R.O.F.L skrev:Secrist skrev:R.O.F.L skrev:Secrist skrev:Min länk hävdade att Syrien var självförsörjande, du verkar sitta på andra uppgifter?
Motbevisa detta eller som i sedvanlig debattstil som Dao använda dig av ad hominem-argument.
Du har tidigare (i denna förra tråden som finns på sidan 2) ifrågasatt gulfstaternas stöd med bla vapen till din frihetskrigare.
Så Syrien tillverkar egna bilar, båtar, datorer, vitvaror, stridsvagnar, mobiltelefoner, flygplan etc etc. Intressant. Syrien är med andra ord fullständigt unika.
Speciellt underhållande var det att se dig påstå att Syrien inte exporterar olja när fakta säger att det är deras viktigaste exportvara.
Sitter du på andra uppgifter om att Syrien är självförsörjande angående spannmål? skit i oljan och håll dig till topic. Att du har dålig koll visar du genom att bege dig i pseudodebatter. Skärp dig för fan!
Först var de enligt dig självförsörjande. Punkt. Sedan blev de självförsörjande på livsmedel efter att jag visat att det är omöjligt att vara helt självförsörjande. Nu är de plötsligt självförsörjande på spannmål. Wow! Vilken bedrift! Och därför skulle de vara helt immuna mot sanktioner? Imponerande slutsatser du drar!
Bla bla bla,,inte jag, mina källor påstår det. Läser du inte ens dom?
Så du tror på allvar att sanktioner skulle bita på diktatorn?
Om han förlorat stödet från Ryssland och Kina så hade han hamnat i en svår sits ja.