så de får alltså inte kontrollera en som kanske är oskyldig?Dao skrev:Nej!Sniperace skrev:Jod¨, det handlar om kriminella, eller de som umgås med de kriminellaDao skrev:Det handlar inte om kriminella!Sniperace skrev:självfallet känner sig de kriminella kränkta när de undersöks, det är ju ett bra försvar idag....Dao skrev:Om du inte ens känner till ATT detta sker, hur kan du då försvara detta - som om du känner till det?Sniperace skrev:Och varför görs dessa jo för att de BEHÖVS pga att så många bär sig illa åt där och förstör för andra, stoppa dessa så ska du se att det blir bättre, stället för att som du stödja dem genom att omöjliggöra att de tas
Det är liksom det som upprört de som bevittnat detta, alltså inte offren själva utan personal på ungdomsgårdar, skolor - som jobbar nära dessa ungdomar!
Säger du att alla dessa ljuger, utan bara du har rätt - som redan inledningsvis erkände att du aldrig ens hört talas om detta?
Så snart invandrare är inblandade, är de ALLTID skyldiga???
Är DET din inställning?
det ska jag komma ihåg nästa gång de stoppar mnig och vill jag ska blåsa, det är då en kränkning mot mig eller hur?