Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
Är jag helt ensam på hela forat att skriva under på trådrubriken?
Du vet åtminstone om att du är korkad och ger dig inte in i debatten. De andra är roligare.haha
+9
RedMentalCase
DirtyDog
ericTheDog
Infra
formsvackan
Sniperace
Dao
R.O.F.L
F.I.S.T
13 posters
etd är en skit
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 101
Sv: etd är en skit
- Inlägg 102
Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
Du vet åtminstone om att du är korkad och ger dig inte in i debatten. De andra är roligare.haha
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 103
Ufot ser ut att vara Infra ifall nu någon skulle tvivla föruton ufot själv.Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
- Inlägg 104
Säkerligen, säkerligen säger jag dig RedclownIII: trådrubriken stämmer.RedclownIII skrev:Ufot ser ut att vara Infra ifall nu någon skulle tvivla föruton ufot själv.Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 105
du menar DAO (E)n (T)jurig (D)ao.Infra skrev:Säkerligen, säkerligen säger jag dig RedclownIII: trådrubriken stämmer.RedclownIII skrev:Ufot ser ut att vara Infra ifall nu någon skulle tvivla föruton ufot själv.Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
- Inlägg 106
Sniperace skrev:du menar DAO (E)n (T)jurig (D)ao.Infra skrev:Säkerligen, säkerligen säger jag dig RedclownIII: trådrubriken stämmer.RedclownIII skrev:Ufot ser ut att vara Infra ifall nu någon skulle tvivla föruton ufot själv.Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 107
Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
Fråga Daoren. Allt är inte svart eller vitt. Det har jag inte skrivit. Jag bara använde det uttrycket...
- Inlägg 108
Det finns bara en dåre här inne och dig har jag redan frågat.ericTheDog skrev:Fråga Daoren. Allt är inte svart eller vitt. Det har jag inte skrivit. Jag bara använde det uttrycket...Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 109
Bara en renodlad dåre inser inte att dao är en dåre!Infra skrev:Det finns bara en dåre här inne och dig har jag redan frågat.ericTheDog skrev:Fråga Daoren. Allt är inte svart eller vitt. Det har jag inte skrivit. Jag bara använde det uttrycket...Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
- Inlägg 110
Varför ljuger du för dig själv BH?redalert skrev:Bara en renodlad dåre inser inte att dao är en dåre!Infra skrev:Det finns bara en dåre här inne och dig har jag redan frågat.ericTheDog skrev:Fråga Daoren. Allt är inte svart eller vitt. Det har jag inte skrivit. Jag bara använde det uttrycket...Infra skrev:Nåå. Får jag nåt svar eller inte?Infra skrev:Och vem är UFOt? Är det du det?Infra skrev:ericTheDog skrev:OMG, UFO'ot har sovit ruset av sig.Infra skrev:Jag fodrar ett svar helt enkelt.Infra skrev:Ja. Visst är dom roliga. Jag garvar ihjäl mig. haericTheDog skrev:Vad spelar det för roll om du får med dig de andra råkorkade vänstermupparna?Infra skrev:
- Inlägg 111
Infra,
Du är i stort sett onödig.
- Inlägg 112
Voffö säger du på detta viset..Voffö...Voffördå då.....?ericTheDog skrev:Infra,
- Inlägg 113
Infra skrev:Voffö säger du på detta viset..Voffö...Voffördå då.....?ericTheDog skrev:Infra,
För att jag kan
- Inlägg 114
Du kanske kan. Men får inte och vill inte (för att tala med Snipers anspråk på attericTheDog skrev:För att jag kanInfra skrev:Voffö säger du på detta viset..Voffö...Voffördå då.....?ericTheDog skrev:Infra,
han vet allt om allas innersta vilja).
- Inlägg 115
Någon skrev: Sv: etd är en skit
Så sant, så sant.
- Inlägg 116
Infra skrev:Någon skrev: Sv: etd är en skit
Så sant, så sant.
Kastat sten idag?
- Inlägg 117
ericTheDog skrev:Infra,
Det där var inte särskilt vänligt sagt. .
- Inlägg 118
Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra,
Jag tyckte det var snällt formulerat eftersom du i praktiken är helt onödig. Men inte nog med det. Du gör mer skada än nytta.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 119
lillErik skrev:eftersom du i praktiken är helt onödig.
Ultrahögerns människosyn........
- Inlägg 120
RedCloud skrev:lillErik skrev:eftersom du i praktiken är helt onödig.
*fniss*
- Inlägg 121
RedCloud skrev:lillErik skrev:eftersom du i praktiken är helt onödig.
Ehhh familejn Kackerlacka
- Inlägg 122
Vem skadar jag? Och vilken nytta gör du?ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra,
Jag tyckte det var snällt formulerat eftersom du i praktiken är helt onödig. Men inte nog med det. Du gör mer skada än nytta.
- Inlägg 123
Infra skrev:Vem skadar jag? Och vilken nytta gör du?ericTheDog skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Infra,
Du skadar hela samhället genom att agera extrem parasit. Jag å min sida är en hederlig arbetare som år ut och år in betalar kopiösa summor i skatt.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 124
blöjErik skrev:Jag å min sida är en hederlig arbetare som år ut och år in betalar kopiösa summor i skatt.
*fniss* LillEriks storhetsvansinne känner inga gränser.....du är ingen "hederlig arbetare", du är en idiot....
- Inlägg 125
RedCloud skrev:blöjErik skrev:Jag å min sida är en hederlig arbetare som år ut och år in betalar kopiösa summor i skatt.
*fniss* LillEriks storhetsvansinne känner inga gränser.....du är ingen "hederlig arbetare", du är en idiot....
kp-rc mobbar och sågar på den gren hen sitter på!
vad är det för vidrig människosyn?