klassens lilla ordningsman....ha ha vilket skämt du är "raketforskaren"....SDsecrist skrev:Att du överanvänder ditt nya ord ja. Helt rätt.
+9
RedMentalCase
formsvackan
DMustaine
redalert
Secrist
Dao
Infra
Sniperace
F.I.S.T
13 posters
Nu väntar vi på samma grad av mediadrev mot fd biståndsministern då, som Juholt ?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Secrist- Antal inlägg : 32216
Visa gärna var jag använt de orden en enda gång. Och du kan säga du till mig. Det är helt ok.F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Att du överanvänder ditt nya ord ja. Helt rätt.F.I.S.T skrev:verkar stämma dockSecrist skrev:Som sagt var. Som DM mycket riktigt påpekar så strör du ditt nya ord omkring dig som konfetti. Så töntigt.F.I.S.T skrev:Det blir lätt patetiskt från forumhögern, när de vrider sina argument 360 grader för att "få rätt"
Grundfrågan är om ni tycker det är rätt att privata vårdföretag, med riskkapitalister inblandat ska få vanliga arbetares skattepengar ?
Notera att dessa mycket väl kan försvinna och inte komma folk till del, genom snabb konkurs eller försäljning.
sluta fly från debattämnet överklasswannabes !
intressant ... det är använt 3 ggr ... hur många gånger har ni använt: "tokvänster" "stenkastarvänster" "muppvänster"
fler än 3 ?
Jag kan nog hålla på i 5 år och använda det "nya ordet" i varje i8nlägg, och ändå inte komma i kapp ert användande av de orden..
men som sagt ni har ju alltid olika rättesnören för er själva
Men jag kommer använda ordet fler gånger då det passar