Vem blir klok på vad han tycker om någonting egentligen.ericTheDog skrev:Noterar att Daoren inte kunde svara på vad hen tycker om Hamas.
+8
Secrist
Dao
ericTheDog
DMustaine
Sniperace
lazy
redalert
formsvackan
12 posters
Mobbningen av Dao ....
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 26
Sv: Mobbningen av Dao ....
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 27
Ingen, för han ger ALDRIG några raka svar, utan flyr i ordbajsande utan riktigt innehållSecrist skrev:Vem blir klok på vad han tycker om någonting egentligen.ericTheDog skrev:Noterar att Daoren inte kunde svara på vad hen tycker om Hamas.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 28
Det är inte Dao som vurmar för Hamas. Det är jag. Nu
får det banne mej vara slut med mobbningen av Dao!
- Inlägg 29
Vilken mobbing?Infra skrev: Det är inte Dao som vurmar för Hamas. Det är jag. Nu
ch visst du vurmar helt öppet för hamaz, men dao gör det på ett mer förtäckt sätt, men han är ju där avslöjad ändå
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 30
Det måste jag inte alls göra!!!Sniperace skrev:Det måste du ju göra eftersom du anser att deras attacker mot israels civila är legitimt motstånd, men du anser inte att israels motattacker är legitima osv, du har alltrså tagit totalt partiu för just HAMAZDao skrev:Det är för att när jag exempelvis hävdar att palestinierna har rätt att göra motstånd mot ockupationen, så får vissa av er till det att jag därmed "dyrkar Hamas". Detta är bara ett exempel på hur vissa av er drar ut ytterligheter ur det jag skriver. Då blir det givetvis svårt för mig att fortsätta debattera, om det inte är MINA EGNA argument som räknas som mina.ericTheDog skrev:Daoren läggre 99,96% av sin energi på att förklara vad hen inte skriver om. "Jag talar inte om"; "Jag menar inte"; "Jag påstår inte" o.s.v o.s.v
Och nej - jag tycker det jag SKRIVIT att jag tycker!
INGET ANNAT!!!
När fan skall ni lära er detta enkla???
- Inlägg 31
Så därför måste du HITTA PÅ att jag vurmar för Hamas? För att det passar DIN bild??Sniperace skrev:Vilken mobbing?Infra skrev: Det är inte Dao som vurmar för Hamas. Det är jag. Nu
ch visst du vurmar helt öppet för hamaz, men dao gör det på ett mer förtäckt sätt, men han är ju där avslöjad ändå
- Inlägg 32
Gör du inte du stöder jhu dessa och ger Israel hela skulden för att det inte blir fred, eller har kanske Hamaz lika stor eller större skuld att så inte blirDao skrev:Så därför måste du HITTA PÅ att jag vurmar för Hamas? För att det passar DIN bild??Sniperace skrev:Vilken mobbing?Infra skrev: Det är inte Dao som vurmar för Hamas. Det är jag. Nu
- Inlägg 33
Det har jag många gånger tydligt berättat för dig i de trådar som berör detta. Ändå fortsätter du att ändra på detta till något som bättre passar till din egen väldsbild.Sniperace skrev:Gör du inte du stöder jhu dessa och ger Israel hela skulden för att det inte blir fred, eller har kanske Hamaz lika stor eller större skuld att så inte blirDao skrev:Så därför måste du HITTA PÅ att jag vurmar för Hamas? För att det passar DIN bild??Sniperace skrev:Vilken mobbing?Infra skrev: Det är inte Dao som vurmar för Hamas. Det är jag. Nu
Det är just problemet med dig!
Du är oärlig och direkt otrevlig i tråd efter tråd.
Hur i HELVETE har du mage att tro att bara för att DU bestämt dig för vad du tycker, så skulle detta vara SANNING för ALLA - OAVSETT annan fakta???
- Inlägg 34
Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?Dao skrev:Det har jag många gånger tydligt berättat för dig i de trådar som berör detta. Ändå fortsätter du att ändra på detta till något som bättre passar till din egen väldsbild.Sniperace skrev:Gör du inte du stöder jhu dessa och ger Israel hela skulden för att det inte blir fred, eller har kanske Hamaz lika stor eller större skuld att så inte blirDao skrev:Så därför måste du HITTA PÅ att jag vurmar för Hamas? För att det passar DIN bild??Sniperace skrev:Vilken mobbing?Infra skrev: Det är inte Dao som vurmar för Hamas. Det är jag. Nu
Det är just problemet med dig!
Du är oärlig och direkt otrevlig i tråd efter tråd.
Hur i HELVETE har du mage att tro att bara för att DU bestämt dig för vad du tycker, så skulle detta vara SANNING för ALLA - OAVSETT annan fakta???
skulle det ex vara så svårt att ta bort de förhatliga stadgepunkterna för att se om det ger resultat?
- Inlägg 35
Det har vi haft evighetsdiskussioner i det trådar där detta är aktuellt. Och du skiter ju ändå i vad jag SKRIVER!Sniperace skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
skulle det ex vara så svårt att ta bort de förhatliga stadgepunkterna för att se om det ger resultat?
- Inlägg 36
Du har juy skrivit att det ska de inte göra förrän israel ger något i utbyte INNAN, du skrev då att de absolut inte skulle ge ifrån sig en sådan sak eller hur?Dao skrev:Det har vi haft evighetsdiskussioner i det trådar där detta är aktuellt. Och du skiter ju ändå i vad jag SKRIVER!Sniperace skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
så nej, du ger hamaz ditt fulla stöd och lägger allt på Israel
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 37
Varför i hela helvete ska Dao, eller någon annan behöva svara ja eller nej till dina förvridna svartvita åsikter. Försök titta över kanten och acceptera att det finns en större värld därute, en värld med andra människor och andra åsikter är just de ytterst få vanföreställningar du tycks inneha.Sniperace skrev:Du har juy skrivit att det ska de inte göra förrän israel ger något i utbyte INNAN, du skrev då att de absolut inte skulle ge ifrån sig en sådan sak eller hur?Dao skrev:Det har vi haft evighetsdiskussioner i det trådar där detta är aktuellt. Och du skiter ju ändå i vad jag SKRIVER!Sniperace skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
Det är möjligt för tänkande människor att vara kritiska till Israels agerande utan att därför hylla Hamas. Likaså kan man vara kritisk till amerikansk utrikespolitik utan att för den skull varken hylla Nordkorea eller vara kommunist.
Små människor, instängda i sina små förkrympta världar tycks inte kunna förstå sådant varför de istället för att läsa, lyssna och försöka förstå tillskriver andra någon annan åsikt som de själva tror sig kunna både begripa och angripa.
Du torde förmodligen inte kunna förstå detta heller.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 38
Det är israels fel alltihop.Snipern skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
- Inlägg 39
Jasså, jag förstår iallafall INTE att de inte provar en så enkel åtgärd som att stryka dessa punkter, dao påstår at dessa är oviktiga och gäller egentligen inte, så då borde det inte vara ett problem att stryka dessa för att se om det gör någon nytta, skulle det inte göra detta så är ju inget förlorat eller hur?formsvackan skrev:Varför i hela helvete ska Dao, eller någon annan behöva svara ja eller nej till dina förvridna svartvita åsikter. Försök titta över kanten och acceptera att det finns en större värld därute, en värld med andra människor och andra åsikter är just de ytterst få vanföreställningar du tycks inneha.Sniperace skrev:Du har juy skrivit att det ska de inte göra förrän israel ger något i utbyte INNAN, du skrev då att de absolut inte skulle ge ifrån sig en sådan sak eller hur?Dao skrev:Det har vi haft evighetsdiskussioner i det trådar där detta är aktuellt. Och du skiter ju ändå i vad jag SKRIVER!Sniperace skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
Det är möjligt för tänkande människor att vara kritiska till Israels agerande utan att därför hylla Hamas. Likaså kan man vara kritisk till amerikansk utrikespolitik utan att för den skull varken hylla Nordkorea eller vara kommunist.
Små människor, instängda i sina små förkrympta världar tycks inte kunna förstå sådant varför de istället för att läsa, lyssna och försöka förstå tillskriver andra någon annan åsikt som de själva tror sig kunna både begripa och angripa.
som jag ser det så är det inte bara Israel som ska ge med sig i detta, hamaz måste också se till att ge något i detta fört att det ska finnas chans tillösning, uppfyllande av stadgarna är helt uteslutet
- Inlägg 40
Det har under flera år framgått med all önskvärd tydlighet !Sniperace skrev:jag förstår iallafall INTE
Du uppvisar bara ännu en gång hur jävla inskränkt du är. Du har hittat en liten detalj som du hakat upp dig på och anser att du har rätt att anklaga alla andra som ser mer än bara detta för att hylla och älska Hamas.
Det finns ingen anledning att åter tjafsa om detta i den här tråden. Du har redan fått svar i en mängd andra trådar, bl.a. här.
https://acbladet.swedishforum.se/t7861p105-ett-annat-av-israels-ansikten
- Inlägg 41
Heder åt Infra. Han hatar judar och står för det. Inget smygande som Dao och KP-RC som gör tafatta försök att maskera det som "kritik mot Israel".Infra skrev:Det är israels fel alltihop.Snipern skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 42
Från fs egen länk:
Sv: Ett annat av Israels ansikten
Inlägg Dao i fre aug 06, 2010 9:26 pm
lazy skrev:I vilken fantasivärld "sitter man ner och snackar" med en regim som "roar"
sig med att trackasera och döda sina egna medborgare?
I en värld där fred är viktigare än krig!
Det är inte en "liten" detalj att påstå att Israel ska lägga sig platt för människor som inte tvekar att ta livet av sina egna medborgare.
lazy skrev:I vilken fantasivärld "sitter man ner och snackar" med en regim som "roar"
Det är inte en "liten" detalj att påstå att Israel ska lägga sig platt för människor som inte tvekar att ta livet av sina egna medborgare.
- Inlägg 43
Allt är Israels fel. Har du inte lyssnat på Dao och Infra?lazy skrev:Från fs egen länk:
- Inlägg 44
Vadå lägga sig platt ?lazy skrev:Det är inte en "liten" detalj att påstå att Israel ska lägga sig platt för människor som inte tvekar att ta livet av sina egna medborgare.
Vem mer än du har framfört något sådant dumt ? Det kan väl inte vara så illa att du försöker tillskriva Dao denna "åsikt", eller ....
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 45
Dao skrev:Det måste jag inte alls göra!!!
Och nej - jag tycker det jag SKRIVIT att jag tycker!
INGET ANNAT!!!
När fan skall ni lära er detta enkla???
D.v.s förutom hittepå och rena felaktigheter har du inte skrivit något alls.
- Inlägg 46
Dao skrev:Det har vi haft evighetsdiskussioner i det trådar där detta är aktuellt. Och du skiter ju ändå i vad jag SKRIVER!Sniperace skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
Så här håller Daoren på i tråd efter tråd. Vägrar svara på enkla frågor, refererar till svar som inte finns.
- Inlägg 47
formsvackan skrev:Varför i hela helvete ska Dao, eller någon annan behöva svara ja eller nej till dina förvridna svartvita åsikter. Försök titta över kanten och acceptera att det finns en större värld därute, en värld med andra människor och andra åsikter är just de ytterst få vanföreställningar du tycks inneha.Sniperace skrev:Du har juy skrivit att det ska de inte göra förrän israel ger något i utbyte INNAN, du skrev då att de absolut inte skulle ge ifrån sig en sådan sak eller hur?Dao skrev:Det har vi haft evighetsdiskussioner i det trådar där detta är aktuellt. Och du skiter ju ändå i vad jag SKRIVER!Sniperace skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
Du talar nu om vänstermuppar som på fullt allvar kallat Kubas val för demokratiska.
- Inlägg 48
Kan foliet förklara vad mobbningen skulle bestå i?
Vi har liksom inte glömt den folie-ledda attacken mot fredrik rahm. I övrigt finns det ganska gott om exempel på grova övertramp från vänster. Men det finns nog lika många gråttrådar som denna där samma vänster gråter ut för minsta lilla.
Vi har liksom inte glömt den folie-ledda attacken mot fredrik rahm. I övrigt finns det ganska gott om exempel på grova övertramp från vänster. Men det finns nog lika många gråttrådar som denna där samma vänster gråter ut för minsta lilla.
- Inlägg 49
Och där kom den...Secrist skrev:Heder åt Infra. Han hatar judar och står för det. Inget smygande som Dao och KP-RC som gör tafatta försök att maskera det som "kritik mot Israel".Infra skrev:Det är israels fel alltihop.Snipern skrev:Jamen f¨ge svaret då, har Hamaz lika stor skuld i detta eller är det israels skuld alltihop?
- Inlägg 50
De som HAR läst vad jag skrivit, VET att jag inte skyller allt på Israel!Secrist skrev:Allt är Israels fel. Har du inte lyssnat på Dao och Infra?