Var säger UD att bombhögern har motvind ?
Säger UD att bombhögern har motvind? ( frpga från mig)
ja ( svar från näsan)
My Ass skrev:"läraren" med kronisk friluftsdag,
Var säger UD att bombhögern har motvind ?
RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Inte ens ljugeri är under foliets värdighet, har du ingen som helst moral.
tragiskt att dumhögern inte kan stå för vad de skriver...
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Var säger UD att bombhögern har motvind ?
RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Var säger UD att bombhögern har motvind ?
Gör så här Gustav "tjuven" Ander:
a) Gå till trådens första inlägg. Det är det som tråden startar med.
b) För musen till länken som finns där.Klicka en gång med vänster musknapp. En länk är något som för dig till ett annat ställe på det världsomspännande nätverket Internet.
c) Om du gjort rätt så kommer du till en artikel i Expressen. (inte pappersupplagan utan nätupplagan)
d) Läs den, forma bokstäverna till ord och sedan till meningar.
e) Kom sedan tillbaka, typ på fredag eller så när du lyckats läsa hela.
Var säger UD det du påstår ?
My Ass skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Var säger UD att bombhögern har motvind ?
b) För musen till länken som finns där.Klicka en gång med vänster musknapp. En länk är något som för dig till ett annat ställe på det världsomspännande nätverket Internet.
c) Om du gjort rätt så kommer du till en artikel i Expressen. (inte pappersupplagan utan nätupplagan)
Jag frågade :Säger UD att bombhögern har motvind?
Du svarade : ja
Jag är tillbaka redan nu, för i artikel i Expressen står inte detta.
Så du är fortfarande svaret skyldig.
Du får vara lite snäll och inte pressa assholet för hårt han kan ju få en nervös breakdown!
My Ass skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Var säger UD att bombhögern har motvind ?
Jag frågade :Säger UD att bombhögern har motvind?
Du svarade : ja
Jag är tillbaka redan nu, för i artikel i Expressen står inte detta.
Så du är fortfarande svaret skyldig.
Att kalla andra för lögnare har varit ditt "försvar" under lång tid. Det fungerade inte förr, det fungerar inte idag.My Ass skrev:formsvackan skrev:Detta forum må i så fall ingå i RC's knäppa värld då det var här som du skrev detMy Ass skrev:föga förvånande, du får ju VitaHuset, US army mfl att vara vänsterporrproducenter.
I din knäppa värld gör jag väl det.
Inte ens ljugeri är under foliets värdighet, har du ingen som helst moral.
RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Inte ens ljugeri är under foliets värdighet, har du ingen som helst moral.
tragiskt att dumhögern inte kan stå för vad de skriver...
Inte alls, du satte det på pränt på detta forum, flera gånger dessutom. Höjdaren var nog när jag citerade US Army och du ylade om vänsterporr, då hade jag riktigt roligtMy Ass skrev:Knappst foliet, i din fantasivärld skedde väl detta.
Knappst foliet, i din fantasivärld skedde väl detta.
RedCloud skrev:OK, jag kan ändra mig, UD har aldrig talat om Bombhöger, det var min subjektiva skrivning.
Kvarstår gör fakta att svensk bombhöger har motvind när man förordar ett krig man inte kan vinna.
Har du några åsikter som inte handlar om min person utan om topic ?
Inte ?
formsvackan skrev:Inte alls, du satte det på pränt på detta forum, flera gånger dessutom. Höjdaren var nog när jag citerade US Army och du ylade om vänsterporr, då hade jag riktigt roligtMy Ass skrev:Knappst foliet, i din fantasivärld skedde väl detta.
My Ass skrev:RedCloud skrev:OK, jag kan ändra mig, UD har aldrig talat om Bombhöger, det var min subjektiva skrivning.
Kvarstår gör fakta att svensk bombhöger har motvind när man förordar ett krig man inte kan vinna.
Har du några åsikter som inte handlar om min person utan om topic ?
Inte ?
lol
Den haschrökande "läraren" ger delvis upp .
Men bara delvis, han fantiserar vidare om nåt han kallar " svensk bombhöger".
Jag har inga åsikter om det topic du kallar svensk bombhöger, sorry redclown.
Du får debattera det med berra, eller Guillou.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Den haschrökande "läraren" ger delvis upp .
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Men bara delvis, han fantiserar vidare om nåt han kallar " svensk bombhöger".
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har inga åsikter om det topic du kallar svensk bombhöger
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du får debattera det med berra, eller Guillou
RedCloud skrev:Knappst foliet, i din fantasivärld skedde väl detta.
Vilken tur att detta forums suger lika mycket som Gustav "tjuven" Ander, annars hade man hittat inläggen med en gång, med följd att pottkantssittningen blir permanent för tjuven.
RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Den haschrökande "läraren" ger delvis upp .
kallas för förtal IRL. Har du inga andra argument än lögner Gustav "tjuven" Ander ? Inte ?
lol Förtal, säger den som är känd haschförespråkare ? samtidigt som han kallar mig tjuv rasist och kvinnoförnedrare... du är sanslös.Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Men bara delvis, han fantiserar vidare om nåt han kallar " svensk bombhöger".
DEN existerar i allrahögsta grad, bla här inne.
är det nån som släppt en bomb på dig ? Under din friluftsdag och allt, stackars dig.Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har inga åsikter om det topic du kallar svensk bombhöger
Topic var den hemliga UD-rapporten om ett förlorat krig.
Och detta "topic" blir helt kört när det framförs av en sinnessjuk "lärare" som vill att folk ska argumentera utifrån att alla som tycker annorlunda än honom är bombhöger.Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du får debattera det med berra, eller Guillou
Det förstår jag, du kan ju inte.
Nej, jag kan inte debattera svensk bombhöger. Dina alter´ego berra och foliet kan.
My Ass skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Den haschrökande "läraren" ger delvis upp .
kallas för förtal IRL. Har du inga andra argument än lögner Gustav "tjuven" Ander ? Inte ?
lol Förtal, säger den som är känd haschförespråkare ? samtidigt som han kallar mig tjuv rasist och kvinnoförnedrare... du är sanslös.Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Men bara delvis, han fantiserar vidare om nåt han kallar " svensk bombhöger".
DEN existerar i allrahögsta grad, bla här inne.
är det nån som släppt en bomb på dig ? Under din friluftsdag och allt, stackars dig.Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har inga åsikter om det topic du kallar svensk bombhöger
Topic var den hemliga UD-rapporten om ett förlorat krig.
Och detta "topic" blir helt kört när det framförs av en sinnessjuk "lärare" som vill att folk ska argumentera utifrån att alla som tycker annorlunda än honom är bombhöger.Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du får debattera det med berra, eller Guillou
Det förstår jag, du kan ju inte.
Nej, jag kan inte debattera svensk bombhöger. Dina alter´ego berra och foliet kan.
RedCloud skrev:Knappst foliet, i din fantasivärld skedde väl detta.
Vilken tur att detta forums suger lika mycket som Gustav "tjuven" Ander, annars hade man hittat inläggen med en gång, med följd att pottkantssittningen blir permanent för tjuven.