Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:formsvackan skrev:Säger namnen Hiroshima och Nagasaki dig något ?Sniperace skrev:har du ett enda fall där du med säkerhet kan bevisa att USA med avsikt valt ut civila att dödas, och att det inte varit så att det varit ett misstag
Det finns fler ...........
I Afghanistan och Irak var det i stort vardagsmat, speciellt inledningsvis. Sedan var det en jämn, men relativt låg, ström av oskyldiga som dödats.
Och ja - de dödades MEDVETET! Inte alla, men tillräckligt många.
Ytterst få av dessa soldater, eller deras befäl, ställdes till rätta...
De som har civila som måltavla är samma personer som ni hävdar har "rätt att försvara sig".
Alla maktfullkomliga idioter har alltid förvrängda ursäkter för sitt agerande! Även era idioter!
Dags att välja sida kanske?
Det gjorde jag för länge sedan. Jag kommer ALLTID att agera mot extremister som ni! Jag kommer alltid att välja den sida som står för demokrati och som vill läka gamla sår. Jag väljer de som kämpar för mänskliga rättigheter - OAVSETT vem det är som bryter dem!
Oxh jag kommer ALLTID att kämpa mot fördomar - mina egna som andras, liksom era!
Tycker du mest verkar kämpa för att ge floskler och ansvarsflykt ett ansikte.
Det är för att det är dig jag kämpar emot!
Dina lösningar vid hungerkatastrofer är att säga att du är emot svält. Jaha. Och...?
Fel igen!
Jag eftersträvar istället en ny ekonomi, som omöjliggör svält.
Du själv bara utnyttjar dem till ditt eget syfte...
Nog om detta - det verkar inte som forumhögern klarar av sakfrågan längre - igen!