... just saying
+9
RedMentalCase
DirtyDog
ericTheDog
Infra
formsvackan
Sniperace
Dao
R.O.F.L
F.I.S.T
13 posters
etd är en skit
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 2
Sv: etd är en skit
Din mening är inte i koherens, den innehåller inte allianzen.F.I.S.T skrev:... just saying
Senast ändrad av R.O.F.L den 2013-10-28, 16:56, ändrad totalt 1 gång
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 3
Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 4
Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
- Inlägg 5
Nej!Sniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
- Inlägg 6
JO, detta har du TIDIGARE påstått var censur när andra spärrade DIGDao skrev:Nej!Sniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
- Inlägg 7
Nej!Sniperace skrev:JO, detta har du TIDIGARE påstått var censur när andra spärrade DIGDao skrev:Nej!Sniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 8
Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 9
Råttan som han också kallas, har alltid varit som en böld i arslet.
- Inlägg 10
JO, det gjorde du, och dessutom vad det ofta att du kallade det för censur när du sades emot, och du försvann sedan ett tag efter att ha lovat att aldrigf komma tillbaka *asg*Dao skrev:Nej!Sniperace skrev:JO, detta har du TIDIGARE påstått var censur när andra spärrade DIGDao skrev:Nej!Sniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
men nu har du tydligen ändrat uppfattning, och förträngt dina pinsamma uttalanden
- Inlägg 11
Så tyckte jag också, men Daoren insiusterade på at det VAR censur att spärra någonformsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 12
Sniperace skrev:JO, det gjorde du, och dessutom vad det ofta att du kallade det för censur när du sades emot, och du försvann sedan ett tag efter att ha lovat att aldrigf komma tillbaka *asg*Dao skrev:Nej!Sniperace skrev:JO, detta har du TIDIGARE påstått var censur när andra spärrade DIGDao skrev:Nej!Sniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
men nu har du tydligen ändrat uppfattning, och förträngt dina pinsamma uttalanden
Det har han inte alls gjort. Så det så!
- Inlägg 13
och hur vet du det? du menar du tror att han inte gjort det?Infra skrev:Sniperace skrev:JO, det gjorde du, och dessutom vad det ofta att du kallade det för censur när du sades emot, och du försvann sedan ett tag efter att ha lovat att aldrigf komma tillbaka *asg*Dao skrev:Nej!Sniperace skrev:JO, detta har du TIDIGARE påstått var censur när andra spärrade DIGDao skrev:Nej!Sniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Det har han inte alls gjort. Så det så!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 14
formsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Dum? Du är ju totalt blåst som inte riktar fråga till Daoren.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 15
Varför skulle jag fråga Dao om något som Snipern skriver ?ericTheDog skrev:Dum? Du är ju totalt blåst som inte riktar fråga till Daoren.formsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
- Inlägg 16
Anledningen till att vara här är att skratta åt muppiga hjon som ff och Daoren, det är korrekt så långt. Ta bara en sån sak som att Daoren tror han debatterar. Jösses vilket pucko.Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Vidare väljer Daoren att ljuga. Att jag skulle vilja förlöjliga de som inte delar "mina sanningar" är trams. Jag förlöjligar glatt jubelidioter som ff och Daoren. Det är kul. Men aldrig i livet att jag skulle förlöjliga en sansad och klok vänsterdebattör. Dock finns f.n inga sådana på forumet.
- Inlägg 17
Kanske för att Sniper syftade på ett tidigare uttalande från Daoren. Men du fattade inte det...heller...formsvackan skrev:Varför skulle jag fråga Dao om något som Snipern skriver ?ericTheDog skrev:Dum? Du är ju totalt blåst som inte riktar fråga till Daoren.formsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
- Inlägg 18
Nej, det gjorde jag INTE!Sniperace skrev:JO, det gjorde du, och dessutom vad det ofta att du kallade det för censur när du sades emot, och du försvann sedan ett tag efter att ha lovat att aldrigf komma tillbaka *asg*Dao skrev:Nej!Sniperace skrev:JO, detta har du TIDIGARE påstått var censur när andra spärrade DIGDao skrev:Nej!Sniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Det jag däremot skrev var att jag ansåg att ni ägnade åt EN FORM av "censur", när ni per automatik förstör alla former av kritik gentemot USA, Israel och arrogansen - så att alla former av konstruktiva debatter uteblir!
Jag försvinner ibland, det stämmer. Men det har antingen varit på grund av jag haft dataproblem eller varit bortrest.
Har aldrig hävdat att jag "aldrig mer skulle komma tillbaka hit", även om jag då och du är lite självkritisk till att jag spenderar så mycket av min tid att förklara självklarheter för extremister som dig!
Men du har i vanlig ordning skrivit om mina åsikter till för dig anpassad åsikt - som du sedan kan göra narr av.
Lite tröttsamt i längden är det, men skam den som ger sig!
- Inlägg 19
Inte att någon spärrar någon för sig själv!Sniperace skrev:Så tyckte jag också, men Daoren insiusterade på at det VAR censur att spärra någonformsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
- Inlägg 20
Jo, när en av forumisterna skrev att han skulle göra detta ansåg DU att det var censur, kan det vara så att du INTE hade förstått vad denna spärr är på detta forum fastän det är en av de primära trådarna i detta forum, där det förklarades att ingen skulle censurera bort någon, men att alla kunde välja sin egen censur för att slippa läsa valda forumisters inlägg.Dao skrev:Inte att någon spärrar någon för sig själv!Sniperace skrev:Så tyckte jag också, men Daoren insiusterade på at det VAR censur att spärra någonformsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
https://acbladet.swedishforum.se/f35-forum
men en sak är säker DÅ kallade du det för censur och var mäkta irriterad
- Inlägg 21
du tyckte detta DÅ, läs mitt föregående inlägg.Dao skrev:Inte att någon spärrar någon för sig själv!Sniperace skrev:Så tyckte jag också, men Daoren insiusterade på at det VAR censur att spärra någonformsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
men som sagt, du var en gång väldigt upprörd över att några spärrade dig och kalade detta censur, fastän det var bara för sig själva
- Inlägg 22
Nej!Sniperace skrev:du tyckte detta DÅ, läs mitt föregående inlägg.Dao skrev:Inte att någon spärrar någon för sig själv!Sniperace skrev:Så tyckte jag också, men Daoren insiusterade på at det VAR censur att spärra någonformsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
men som sagt, du var en gång väldigt upprörd över att några spärrade dig och kalade detta censur, fastän det var bara för sig själva
Däremot har vi diskuterat om spärrningar på FORUMET, vilket jag till viss del saknar. Men den som får det uppdraget kommer att få ett rent helvete...
Och då kommer högern garanterat skrika om "censur"...
Folk får spärra mig hur mycket de vill. Synd på en hållbar debatt, bara...
- Inlägg 23
Enda gången jag använt begreppet "censur", är när jag beklagade på din och dina kumpaners bristande moraliska ansvar i de debatter som ni ansåg vara obekväma.Sniperace skrev:Jo, när en av forumisterna skrev att han skulle göra detta ansåg DU att det var censur, kan det vara så att du INTE hade förstått vad denna spärr är på detta forum fastän det är en av de primära trådarna i detta forum, där det förklarades att ingen skulle censurera bort någon, men att alla kunde välja sin egen censur för att slippa läsa valda forumisters inlägg.
https://acbladet.swedishforum.se/f35-forum
men en sak är säker DÅ kallade du det för censur och var mäkta irriterad
Ett av de problem jag då tog upp handlade bland annat om er förkärlek att dels ändra mina egna åsikter efter eget huvud, eller ren av berätta för mig vad jag EGENTLIGEN ansåg. Sådana metoder tycker jag är en ren styggelse!
- Inlägg 24
Jo, det var just personliga spärrninbgar du ansåg var censur, men visst du kanske inte visste vad det var då eller, nu har du en enkel utväg....Dao skrev:Nej!Sniperace skrev:du tyckte detta DÅ, läs mitt föregående inlägg.Dao skrev:Inte att någon spärrar någon för sig själv!Sniperace skrev:Så tyckte jag också, men Daoren insiusterade på at det VAR censur att spärra någonformsvackan skrev:Hur kan valet att inte läsa vissa alster vara censur ? Jag inbillade mig att censur innebar att man hindrades från att skriva. Så dum man ärSniperace skrev:Oj, så du har börjat CENSURERA? *asg*Dao skrev:Jag har spärrat etd just av den saken skull. Det är bättre än att gnälla. Eftersom han erkänt att han inte är på forumet för att debattera, utan bara förlöjliga de som inte delar hans "sanningar"! Och då är det bara skönt att slippa läsa dessa...
Däremot har vi diskuterat om spärrningar på FORUMET, vilket jag till viss del saknar. Men den som får det uppdraget kommer att få ett rent helvete...
Och då kommer högern garanterat skrika om "censur"...
Folk får spärra mig hur mycket de vill. Synd på en hållbar debatt, bara...
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 25
Som Formsvackan mycket korrekt påpekade så är censur att FÖRHINDRA andra från att redovisa sina åsikter. Alla dina påhittade betydelser av ordet är inget annat än....påhittade fantasier.Dao skrev:Enda gången jag använt begreppet "censur", är när jag beklagade på din och dina kumpaners bristande moraliska ansvar i de debatter som ni ansåg vara obekväma.
Du menar att det är en "styggelse" att tolka betydelsen av vad du skriver utan att fråga dig om det verkligen var så du menade?Dao skrev:Ett av de problem jag då tog upp handlade bland annat om er förkärlek att dels ändra mina egna åsikter efter eget huvud, eller ren av berätta för mig vad jag EGENTLIGEN ansåg. Sådana metoder tycker jag är en ren styggelse!
Nu var det kanske INTE så du menade så alltså har jag alltså begått ÄNNU en styggelse genom att tolka ditt påstående?
Du är fanimig obetalbar!
Vi har aldrig "ändrat" dina åsikter och har heller ingen "förkärlek" för att göra detta. Varför berättar du för OSS vad vi EGENTLIGEN gör och gillar efter "eget huvud"? Är inte detta beteende en "styggelse" som du beskyller oss andra för. Kan man bli mer pinsam än dig?