Nya Mad max landskap,
Barzeh, Damaskus
Barzeh, Damaskus
Word!Dao skrev:JAG BESTÄMMER FANEMIG SJÄLV VAD JAG VILL!!!!Sniperace skrev:Du vill alltså....
ATT DET SKALL VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT FÖR DIG ATT BEGRIPA DETTA????
fniss fnissInfra skrev:Word!Dao skrev:JAG BESTÄMMER FANEMIG SJÄLV VAD JAG VILL!!!!Sniperace skrev:Du vill alltså....
ATT DET SKALL VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT FÖR DIG ATT BEGRIPA DETTA????
He he.... Skall bli kul att ta del av hur Sniper tänker vrida till DET nu!R.O.F.L skrev:Den gula är Hezbollah tror jag. Tur polisen inte visste detta då hade skottlossning säkert utbrutit.
Jag har inte hört om ett enda tillfälle där polis skjutit i usa för att någon i en demonstration burit fel flagga, kan du länka till något sådant?Dao skrev:He he.... Skall bli kul att ta del av hur Sniper tänker vrida till DET nu!R.O.F.L skrev:Den gula är Hezbollah tror jag. Tur polisen inte visste detta då hade skottlossning säkert utbrutit.
Jag har inte hört om ett enda tillfälle där polis skjutit i usa för att någon i en demonstration burit fel flagga, kan du länka till något sådant?Sniperace skrev:Jag har inte hört om ett enda tillfälle där polis skjutit i usa för att någon i en demonstration burit fel flagga, kan du länka till något sådant?Dao skrev:He he.... Skall bli kul att ta del av hur Sniper tänker vrida till DET nu!R.O.F.L skrev:Den gula är Hezbollah tror jag. Tur polisen inte visste detta då hade skottlossning säkert utbrutit.
Men det med ISRAELS flagga där och min kommentar DET kunde ni tydligen INTE bemöta!! *asg*
Och hur fan tänkte du nu?Dao skrev:He he.... Skall bli kul att ta del av hur Sniper tänker vrida till DET nu!R.O.F.L skrev:Den gula är Hezbollah tror jag. Tur polisen inte visste detta då hade skottlossning säkert utbrutit.
Jag syftade med min kommentar på hur Sniper lyckades vrida till det ordentligt när han bara trodde att det var Israels flagga som var det viktigaste!DirtyDog skrev:Och hur fan tänkte du nu?Dao skrev:He he.... Skall bli kul att ta del av hur Sniper tänker vrida till DET nu!R.O.F.L skrev:Den gula är Hezbollah tror jag. Tur polisen inte visste detta då hade skottlossning säkert utbrutit.
Skulle det vara en överraskning att Hezbollah stödjer Assad?
Det märkliga är väl att Israeliska flaggan är med, fast det kanske inte du inser?
Egentligen är det väl inte så märkligt. Den syriska oppositionen består väl av nästan alla politiska och religiösa inriktningar och dödar ofta lika gärna varann som regeringssoldater. Det vi vet med säkerhet är att era hjältar i det muslimska brödraskapet (ni vet de där som ogillar våld) stödjer de mest mordiska islamisterna som bekämpar Assad. Vad anser du personligen om det?
Vad har det för betydelse?R.O.F.L skrev:Är källan denna?
http://ranger.neon24.pl/post/98625,pro-assad-lub-anty-wojenna-demonstracja
Brukar? Man har hittat en antisemit i Belgien som publiceras i Israelisk/judisk media.DirtyDog skrev:Vad har det för betydelse?R.O.F.L skrev:Är källan denna?
http://ranger.neon24.pl/post/98625,pro-assad-lub-anty-wojenna-demonstracja
Annars när Pro-Assad-demonstrationer pågår så låter man Israels flagga delta på ett annat sätt.
http://www.jpost.com/International/Belgian-MP-tramples-Israeli-flag-at-pro-Assad-rally-315523
Går ni verkligen PÅ sånt här?
ja just det, kan du länka till ett enda tillfälle i usa där polis skjutit mot någon i en demonstration för att denne burit Hezbollaflagga eller ennan flagga?Dao skrev:Jag har inte hört om ett enda tillfälle där polis skjutit i usa för att någon i en demonstration burit fel flagga, kan du länka till något sådant?Sniperace skrev:Jag har inte hört om ett enda tillfälle där polis skjutit i usa för att någon i en demonstration burit fel flagga, kan du länka till något sådant?Dao skrev:He he.... Skall bli kul att ta del av hur Sniper tänker vrida till DET nu!R.O.F.L skrev:Den gula är Hezbollah tror jag. Tur polisen inte visste detta då hade skottlossning säkert utbrutit.
Men det med ISRAELS flagga där och min kommentar DET kunde ni tydligen INTE bemöta!! *asg*
Jag förstår att du vill förneka detta, självfallet finns det INGA sådana galningar inom "fredens" religion FISlam.Dao skrev:Går ni verkligen PÅ sånt här?
De har en tendens att göra sådant i USA, utan att det blir större skriverier om detta. Dessutom har ju dessa fanatiker hela politikeretablisemanget, och därmed större delen av massmedia, på sin sida.Sniperace skrev:ja just det, kan du länka till ett enda tillfälle i usa där polis skjutit mot någon i en demonstration för att denne burit Hezbollaflagga eller ennan flagga?
skulle inte bli förvånad om du kommer med ett sådant påstående Daoren