Hör vad dryg han är före! men hur stor i mun var han efteråt?
+10
lazy
redalert
SiP
F.I.S.T
mimra
Sossar ee lata
berralarzon
MartinLindgren
RedCloud
Redvictory
14 posters
S-ee-l på Gran Canaria
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
S-ee-l på Gran Canaria
Hör vad dryg han är före! men hur stor i mun var han efteråt?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
från Seels videohylla
Exklusiva klipp från familjen Seel...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Sv: S-ee-l på Gran Canaria
S-ee-L på semester, ja jisses?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 4
Ja det ser ju intressant ut NOT! ungefär lika intressant som att gå in på rövslickareforumet=fridebatt.
Enda som finns att läsa där är råttans mm ynkande över främst Testaren samt AC-bladet.
Och det var bara gnäll å gnäll, sorliga tomtar det finns som råttan ga bh som hela tiden blir avklädda och bortgjorda.Också S.e.e.l. förmodligen med inte minst men mest korkad.
//berra
Enda som finns att läsa där är råttans mm ynkande över främst Testaren samt AC-bladet.
Och det var bara gnäll å gnäll, sorliga tomtar det finns som råttan ga bh som hela tiden blir avklädda och bortgjorda.Också S.e.e.l. förmodligen med inte minst men mest korkad.
//berra
Senast ändrad av berralarzon den 2010-04-07, 18:03, ändrad totalt 1 gång
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 5
Ni tänker på mig hela tiden
Tack mina vänner, nu skall jag jobba på så ni får era bidrag, ni är värda det
- Inlägg 6
Sossar ee lata skrev:Tack mina vänner, nu skall jag jobba på så ni får era bidrag, ni är värda det
Att du alltid ska behöva ljuga, full igen?
//berra
- Inlägg 7
Det vet du S-ee-L, klart som korvspad att vi rödgröna är tacksamma för att du finns,
Utan dig ingenting med andra ord!
Förresten följde jag din anfaders äventyr därute i Djursholm en stund idag,
Åsanisse var ute på jaktstigen!
Utan dig ingenting med andra ord!
Förresten följde jag din anfaders äventyr därute i Djursholm en stund idag,
Åsanisse var ute på jaktstigen!
- Inlägg 8
Sossar ee lata skrev:Tack mina vänner, nu skall jag jobba på så ni får era bidrag, ni är värda det
Vad bra att höra! (hoppas du talar sanning) själv håller jag på att packa för en vecka på Gran-Canaria (Puerto De Mogan) åker på lör morgon! jag är tacksam för att s-ee-l inte är där! hade jag råd skulle jag bjudit med alla Rödrgröna och nån anhängare (kanske)
- Inlägg 9
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Tack mina vänner, nu skall jag jobba på så ni får era bidrag, ni är värda det
Vad bra att höra! (hoppas du talar sanning) själv håller jag på att packa för en vecka på Gran-Canaria (Puerto De Mogan) åker på lör morgon! jag är tacksam för att s-ee-l inte är där! hade jag råd skulle jag bjudit med alla Rödrgröna och nån anhängare (kanske)
Du kanske kan panta alla tomma vinpavor efter honom..
//berra
- Inlägg 10
Grand Canaria, jaha dags för en veckas mingel med andra ord, glöm inte kolla hotellets baksida bara Red Viktory,
Vem vet, Peppe kanske har en bodega där också?
Han sa ju det Svenne Mellander, det är ju "pocenten" som gör det,och Peppes hembrännda gick ju inte av för hackor!
Men ha en bra resa du, med eller utan Peppe och hans bodega!
Han sa ju det Svenne Mellander, det är ju "pocenten" som gör det,och Peppes hembrännda gick ju inte av för hackor!
- Inlägg 11
MartinLindgren skrev:Grand Canaria, jaha dags för en veckas mingel med andra ord, glöm inte kolla hotellets baksida bara Red Viktory,
Det har du rätt i martin! ha,ha,ha
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 12
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Tack mina vänner, nu skall jag jobba på så ni får era bidrag, ni är värda det
No se Puerto Mogan, pero Las Islas Canarias en este tiempo del ano es maravilloso!!, buen vuaje senor Red V
mimra- Antal inlägg : 495
- Inlägg 13
Vart har blåfront tagit vägen? Mobbade ni ut honom och upptäckte att ni inte klarar er utan honom???
- Inlägg 14
mimra skrev:Vart har blåfront tagit vägen? Mobbade ni ut honom och upptäckte att ni inte klarar er utan honom???
Vad har Blåfront med denna tråd att göra? har vi nämnt honom? Jag kan säga att det är helt underbart att det inte spammas längre och det är det säkert fler som tycker! men du verkar ju sakna honom! du spelar ju i samma division!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 15
mimra skrev:Vart har blåfront tagit vägen? Mobbade ni ut honom och upptäckte att ni inte klarar er utan honom???
Jag gav honom rådet att inte stanna kvar på ett forum där han mår så dåligt att han nämner självmord.
Skulle jag känt mig så mobbad som han gjorde skulle jag lämna forumet på studs
- Inlägg 16
Tekniska problem, bredbandet kanske är avstängt, kurort är väl inte heller helt omöjligt, vem vet?
Lillthor kanske t.o.m gjort som du gjorde mimra, krypit in under någon sten och slickar såren?
Lillthor kanske t.o.m gjort som du gjorde mimra, krypit in under någon sten och slickar såren?
- Inlägg 17
MartinLindgren skrev:Tekniska problem, bredbandet kanske är avstängt, kurort är väl inte heller helt omöjligt, vem vet?
Tycker du kan gärna köra hårt mot tex Mimra Martin... men låt Thors vara nu när han inte är här längre.
- Inlägg 18
Försökte bara förklara för mimra att han inte ska skylla på oss andra, LillThor har ju valt time out själv!
Annars håller jag med dig, varför väcka björnen som sover?
Annars håller jag med dig, varför väcka björnen som sover?
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 19
F.I.S.T skrev:
Jag gav honom rådet att inte stanna kvar på ett forum där han mår så dåligt att han nämner självmord.
Ni i mobbarfalangen kanske lyckades få honom att ta sitt liv till slut, det måste väl ge er tillfredställelse, nu är det bara ni beslutar vilket nästa mobbingoffer skall bli och köra järnet på det nicket....
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 20
Den störste idioten (RC) av dem alla ligger tydligen lågt nu när han lyckats bemästra och kontrollera både tystaren och censurbladet?
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 21
SiP Today at 9:35 am
Ni i mobbarfalangen kanske lyckades få honom att ta sitt liv till slut, det måste väl ge er tillfredställelse, nu är det bara ni beslutar vilket nästa mobbingoffer skall bli och köra järnet på det nicket....
Nu när jag har hunnit läsa igenom en del så ser det ju nästan ut som att
Sniper vore en av de som ska drabbas men det måste väl i.a.f vara fel
läst av mig, eller?
- Inlägg 22
Suck..., Varför inte önska Red Viktory en trevlig resa istället för att göra tråden till en LillThortråd,
Trivs ni inte på råttforumet längre?
Trivs ni inte på råttforumet längre?
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 23
Han får säkert trevligt, mer synd om de stackare som måste vara där samtidigt som honom....
- Inlägg 24
SiP skrev:F.I.S.T skrev:
Vad han gör med sitt liv har han ansvar över själv. Sen är det frågan vad som definieras som mobbing..... Det påstådda mobbingoffret var enligt min mening mångt mycket grövre än någon vad gäller okväden och personangrepp.
Sedan till ditt påstående om vad han eventuellt lyckades med, är snudd på åtalbart, så ta och tagga ner lite i dina uttalanden kring sådant.
- Inlägg 25
SiP skrev:Han får säkert trevligt, mer synd om de stackare som måste vara där samtidigt som honom....
Sa han som inte gillade mobbing