+3
Secrist
redalert
RedCloud
7 posters
Hemlig UD-rapport: Insatsen i Afghanistan anses misslyckad
redalert- Antal inlägg : 13973
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Nu har redalert/Combuster/Blueheaven gett upp alldeles, från intetsägandes oneliners till smileys.
Det går utför....
Det går utför....
Glömde jag asshole?
sååå brun om munnen skrev:Glömde jag asshole?
Du mår inge vidare va ?
My Ass- Antal inlägg : 654
Afghanistan insatsen har lite motvind, kvinnor och barn i Afghanistan lämnas åt medeltiden?näsan göttar sig...
Inget är förändrat på forum för tokavänster.
Och där kom Dumle som på beställning.
Inga argument idag heller ?
Inga argument idag heller ?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Nej, dina fantasier är sig lika i alla väderMy Ass skrev:Afghanistan insatsen har lite motvind, kvinnor och barn i Afghanistan lämnas åt medeltiden?näsan göttar sig...
Argument ?, mot en toka vänster som påstår bombhögern har motvind ?
Jo, jag har ett.
Du är knäpp i huvet.
Jo, jag har ett.
Du är knäpp i huvet.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:mot en toka vänster som påstår bombhögern har motvind ?
anklagar du UD för att vara tokavänster ?
föga förvånande, du får ju VitaHuset, US army mfl att vara vänsterporrproducenter.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du är knäpp i huvet.
det är inget argument, det är ett tillkortakommande från din sida
[quote="RedCloud"]
lol. Säger UD att bombhögern har motvind? Säg du är verkligen knäpp i huvet, va.
föga förvånande, du får ju VitaHuset, US army mfl att vara vänsterporrproducenter.
I din knäppa värld gör jag väl det.
Bara smygrasse ? Jag är besviken. Säg, när tar din eviga friluftsdag slut ?[/quote]
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:mot en toka vänster som påstår bombhögern har motvind ?
lol. Säger UD att bombhögern har motvind? Säg du är verkligen knäpp i huvet, va.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du är knäpp i huvet.
Bara smygrasse ? Jag är besviken. Säg, när tar din eviga friluftsdag slut ?[/quote]
berralarzon- Antal inlägg : 6964
[quote="My Ass"]
Har bajset frusit i potta din skattetjyv?
//berra
RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:mot en toka vänster som påstår bombhögern har motvind ?
I din knäppa värld gör jag väl det.Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Du är knäpp i huvet.
Har bajset frusit i potta din skattetjyv?
//berra
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säger UD att bombhögern har motvind?
ja
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säg du är verkligen knäpp i huvet, va.
nej
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:I din knäppa värld gör jag väl det.
skyll inte dina ´tillkortakommanden på andra
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev: Säg, när tar din eviga friluftsdag slut ?
på fredag
[quote="RedCloud"]
ja
Säg, finns det aldrig stunder där du inser ditt eget mentala tillstånd ?
nej
Se ovan
på fredag
Du måste vara den enda "läraren" som har friluftsdag i flera veckor, förra veckan påstod du ju det också.[/quote]
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säger UD att bombhögern har motvind?
ja
Säg, finns det aldrig stunder där du inser ditt eget mentala tillstånd ?
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säg du är verkligen knäpp i huvet, va.
nej
Se ovan
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:I din knäppa värld gör jag väl det.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev: Säg, när tar din eviga friluftsdag slut ?
på fredag
Du måste vara den enda "läraren" som har friluftsdag i flera veckor, förra veckan påstod du ju det också.[/quote]
[quote="My Ass"]
Nu ljuger du som vanligt tjyven! är det ett släktdrag hos dig å blåfront?
//berra
RedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säger UD att bombhögern har motvind?
ja
Säg, finns det aldrig stunder där du inser ditt eget mentala tillstånd ?Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säg du är verkligen knäpp i huvet, va.
nej
Se ovanSvartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:I din knäppa värld gör jag väl det.
skyll inte dina ´tillkortakommanden på andraSvartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev: Säg, när tar din eviga friluftsdag slut ?
på fredag
Nu ljuger du som vanligt tjyven! är det ett släktdrag hos dig å blåfront?
//berra
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Detta forum må i så fall ingå i RC's knäppa värld då det var här som du skrev detMy Ass skrev:föga förvånande, du får ju VitaHuset, US army mfl att vara vänsterporrproducenter.
Knäppgöken rc sitter ju här 24/7/365 fast det är på Säter han borde sitta!
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säg, finns det aldrig stunder där du inser ditt eget mentala tillstånd ?
Jo jag brukar meditera 3-4 ggr i veckan
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Se ovan
se ovan
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:
Du måste vara den enda "läraren" som har friluftsdag i flera veckor, förra veckan påstod du ju det också
Varför ljuger du ?
Jag skrev studiedagar om jag minns rätt...mendiú kanske inte vet skillnaden, för du verkar aldrig gått i någon skola.
såååå brun om munnen skrev:det är på Säter han borde sitta!
vadå, har du ensamt i cellen ?
redalert skrev:Knäppgöken rc sitter ju här 24/7/365 fast det är på Säter han borde sitta!
Hmm.. sa pajasen som är ohotad som onelinerskung härinne, logga in och gråt ut på testaren nu din fjant.
//berra
logga in och gråt ut på testaren nu din fjant.
Åhh han är sååå körd där sedan vi kom på honom att kopiera hela siter som "argument".
RedCloud skrev:logga in och gråt ut på testaren nu din fjant.
Åhh han är sååå körd där sedan vi kom på honom att kopiera hela siter som "argument".
tar till en av svarlösas bh lolstick..
//berra
formsvackan skrev:Detta forum må i så fall ingå i RC's knäppa värld då det var här som du skrev detMy Ass skrev:föga förvånande, du får ju VitaHuset, US army mfl att vara vänsterporrproducenter.
Inte ens ljugeri är under foliets värdighet, har du ingen som helst moral.
Come on, dåre. Ta upp tråden i tråden om Timbro. Där utspelar sig ju inget ljugeri, där står ju svart på vitt att du påstår att Timbro kallar folk latoxar.
Jag vill bara veta var de säger så.
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Inte ens ljugeri är under foliets värdighet, har du ingen som helst moral.
tragiskt att dumhögern inte kan stå för vad de skriver...