Tror nog de som lever i det kommunistiska paradiset Nordkorea är mer desperata.Dao skrev:Tror Secrist börjar bli desperat!Secrist skrev:Jag har aldrig sagt något om luddigt.Dao skrev:Det är nog bara "luddigt" för er som väljer att vilja mobba istället för att föra en konstruktiv debatt!Secrist skrev:När man har satt i system som du att vara så luddig som möjligt så blir det så här.Dao skrev:Främst skrev jag att LÅGINKOMSTTAGARE var de som sämst hade möjlighet att använda sig av RUT. Vad gäller "höginkomsttagare" har jag enbart gått utifrån de normer som skattemyndigheterna och liknande institutioner har.Infra skrev:Nu får det banne mig vara nog med mobbningen av Dao!ericTheDog skrev:Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
https://acbladet.swedishforum.se/t55394-citat-fran-daoren
https://acbladet.swedishforum.se/t55470-den-har-ar-sa-javla-bra
Du kanske är så jävla dum så du inte begriper, men vi är dock många som gör det.
Exempel: Daoren påstår att RUT-avdrag nästan bara går till höginkomsttagare men kan inte ange vad en höginkomsttagare är.
För folk som Eric blir detta ett "problem", bara för att de struntar i detta...
+8
Secrist
Dao
ericTheDog
DMustaine
Sniperace
lazy
redalert
formsvackan
12 posters
Mobbningen av Dao ....
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 76
Sv: Mobbningen av Dao ....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 77
kungen av fokusförskjutning har gjort det IGEN HURRA !!!!rassepajasen skrev:Tror nog de som lever i det kommunistiska paradiset Nordkorea är mer desperata.
- Inlägg 78
Läste att blockflöjt är bra för hjärnan men bara om man börjar i unga år. Du började för sent tydligen.RedCloud skrev:kungen av fokusförskjutning har gjort det IGEN HURRA !!!!rassepajasen skrev:Tror nog de som lever i det kommunistiska paradiset Nordkorea är mer desperata.
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 79
Ja, de som är instängda i ett sjunkande skepp över Marianergraven också...Secrist skrev:Tror nog de som lever i det kommunistiska paradiset Nordkorea är mer desperata.
De i Nordkorea har en ursäkt för detta, då de lever i ett extremt förtryck.
Vad är din ursäkt? Att du inte läser på? Att du inte bryr dig om dina medmänniskor?
- Inlägg 80
Aha, du har alltså aldrig hållit i en blockflöjt. Där ser man....rassepajasen SDsecrist skrev:Läste att blockflöjt är bra för hjärnan
- Inlägg 81
Jodå. Spelade i småskolan. Har kvar den här hemma.RedCloud skrev:Aha, du har alltså aldrig hållit i en blockflöjt. Där ser man....rassepajasen SDsecrist skrev:Läste att blockflöjt är bra för hjärnan
- Inlägg 82
Som den lögnare du är så är det ju svårt att tro.....Secrist skrev:Jodå. Spelade i småskolan. Har kvar den här hemma.RedCloud skrev:Aha, du har alltså aldrig hållit i en blockflöjt. Där ser man....rassepajasen SDsecrist skrev:Läste att blockflöjt är bra för hjärnan
- Inlägg 83
Tja, du får tro precis vad du vill. Vi lever i ett fritt land och inte i en kommunistdiktatur. Bra va?RedCloud skrev:Som den lögnare du är så är det ju svårt att tro.....Secrist skrev:Jodå. Spelade i småskolan. Har kvar den här hemma.RedCloud skrev:Aha, du har alltså aldrig hållit i en blockflöjt. Där ser man....rassepajasen SDsecrist skrev:Läste att blockflöjt är bra för hjärnan
- Inlägg 84
När du är så här desperat som du är, varför loggar du inte bara ut ?rasistäcklet SDsecrist skrev:Tja, du får tro precis vad du vill. Vi lever i ett fritt land och inte i en kommunistdiktatur
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 85
Du vet inte ens det. Föga förvånande då du och de övriga i flocken alltid angriper personen istället för sakfrågan.RedMentalCase skrev:vilka sakfrågor inbillar du dig att du eller daoren har presenterat.
- Inlägg 86
Har du fått permission en vanlig vardag? Går behandlingen framåt? Grattis!RedCloud skrev:När du är så här desperat som du är, varför loggar du inte bara ut ?rasistäcklet SDsecrist skrev:Tja, du får tro precis vad du vill. Vi lever i ett fritt land och inte i en kommunistdiktatur
- Inlägg 87
Som sagt killen är desperat....Secrist skrev:Har du fått permission en vanlig vardag? Går behandlingen framåt? Grattis!RedCloud skrev:När du är så här desperat som du är, varför loggar du inte bara ut ?rasistäcklet SDsecrist skrev:Tja, du får tro precis vad du vill. Vi lever i ett fritt land och inte i en kommunistdiktatur
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 88
RedCloud skrev:När du är så här desperat som du är, varför loggar du inte bara ut ?rasistäcklet SDsecrist skrev:Tja, du får tro precis vad du vill. Vi lever i ett fritt land och inte i en kommunistdiktatur
Debatterar du nu?
- Inlägg 89
Gör du ?pajasen skrev:Debatterar du nu?
- Inlägg 90
Desperat? Inte det minsta. Sitter och avnjuter min KRAV-märkta och Fairtrade-märkta kaffe i godan ro.RedCloud skrev:Som sagt killen är desperat....Secrist skrev:Har du fått permission en vanlig vardag? Går behandlingen framåt? Grattis!RedCloud skrev:När du är så här desperat som du är, varför loggar du inte bara ut ?rasistäcklet SDsecrist skrev:Tja, du får tro precis vad du vill. Vi lever i ett fritt land och inte i en kommunistdiktatur
- Inlägg 91
RedCloud skrev:Gör du ?pajasen skrev:Debatterar du nu?
Nej, Jag sitter förundras hur en vuxen människa som dig kunnat bli så hatisk och så totalt sakna insikt hur du beter dig. Fascinerande är det.
- Inlägg 92
KP-RC i ett nötskalThetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Gör du ?pajasen skrev:Debatterar du nu?
Nej, Jag sitter förundras hur en vuxen människa som dig kunnat bli så hatisk och så totalt sakna insikt hur du beter dig. Fascinerande är det.
- Inlägg 93
Tack för att du talar om hurdan jag är, jag visste ju inte själv.....pajasen skrev: kunnat bli så hatisk
- Inlägg 94
Vilket var precis vad han påpekade. Din totala brist på självinsikt.RedCloud skrev:Tack för att du talar om hurdan jag är, jag visste ju inte själv.....pajasen skrev: kunnat bli så hatisk
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 95
Vilka sakfrågor????? Det enda du och daoren presenterat är en samling hysteriskt knäppa frågor som visar att ni har noll koll på i princip allt.formsvackan skrev:Du vet inte ens det. Föga förvånande då du och de övriga i flocken alltid angriper personen istället för sakfrågan.RedMentalCase skrev:vilka sakfrågor inbillar du dig att du eller daoren har presenterat.
- Inlägg 96
Berätta vad du inte begriper....psykfallet skrev:en samling hysteriskt knäppa frågor
- Inlägg 97
Det finns inget att begripa vad det gäller ditt daorens infras och foliets skrattretande tolkning och fantasi av vad andra kallar livet och verkligheten.
Senaste exemplet att just friskolor ska hängas ut för att de har ränteutgifter, men kommuner som har lika stora är tydligen inget problem.
Senaste exemplet att just friskolor ska hängas ut för att de har ränteutgifter, men kommuner som har lika stora är tydligen inget problem.
- Inlägg 98
Skrev fullblodsidioten som gråter krokodiltårar över Knypplingsmyndigheten....RedMentalCase skrev:Det finns inget att begripa vad det gäller ditt daorens infras och foliets skrattretande tolkning och fantasi av vad andra kallar livet och verkligheten.
- Inlägg 99
Kan vänstersidans totala inkompetens och frånvaro av förnuft beskrivas bättre än roffans sista inlägg?
- Inlägg 100
RedMentalCase skrev:Kan vänstersidans totala inkompetens och frånvaro av förnuft beskrivas bättre än roffans sista inlägg?
Nej det blir nog svårt.