så det ÄR INTE rasism då när poliser godtyckligt trycker upp invandrare mot väggen för att kolla upp dem?Dao skrev:NEJ, DJÄVLA IDIOT!!!Sniperace skrev:DU driver linjen att det altid är poliserns fel, du stöder upploppen mot dessa genom att PÅSTÅ att de är rasister för att de ingriper mot brott och gör sitt jobb, invandrare får inte röras, för du ger direkt polisen skulden när deras kriminella vänner startar upplopp tillsammans med resten av drägget.
SÅ jo, det handlar om samma sak. ingriper polis eller kollar misstänkta så står du alltid på de misstänktas sida, oavsett om de är skyldiga eller ej
Jag driver den tes JAG SKRIVER att jag anser!!!
HUR DJÄVLA SVÅRT KAN DET VARA DIN DJÄVLA SKITSTÖVEL????
Det betyder att:
1 - Jag talar inte här ens om upploppen, utan i den normala vardagen - det som FÖREGÅR upploppen!
2 - Nej, det är aldrig ena partens fel, inte heller polisen. Men polisen skall få kritik när de begår fel, likväl som "invandrare" skall få kritik när DE gör fel!
3 - Jag har inte använt begreppet rasist över huvud taget!
4 - Jag talar, som jag konstaterade redan i punkt 1, inte om när det sker kriminell verksamhet, utan när det INTE sker något sådant!
5 - "Invandrare" som begår brott skall behandlas som alla andra när de begår brott!
6 - Jag står alltid på de svagas sida, det stämmer. Du står helt klart på gärningsmännens sida, så länge de inte är "invandrare" - vilket du tydliggjort nu med övertydlighet...
Nu har jag lagt upp mina ståndpunkter i PUNKTFORM! Kan du läsa vad jag SKRIVER nu, eller vill du fortsätta att lägga åsikter i min mun som jag aldrig hävdat?
har du konkreta bevis att det ÄR godtyckligt och inte deras rätt att kontrollera människor i ett område med skriande hög kriminalitet?