Korrekt.Dao skrev:De som HAR läst vad jag skrivit, VET att jag inte skyller allt på Israel!Secrist skrev:Allt är Israels fel. Har du inte lyssnat på Dao och Infra?
+8
Secrist
Dao
ericTheDog
DMustaine
Sniperace
lazy
redalert
formsvackan
12 posters
Mobbningen av Dao ....
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 51
Sv: Mobbningen av Dao ....
- Inlägg 52
Infra hatar israel. Infra hatar inte judar.Secrist skrev:Heder åt Infra. Han hatar judar och står för det. Inget smygande som Dao och KP-RC som gör tafatta försök att maskera det som "kritik mot Israel".Infra skrev:Det är israels fel alltihop.Snipern skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
"Vi måste använda terror, mord, hotelser, konfiskering av
mark, och styckning av alla sociala tjänster för att befria Galileen
från dess arabiska befolkning."
Israel Koenig, "The Koenig Memorandum"
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article15802459.ab
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 53
Det kvittar vad vi skriver, för Secrist och Sniper. Alla som är kritiska till Israel hatar judar. I deras garderob till värld ÄR det så!Infra skrev:Infra hatar israel. Infra hatar inte judar.Secrist skrev:Heder åt Infra. Han hatar judar och står för det. Inget smygande som Dao och KP-RC som gör tafatta försök att maskera det som "kritik mot Israel".Infra skrev:Det är israels fel alltihop.Snipern skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 54
Hatar du också Israel då?Dao skrev:Det kvittar vad vi skriver, för Secrist och Sniper. Alla som är kritiska till Israel hatar judar. I deras garderob till värld ÄR det så!Infra skrev:Infra hatar israel. Infra hatar inte judar.Secrist skrev:Heder åt Infra. Han hatar judar och står för det. Inget smygande som Dao och KP-RC som gör tafatta försök att maskera det som "kritik mot Israel".Infra skrev:Det är israels fel alltihop.Snipern skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
- Inlägg 55
Har skrivit flera gånger rakt ut att jag INTE gör detta! Spelar det någon roll om jag gör det igen här?Secrist skrev:Hatar du också Israel då?
Att se Israel som den som är ytterst ansvarig för att det inte är fred där nere, är inte att hata Israel. Tycker synd om israelerna som har ett sådant styre som ständigt ser till att öka osäkerheten för dem.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 56
Stackars stackars lilla SDsecrist som 24-7 måste ljuga i alla trådar han skriver i för att få vara med i debatten. PUKErassepajasen SDsecrist skrev:Heder åt Infra. Han hatar judar och står för det. Inget smygande som Dao och KP-RC som gör tafatta försök att maskera det som "kritik mot Israel".
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 57
Skall du inte spärra?Dao skrev:Det har jag många gånger tydligt berättat för dig i de trådar som berör detta. Ändå fortsätter du att ändra på detta till något som bättre passar till din egen väldsbild.Sniperace skrev:Gör du inte du stöder jhu dessa och ger Israel hela skulden för att det inte blir fred, eller har kanske Hamaz lika stor eller större skuld att så inte blirDao skrev:Så därför måste du HITTA PÅ att jag vurmar för Hamas? För att det passar DIN bild??Sniperace skrev:Vilken mobbing?Infra skrev: Det är inte Dao som vurmar för Hamas. Det är jag. Nu
får det banne mej vara slut med mobbningen av Dao!
ch visst du vurmar helt öppet för hamaz, men dao gör det på ett mer förtäckt sätt, men han är ju där avslöjad ändå
Det är just problemet med dig!
Du är oärlig och direkt otrevlig i tråd efter tråd.
Hur i HELVETE har du mage att tro att bara för att DU bestämt dig för vad du tycker, så skulle detta vara SANNING för ALLA - OAVSETT annan fakta???
- Inlägg 58
Sade pajasen som är lika enkelspårig som en järnväg!formsvackan skrev:Varför i hela helvete ska Dao, eller någon annan behöva svara ja eller nej till dina förvridna svartvita åsikter. Försök titta över kanten och acceptera att det finns en större värld därute, en värld med andra människor och andra åsikter är just de ytterst få vanföreställningar du tycks inneha.Sniperace skrev:Du har juy skrivit att det ska de inte göra förrän israel ger något i utbyte INNAN, du skrev då att de absolut inte skulle ge ifrån sig en sådan sak eller hur?Dao skrev:Det har vi haft evighetsdiskussioner i det trådar där detta är aktuellt. Och du skiter ju ändå i vad jag SKRIVER!Sniperace skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
skulle det ex vara så svårt att ta bort de förhatliga stadgepunkterna för att se om det ger resultat?
så nej, du ger hamaz ditt fulla stöd och lägger allt på Israel
Det är möjligt för tänkande människor att vara kritiska till Israels agerande utan att därför hylla Hamas. Likaså kan man vara kritisk till amerikansk utrikespolitik utan att för den skull varken hylla Nordkorea eller vara kommunist.
Små människor, instängda i sina små förkrympta världar tycks inte kunna förstå sådant varför de istället för att läsa, lyssna och försöka förstå tillskriver andra någon annan åsikt som de själva tror sig kunna både begripa och angripa.
Du torde förmodligen inte kunna förstå detta heller.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 59
Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
https://acbladet.swedishforum.se/t55394-citat-fran-daoren
https://acbladet.swedishforum.se/t55470-den-har-ar-sa-javla-bra
Du kanske är så jävla dum så du inte begriper, men vi är dock många som gör det.
- Inlägg 60
Så det är Isaraels fel allting som vanligt då? Ungefär som att säga att det är polackernas fel att andra världskriget startade. Hade de inte blivit anfallna av Tyskland så hade kriget aldrig av.Dao skrev:Har skrivit flera gånger rakt ut att jag INTE gör detta! Spelar det någon roll om jag gör det igen här?Secrist skrev:Hatar du också Israel då?
Att se Israel som den som är ytterst ansvarig för att det inte är fred där nere, är inte att hata Israel. Tycker synd om israelerna som har ett sådant styre som ständigt ser till att öka osäkerheten för dem.
- Inlägg 61
Har ni i högerflocken någon sorts tävling om vem av er som kan förvränga andras åsikter mest ?Secrist skrev:Så det är Isaraels fel allting som vanligt då? Ungefär som att säga att det är polackernas fel att andra världskriget startade. Hade de inte blivit anfallna av Tyskland så hade kriget aldrig av.Dao skrev:Har skrivit flera gånger rakt ut att jag INTE gör detta! Spelar det någon roll om jag gör det igen här?Secrist skrev:Hatar du också Israel då?
- Inlägg 62
Åtminstone tävlar vi inte i sporten "Hata Israel". Infra och KP-RC leder med Dao hack i häl.formsvackan skrev:Har ni i högerflocken någon sorts tävling om vem av er som kan förvränga andras åsikter mest ?Secrist skrev:Så det är Isaraels fel allting som vanligt då? Ungefär som att säga att det är polackernas fel att andra världskriget startade. Hade de inte blivit anfallna av Tyskland så hade kriget aldrig av.Dao skrev:Har skrivit flera gånger rakt ut att jag INTE gör detta! Spelar det någon roll om jag gör det igen här?Secrist skrev:Hatar du också Israel då?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 63
Nej, bla du är ju mästare i grenen "blunda, blunda, det här krossar min förkrympta världsbild"rassepajasen skrev:Åtminstone tävlar vi inte i sporten "Hata Israel".
- Inlägg 64
Och detta har du självklart räknat ut på egen hand trots att Dao själv skrivit motsatsen. De tecken på normal begåvning du tidigare uppvisade när du försökte komma med argument i sak är tyvärr inte längre synliga. Du tvingas därför acceptera, naturligtvis motvilligt, att du numera betraktas som en jävla idiot och bemöts utifrån detta. Att de andra hjärnsläppen på din kant hejar på dig kanske du ser som uppmuntrande, men är inget som hedrar vare sig dig själv eller ditt svammel.Secrist skrev:Åtminstone tävlar vi inte i sporten "Hata Israel". Infra och KP-RC leder med Dao hack i häl.formsvackan skrev:Har ni i högerflocken någon sorts tävling om vem av er som kan förvränga andras åsikter mest ?Secrist skrev:Så det är Isaraels fel allting som vanligt då? Ungefär som att säga att det är polackernas fel att andra världskriget startade. Hade de inte blivit anfallna av Tyskland så hade kriget aldrig av.Dao skrev:Har skrivit flera gånger rakt ut att jag INTE gör detta! Spelar det någon roll om jag gör det igen här?Secrist skrev:Hatar du också Israel då?
- Inlägg 65
Den som sa det hen var det!formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
Du kanske är så jävla dum så du inte begriper, men vi är dock många som gör det.
- Inlägg 66
Vi kan ta Israel i de trådar som har hand om detta, tycker jag!Secrist skrev:Så det är Isaraels fel allting som vanligt då? Ungefär som att säga att det är polackernas fel att andra världskriget startade. Hade de inte blivit anfallna av Tyskland så hade kriget aldrig av.Dao skrev:Har skrivit flera gånger rakt ut att jag INTE gör detta! Spelar det någon roll om jag gör det igen här?Secrist skrev:Hatar du också Israel då?
- Inlägg 67
Vem fan anmälde MIG till din tävling? Får jag inte ens bestämma DET själv?Secrist skrev:Åtminstone tävlar vi inte i sporten "Hata Israel". Infra och KP-RC leder med Dao hack i häl.formsvackan skrev:Har ni i högerflocken någon sorts tävling om vem av er som kan förvränga andras åsikter mest ?Secrist skrev:Så det är Isaraels fel allting som vanligt då? Ungefär som att säga att det är polackernas fel att andra världskriget startade. Hade de inte blivit anfallna av Tyskland så hade kriget aldrig av.Dao skrev:Har skrivit flera gånger rakt ut att jag INTE gör detta! Spelar det någon roll om jag gör det igen här?Secrist skrev:Hatar du också Israel då?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 68
formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?
Exempel: Daoren påstår att RUT-avdrag nästan bara går till höginkomsttagare men kan inte ange vad en höginkomsttagare är.
- Inlägg 69
Nu får det banne mig vara nog med mobbningen av Dao!ericTheDog skrev:Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
Exempel: Daoren påstår att RUT-avdrag nästan bara går till höginkomsttagare men kan inte ange vad en höginkomsttagare är.
- Inlägg 70
Främst skrev jag att LÅGINKOMSTTAGARE var de som sämst hade möjlighet att använda sig av RUT. Vad gäller "höginkomsttagare" har jag enbart gått utifrån de normer som skattemyndigheterna och liknande institutioner har.Infra skrev:Nu får det banne mig vara nog med mobbningen av Dao!ericTheDog skrev:Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
För folk som Eric blir detta ett "problem", bara för att de struntar i detta...
- Inlägg 71
När man har satt i system som du att vara så luddig som möjligt så blir det så här.Dao skrev:Främst skrev jag att LÅGINKOMSTTAGARE var de som sämst hade möjlighet att använda sig av RUT. Vad gäller "höginkomsttagare" har jag enbart gått utifrån de normer som skattemyndigheterna och liknande institutioner har.Infra skrev:Nu får det banne mig vara nog med mobbningen av Dao!ericTheDog skrev:Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
- Inlägg 72
Det är nog bara "luddigt" för er som väljer att vilja mobba istället för att föra en konstruktiv debatt!Secrist skrev:När man har satt i system som du att vara så luddig som möjligt så blir det så här.Dao skrev:Främst skrev jag att LÅGINKOMSTTAGARE var de som sämst hade möjlighet att använda sig av RUT. Vad gäller "höginkomsttagare" har jag enbart gått utifrån de normer som skattemyndigheterna och liknande institutioner har.Infra skrev:Nu får det banne mig vara nog med mobbningen av Dao!ericTheDog skrev:Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 73
Driver du med oss?, du är lika knäpp som dao, du.formsvackan skrev:Mobbningen av Dao visar klart att forumhögern inte längre bjuder motstånd i sak, utan har övergått till enbart mobbning.
En av de mera misslyckade existenserna lyckas, pga att ingen längre bryr sig om att besvara hans erbarmliga oneliners, t.o.m. beskylla Dao och andra på vänsterkanten för mobbningen.
När inte ens RMC längre sprattlar emot i sak, är det riktigt illa ställt med forumet. Jag tvivlar tyvärr på överlevnadsmöjligheterna.
Sak???, man skrattar på sig , vilka sakfrågor inbillar du dig att du eller daoren har presenterat.
Ta din medicin dåre, och somna om.
- Inlägg 74
Jag har aldrig sagt något om luddigt.Dao skrev:Det är nog bara "luddigt" för er som väljer att vilja mobba istället för att föra en konstruktiv debatt!Secrist skrev:När man har satt i system som du att vara så luddig som möjligt så blir det så här.Dao skrev:Främst skrev jag att LÅGINKOMSTTAGARE var de som sämst hade möjlighet att använda sig av RUT. Vad gäller "höginkomsttagare" har jag enbart gått utifrån de normer som skattemyndigheterna och liknande institutioner har.Infra skrev:Nu får det banne mig vara nog med mobbningen av Dao!ericTheDog skrev:Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
- Inlägg 75
Tror Secrist börjar bli desperat!Secrist skrev:Jag har aldrig sagt något om luddigt.Dao skrev:Det är nog bara "luddigt" för er som väljer att vilja mobba istället för att föra en konstruktiv debatt!Secrist skrev:När man har satt i system som du att vara så luddig som möjligt så blir det så här.Dao skrev:Främst skrev jag att LÅGINKOMSTTAGARE var de som sämst hade möjlighet att använda sig av RUT. Vad gäller "höginkomsttagare" har jag enbart gått utifrån de normer som skattemyndigheterna och liknande institutioner har.Infra skrev:Nu får det banne mig vara nog med mobbningen av Dao!ericTheDog skrev:Jag har skapat en tråd där jag samlar citat från Daoren. Vad skulle det ha med mobbing att göra?formsvackan skrev:Ett par bra exempel.ericTheDog skrev:Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?