Det tycker inte jag!
+9
captaincodd
berralarzon
Secrist
råttan.
theward
lazy
MartinLindgren
Kakmonstret
Redvictory
13 posters
Sanningen om Moderaterna!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
Sanningen om Moderaterna!
Är detta nåt att vara stolt över?
Det tycker inte jag!
Det tycker inte jag!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 2
Sv: Sanningen om Moderaterna!
Är du stolt över att Vänsterpartiet erkände Kuusinens regering som Finlands lagliga?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Suck...? Man förstår ju varför Reinfeldts fårskalliga fårskock bräker och låter som dom gör,
Dom är korkade moderater!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 4
TMB skrev:Är du stolt över att Vänsterpartiet erkände Kuusinens regering som Finlands lagliga?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 5
lazy skrev:TMB skrev:Är du stolt över att Vänsterpartiet erkände Kuusinens regering som Finlands lagliga?
Och det har med Sverige och högerns nej till många milstpolpar i svensk politik och svenska folkets historia att göra??
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 6
theward skrev:lazy skrev:TMB skrev:Är du stolt över att Vänsterpartiet erkände Kuusinens regering som Finlands lagliga?
Och det har med Sverige och högerns nej till många milstpolpar i svensk politik och svenska folkets historia att göra??
lazy borde ju ta sig en tankeställare eftersom de röstade mot kvinnlig rösträtt inte alltför länge sen!
- Inlägg 7
Redvictory skrev:theward skrev:lazy skrev:TMB skrev:Är du stolt över att Vänsterpartiet erkände Kuusinens regering som Finlands lagliga?
lazy borde ju ta sig en tankeställare eftersom de röstade mot kvinnlig rösträtt inte alltför länge sen!
Vem röstade emot kvinnlig rösträtt "för inte så länge sedan"?
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 8
Att hans egen ideologi är 1000 gånger värre bortser han ifrån.
Precis som Ohly blev kommunist för att han inte gillade diktaturen i Portugal...
Men Honecker, Ceaucesco, Husak, Brezjnev, Jaruzelski, Tito, Hoxa, Zjikov, Kadar, Mao, Castro, Pol Pot, Ho Chi Minh m.fl tyckte han var riktigt trevliga typer.
Precis som Ohly blev kommunist för att han inte gillade diktaturen i Portugal...
Men Honecker, Ceaucesco, Husak, Brezjnev, Jaruzelski, Tito, Hoxa, Zjikov, Kadar, Mao, Castro, Pol Pot, Ho Chi Minh m.fl tyckte han var riktigt trevliga typer.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 9
Ja jisses, tomtemor med en sina tomtenissar ute på ängarna ikväll!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 10
theward skrev:lazy skrev:TMB skrev:Är du stolt över att Vänsterpartiet erkände Kuusinens regering som Finlands lagliga?
Det har med Sveriges historia att göra till skillnad från redVictory's lögner.
Fatta att oppositionen alltid röstar emot sittande regering. Såsom dagens muppopposition röstat emot jobbskatteavdrag 1,2 och 3. Nu accepterar man dessa inför valet. Konstigare än så är det inte. Man röstar emot. Men det sägs inget om varför man röstar emot. Ta reda på fakta, eller fortsätt bete dig som ett fån.
- Inlägg 11
martin7lindgren skrev:Ja jisses, tomtemor med en sina tomtenissar ute på ängarna ikväll!
martin har som vanligt inte ngt konkret att komma med? Vad tycker
du om deras "valrörelse"? Finns det ngt där som du tycker är
bra/dåligt? Vad i deras "program" är det som gör att du känner
att du kan rösta på dem? Kommer de att göra ngt just för dej, i
så fall, beskriv vad?!
- Inlägg 12
råttan. skrev:theward skrev:lazy skrev:TMB skrev:Är du stolt över att Vänsterpartiet erkände Kuusinens regering som Finlands lagliga?
Det har med Sveriges historia att göra till skillnad från redVictory's lögner.
Fatta att oppositionen alltid röstar emot sittande regering. Såsom dagens muppopposition röstat emot jobbskatteavdrag 1,2 och 3. Nu accepterar man dessa inför valet. Konstigare än så är det inte. Man röstar emot. Men det sägs inget om varför man röstar emot. Ta reda på fakta, eller fortsätt bete dig som ett fån.
Det var fan det dummaste jag hört i hela mitt liv...
Så man säger emot saker bara för att vara motvals... så man ville egentligen inte rösta ner, det man röstade emot???
- Inlägg 13
theward Today at 21:49
Så man säger emot saker bara för att vara motvals... så man ville egentligen inte rösta ner, det man röstade emot???
Välkommen till politikens värld tw.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 14
Suck
Suck...? Man förstår ju varför Reinfeldts fårskalliga fårskock bräker och låter som dom gör,
Martin trampar på med sina enkelspåriga och meningslösa inlägg. Har du verkligen inget bättre för dig?
Martin trampar på med sina enkelspåriga och meningslösa inlägg. Har du verkligen inget bättre för dig?
- Inlägg 15
lazy skrev:theward Today at 21:49
Välkommen till politikens värld tw.
Så dumma är inte ens politiker...
Bara några få korkskallar på detta forum tycks tro det.
Måste bero på att de är.... hmmm ännu mera korkade
inte fan röstar jag mot förslag som jag egentligen gillar.
Det skulle ju få mig att framstå som en total idiot......
Lazy om du tex är emot barnaga, då skulle du rösta för aga. Om du satt i riksdan och sossarna kom med förslaget att förbjuda aga ??
ps jag vet att den lagen redan finns, men det var bara ett exempel...
Ska jag dra fler eller fattar du poängen??
- Inlägg 16
Secrist skrev:Suck...? Man förstår ju varför Reinfeldts fårskalliga fårskock bräker och låter som dom gör,
Du det kan man fråga bra många fler..tex BH
- Inlägg 17
Borta
martin har som vanligt inte ngt konkret att komma med? Vad tycker
så fall, beskriv vad?!
He, he...förvänta dig inget svar från martin. Hans världsbild består av "de rödgröna är jättebra, alliansen är dåliga". Utöver det så är han rätt förlorad i politikens värld. Hans enda argumentationsteknik består av att komma på nya nedlåtande tillmälen på alliansen.
så fall, beskriv vad?!
He, he...förvänta dig inget svar från martin. Hans världsbild består av "de rödgröna är jättebra, alliansen är dåliga". Utöver det så är han rätt förlorad i politikens värld. Hans enda argumentationsteknik består av att komma på nya nedlåtande tillmälen på alliansen.
- Inlägg 18
Secrist skrev:martin har som vanligt inte ngt konkret att komma med? Vad tycker
så fall, beskriv vad?!
och patriot, GA, BH, BF TMB, råttan osv de är inte exakt samma fast åt andra hållet då ???
- Inlägg 19
Seriöst
och patriot, GA, BH, BF TMB, råttan osv de är inte exakt samma fast åt andra hållet då ???
Öh, kan inte komma ihåg att det var dessa vi diskuterade. Och dessutom så borde man kanske ha ett intresse av att höja sig över deras nivå om de nu är så kassa.
Öh, kan inte komma ihåg att det var dessa vi diskuterade. Och dessutom så borde man kanske ha ett intresse av att höja sig över deras nivå om de nu är så kassa.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 20
Secrist skrev:och patriot, GA, BH, BF TMB, råttan osv de är inte exakt samma fast åt andra hållet då ???
Bra Secrist, råttan är iof sig cool lite tjatig bara
//berra
- Inlägg 21
Secrist skrev:och patriot, GA, BH, BF TMB, råttan osv de är inte exakt samma fast åt andra hållet då ???
Det är ju inte dig de kallar idiot,komunist, simulant och som de vill kapa alla bidragen för....eller hur?
Det vore av intresse för din och andra högerdebattörers trovärdighet att ta avstånd från deras ständinga påhopp och lögner
- Inlägg 22
Avstånd
Det vore av intresse för din och andra högerdebattörers trovärdighet att ta avstånd från deras ständinga påhopp och lögner.
Tja, om du läst mina inlägg så har jag vid flera tillfällen poängterat att vad andra alliansare säger får stå för dem. Jag tar bara ansvar för mina egna inlägg. Läser du mellan raderna så förstår du nog vad jag tycker....
Tja, om du läst mina inlägg så har jag vid flera tillfällen poängterat att vad andra alliansare säger får stå för dem. Jag tar bara ansvar för mina egna inlägg. Läser du mellan raderna så förstår du nog vad jag tycker....
- Inlägg 23
Secrist skrev:Det vore av intresse för din och andra högerdebattörers trovärdighet att ta avstånd från deras ständinga påhopp och lögner.
jo men jag tycker man ska vara tydligare än så
Det försöker jag vara, även om det betyder en känga eller två från vänstersidan också...
- Inlägg 24
Extremism
Extremism är aldrig trevligt, oavsett vilket håll den kommer ifrån.
- Inlägg 25
Secrist skrev:Extremism är aldrig trevligt, oavsett vilket håll den kommer ifrån.
nää det kan jag hålla med om....