om "halalhippies" och "flyktingkramare".

    "För det kan väl inte vara så att alla som inte tycker som du är idioter"


    Jag har blivit kallad för så otroligt mycket värre saker av meningsmotståndare än "idiot", så jag vet inte varför just jag ska lägga band på mig när jag läser idiotier.

    Du har självklart rätt att tycka vad du vill om folk, även om jag kan tycka att det är lite omoget att kalla folk för idioter med borderline bara för att de är av en annan åsikt. Borderline är en allvarlig diagnos och borde inte användas som nedvärderande skällsord på någon som har andra åsikter än man själv. Det finns andra sätt att försvara sig på och samtidigt klargöra sin ståndpunkt.

    Dessutom verkar du ha lite svårt med att skilja på personer här inne. Bara för att andra har missbrukat ordet PK så betyder väl inte det att jag gör det? Om politiker ser genom fingrarna med ett kriminellt beteende för att de är rädda för att bli kallade rasister så ÄR de politiskt korrekta. Detta ÄR ett träsk av hymlande människor som säger en sak men menar en annan. Ergo: PK-träsk! Jag skulle aldrig kalla någon för PK bara för att denne inte hade samma åsikt som jag i invandrarfrågor. Jag kanske skulle tycka att denne var lite naiv och blåögd och undra om personen levde i en stuga i skogen och bara sett invandrare på bild, men jag skulle aldrig säga det. De får tycka vad de vill, så tycker jag vad jag vill. Däremot debatterar jag gärna med dem (utan att kalla dem för elaka saker) för att dels dela med mig av mina åsikter, men också för att höra deras och kanske få en annan vinkel på saken. DET kallas seriös debatt.

    Jag har flera gånger skrivit att jag inte tror på konspirationsteorin om ett muslimskt övertagande och min kommentar var nog mer menat som ett skämt än min övertygelse även om man ju inte direkt blir lugnad av artiklar som den jag länkade till. Dessutom har jag ALDRIG kallat någon för varken "hallalhippie" eller "flyktingkramare", varken här eller någon annanstans. Däremot har jag flera gånger sagt vad jag tycker om personangrepp och användandet av nedsättande epitet i debatter, de hör nämligen inte hemma där.

    Så du menar på fullaste allvar att eftersom du har blivit kallad elaka saker av andra så står det dig fullt fritt att angripa vem som helst som skriver eller säger något som du inte håller med om? Gör du så IRL också? Blir förbannad för något en person gjort eller sagt och går sedan och klipper till alla som har avvikande åsikter än dina?

    Du vet inte varför du ska lägga band på dig skriver du, trots att JAG aldrig på något sätt angripit dig personligen. Nej, och antagligen är det meningslöst att försöka förklara det för dig, men nu har jag gjort ett försök iaf.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-19, 16:30

    Men Mamma är vilsen i kommunistträsket.

    Stackare där. Ditt liv kan inte vara roligt, med så mycket hat i din vardag...
    Dina barn, är dem ens normalt utvecklade? De är snarare ett resultat av år av indoktrinering av MammaGuevara.

    "Rödingar drivs av avgrundsdjup idoti och lathet. Denna gruppering av primitiva apmänniskor och slynglar i rakt nerstigande led ifrån den egentillsatta vänsteröverklassen anno 1968 gillar att kasta sten och citera kafka men att arbeta och skapa sin egen välfärd är omöjligt, likaså att sluta leva på föräldrars meriter. Du skall få en borgerlig ryggdunk för din text."
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-19, 16:31

    Cleopatra är väl den enda här inne som jag aldrig kommit med ett personangrepp mot någon Sad

    Taskigt att hoppa på henne Sad


    Själv bryr jag mig inte om någon kallar mig för diverse saker, rinner av som vatten. Internets är inget att bli upprörd över egentligen.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 16:52

    [quote="Alexi"]
    Dina barn, är dem ens normalt utvecklade?

    quote]

    Det är när högerdebattörerna drar in min son som det står helt klart vilka fullkomliga nollor de är. Grattis.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-19, 16:54

    [quote="MammaGuevara"]
    Alexi skrev:
    Dina barn, är dem ens normalt utvecklade?

    quote]

    Det är när högerdebattörerna drar in min son som det står helt klart vilka fullkomliga nollor de är. Grattis.

    Ja fyfan vad miserabla de måste vara. Grattis
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Cleo

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 16:54

    Har jag fel om dig kan jag mycket väl be om ursäkt. Tråden i övrigt har dock passerat alla gränser på alla möjliga breddar
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-19, 17:05

    [quote="MammaGuevara"]
    Alexi skrev:
    Dina barn, är dem ens normalt utvecklade?

    quote]

    Det är när högerdebattörerna drar in min son som det står helt klart vilka fullkomliga nollor de är. Grattis.

    Livet är inte helt kört för din son ännu, hoppas han har en normal farsa som han kan vara hos varannan vecka.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 17:08


    Du behöver inte annonsera att du är en nolla, RB. Det vet alla redan
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  kanaljen 2009-04-19, 17:17

    Rule Britannia skrev:

    Livet är inte helt kört för din son ännu, hoppas han har en normal farsa som han kan vara hos varannan vecka.

    Det är nog samma flugskit.

    Sponsored content


    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 4 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:24