Vilket gäng, Patrioten,Ander och råttuslingen!
Tre tomtegubbar som slår i glasen!
Redvictory skrev:patriot skrev:GustavAnder skrev:mest talande är dock eran avsaknad av att ta emot de argument som vi lägger fram ......
Argument, den var rolig den thöwörd. Kul på måcken.....
samtidigt säger thöwörd: Eftersom det du basunerar ut är exakt samma som högern basunerat ut sedan "urminnes" tider...
Så är det ju inte direkt förvånande att vi tycker som vi gör...
Så nu är det nån annas fel att thöwörd och lobbovänstern tycker saker, allt är någons annans fel i thöwörds bidragsvärld.
Alldeles rätt Gustavander. Det är jämt dom andras fel som inte vill betala högre skatt så att bidragen kan vara högre. Commisar vill bara bestämma och att andra ska betala åt dom.
Eftersom du är en högeranhängare så är du den siste som skall uttala dig om skatter! dvs ni höger har aldrig och kommer aldrig att vara villiga att betala skatt utan ni kommer fortsättningsvis att fuska och samtidigt flitigt suga ut er del av välfärden!
patriot skrev:GustavAnder skrev:mest talande är dock eran avsaknad av att ta emot de argument som vi lägger fram ......
samtidigt säger thöwörd: Eftersom det du basunerar ut är exakt samma som högern basunerat ut sedan "urminnes" tider...
Så nu är det nån annas fel att thöwörd och lobbovänstern tycker saker, allt är någons annans fel i thöwörds bidragsvärld.
Alldeles rätt Gustavander. Det är jämt dom andras fel som inte vill betala högre skatt så att bidragen kan vara högre. Commisar vill bara bestämma och att andra ska betala åt dom.
Tomtegubbe kan du vara själv. Jag och Gustavander och råttan förstår hur det fungerar i Sverige. Det tror jag inte att du gör.martin7lindgren skrev:Vilket gäng, Patrioten,Ander och råttuslingen!
patriot skrev:Redvictory skrev:patriot skrev:GustavAnder skrev:mest talande är dock eran avsaknad av att ta emot de argument som vi lägger fram ......
Eftersom du är en högeranhängare så är du den siste som skall uttala dig om skatter! dvs ni höger har aldrig och kommer aldrig att vara villiga att betala skatt utan ni kommer fortsättningsvis att fuska och samtidigt flitigt suga ut er del av välfärden!
Om skatten sänks kommer ingen att fuska. Varför fattar inte commisar det? Suger ur välfärden gör dom som bara vill ha bidrag utan att jobba. Dom som har företag bygger upp välfärden. Det fattar inte commisar heller.
patriot skrev:Tomtegubbe kan du vara själv. Jag och Gustavander och råttan förstår hur det fungerar i Sverige. Det tror jag inte att du gör.martin7lindgren skrev:Vilket gäng, Patrioten,Ander och råttuslingen!
Bra att någon mer ser sanningen.theward skrev:patriot skrev:Tomtegubbe kan du vara själv. Jag och Gustavander och råttan förstår hur det fungerar i Sverige. Det tror jag inte att du gör.martin7lindgren skrev:Vilket gäng, Patrioten,Ander och råttuslingen!
patriot skrev:Bra att någon mer ser sanningen.theward skrev:patriot skrev:Tomtegubbe kan du vara själv. Jag och Gustavander och råttan förstår hur det fungerar i Sverige. Det tror jag inte att du gör.martin7lindgren skrev:Vilket gäng, Patrioten,Ander och råttuslingen!
blueheaven skrev:Herregud är verkligen warden den vuxna karlen han utger sig för att vara?
patriot skrev:Tomtegubbe kan du vara själv. Jag och Gustavander och råttan förstår hur det fungerar i Sverige. Det tror jag inte att du gör.martin7lindgren skrev:Vilket gäng, Patrioten,Ander och råttuslingen!
Secrist skrev:Det var värst vad du tar i secrist,förvänta dig inga svar från Martin?
Svarar alltid på det jag ser riktat mot mig,
Tja, dina "svar" brukar mest handla om att de rödgröna är bra, alliansen är dumma. Inte överdrivet genomtänkta, välanalyserade och nyanserade svar direkt.
theward skrev:råttan. skrev:Att du börjat avguda muppmartin visar vilken nivå du befinner dig på.
Inget parti i Alliansen vill förbjuda abort. Sosseriet valde att ha aborten förbjuden ändå till 1974 trots decenniers maktinnehav. Är du imponerad av detta?
jag är varken imponerad eller förfasad över det...
KD, du vet väl vad de egentligen anser om aborter och homosexuella mm
Avguda ?
inte fan avgudar jag er iaf...........
martin7lindgren skrev:Du är verkligen ute på hal is patrioten,ta dig i land fort som fan innan du hamnar i plurret?
För tänk om det blir en invandrare som först ser ditt nödläge och räddar dig upp på land?
För då är det väl risk för en vända in på hemmet för din del!