Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:citat:
"Så att i grund och botten ÄR vi överens, de är bara det att vi sett saken från olika håll, och där finns skyldiga på alla kanter, som du skrev Rassar kan vägra sina barn umgås med invandrarbarn, men de är inte många idag som gör så, och som du skrev kristna assyrier vägrar låta sina barn vara med muslimer och vice versa, xenofobi finns från ALLA håll tyvärr, det är inte bara svenskar som lider av detta, även om man ibland (för det mesta) leds att tro så..."2
Yes i grund i botten är vi överens och detta stämmer att vi ser saker från olika vinkel som gör det ännu bättre för diskussionen. När vi kommer till Rassar i min stad är en hel del av sådana tyvärr !!
Ja kristna Assyrier är samma skit och det är tyvärr inte så att detta är bara mot muslimer än mot alla andra kristna som är icke "ORTODOXA" och inte assyrier , en assyrisk flicka måste gifta sig mot en assyrisk man och detta är regel .
OBS!! Det finns undantag men väldigt väldigt litet!!
citat:
"Det krävs MYCKET arbete och information till ALLA för att vi ska lyckas."
Absolut !! Information är lösning mot alla fördomar och annat pajkastning .
citat:
"I natt ska jag åka med min son till TYSKLAND och storhandla inför sommaren och hösten, mitt viktigaste inköp är en eller två flaskor ARDBEG Whisky, och några flak öl, där nöjer jag mig med något billigt även om ja helst skulle vilja ha Guinness, men den är åt he för dyr...."
Härligt!!
ADBERG har jag aldrig testat det måste vara gött , undrar bara vad det kostar hos oss i Sverige öl är nice , jag hittat även en ställe som man kan få
lite bärs från Balkan
Lite Karlovacko and Sarajevsko
Skål!!
Jasså det är helt ok att tycka illa om kristna assyrier?
Väldigt konstig antirasistisk hållning må jag säga.
Är du på riktigt?
Jag tycker inte illa om någon assyrier men detta är fakta som det är tyvärr!!
Och JA jag är på riktigt