Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Men är du blind? Han påstår ju att jag ljuger. Sedan vågar han inte stå för det.
Jag är inte blind. Du valde att förvränga min enkla neutrala fråga efter eget godtycke - vilket tyder på att FIST verkar ha rätt!
Eller gör alla "bort sig" när de bara vill ha en enkel förklaring, när de inte förstår? Eller är det för att det är jag, eller för att jag är "vänster"?
Han hade rätt i vad?
Du kan ju ställa frågan till dig själv varför du överhuvudtaget ställde frågan till mig. Ochom den var så neutralsom du vill verka vara gällande.
Jag ställde frågan till dig eftersom du uttryckligen skrev att du ville veta vilka såikter du hade, och att FIST skulle bestämma dessa.
Jag undrade bara varför du ville det!
Du behöver inte svara, om du tycker det var besvärande!
Eftersom du valde att försöka få min neutrala undran att vara att "göra bort sig", så betyder det att du valde att förvränga det jag skrev - istället för att lika neutralt bara förkjlara vad du menar. Det betyder att i DET hade uppenbarligen FIST rätt, eftersom du ju så tydligt gjorde detta gentemot MIG!
Du ville ju ha "bevis" - och du serverade dessa själv, åtminstone angående förvrängandet!
The taxpayer trasslar in sig mer och mer i denna tråd
Hi hi, Knappast.
Det är ju du som ljuger och påstår saker som du inte kan stå för. Skyll inte på mig. Sedan att ufo Dao sjunker tilldin nivå hjälper ju knappast din sak.
Som sagt...