5 posters
Jag har ju sagt det hela tiden!!! Nazismen & kommunismen går hand i hand
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Dao- Antal inlägg : 26567
Jag har sagt det hela tiden, Seel och extremism går hand i hand!!!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
har du länk och officiell källa till det?Dao skrev:Jag har sagt det hela tiden, Seel och extremism går hand i hand!!!
Javisst! Samma som Seel!!Sniperace skrev:har du länk och officiell källa till det?Dao skrev:Jag har sagt det hela tiden, Seel och extremism går hand i hand!!!
där stod inget om seel.Men att höger och vänsterextremistet är samma pack kan man nog hålla med omDao skrev:Javisst! Samma som Seel!!Sniperace skrev:har du länk och officiell källa till det?Dao skrev:Jag har sagt det hela tiden, Seel och extremism går hand i hand!!!
redalert- Antal inlägg : 13973
Ja men inte dao inte han kan bara inte ge kritik när det kommer någon skit från vänsterhåll!Sniperace skrev:där stod inget om seel.Men att höger och vänsterextremistet är samma pack kan man nog hålla med omDao skrev:Javisst! Samma som Seel!!Sniperace skrev:har du länk och officiell källa till det?Dao skrev:Jag har sagt det hela tiden, Seel och extremism går hand i hand!!!
Infra- Antal inlägg : 29644
.Att kalla Putin för kommunist tyder på litet eller inget politiskt medvetande alls. Rena skämtet.Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/wolfganghansson/article17715735.ab
Ta, en fd kgbman ganska hög inom det forna kommunistpartiet, tror någon att han ändrat sig så mycket?Infra skrev:.Att kalla Putin för kommunist tyder på litet eller inget politiskt medvetande alls. Rena skämtet.Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/wolfganghansson/article17715735.ab
Infra- Antal inlägg : 29644
Ja men en polistjänsteman är ingen politiker. Han är bara just tjänsteman.Sniperace skrev:Ta, en fd kgbman ganska hög inom det forna kommunistpartiet, tror någon att han ändrat sig så mycket?Infra skrev:.Att kalla Putin för kommunist tyder på litet eller inget politiskt medvetande alls. Rena skämtet.Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/wolfganghansson/article17715735.ab
Som själv ha varit tjänsteman vet jag att visst kan man påverka en smula
underifrån men när allt kommer till "allt" så är man bara Maktens verktyg.
Tjaaa, men läs hans bakgrund, och med en far som var kock åt själve usguden stalin ochg senare åt Moskva-kommittén för Sovjetunionens kommunistiska parti, där var det verkligen bara de riktigt betrodda och renläriga som fick jobba och verka.Infra skrev:Ja men en polistjänsteman är ingen politiker. Han är bara just tjänsteman.Sniperace skrev:Ta, en fd kgbman ganska hög inom det forna kommunistpartiet, tror någon att han ändrat sig så mycket?Infra skrev:.Att kalla Putin för kommunist tyder på litet eller inget politiskt medvetande alls. Rena skämtet.Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/wolfganghansson/article17715735.ab
Som själv ha varit tjänsteman vet jag att visst kan man påverka en smula
underifrån men när allt kommer till "allt" så är man bara Maktens verktyg.
så visst fan var han en renlärig kommunist.
och märk väl, hela den nuvarande nomenklaturen är kommen från samma grupp som tidigare var makthavare
Där stod inget om kommunismen heller!Sniperace skrev:där stod inget om seel.Men att höger och vänsterextremistet är samma pack kan man nog hålla med omDao skrev:Javisst! Samma som Seel!!Sniperace skrev:har du länk och officiell källa till det?Dao skrev:Jag har sagt det hela tiden, Seel och extremism går hand i hand!!!
Fascism är fascism och kommer alltid att vara detta. Det är bara fascism förtäckt till "kommunism" som högern ogillar...
Det är vad vi kan lära oss av utvecklingen i dagens Ryssland!
Alltså, inget som har med "kommunism" att göra.
Som jag alltid sagt!
Som jag alltid sagt!
redalert- Antal inlägg : 13973
Inget som har med kommunism att göra i Ryssland.....ja herre min skapare vilket UFO denne råsopa Dao är!Dao skrev:Fascism är fascism och kommer alltid att vara detta. Det är bara fascism förtäckt till "kommunism" som högern ogillar...
Som jag alltid sagt!
Sponsored content