ericTheDog 2013-06-16, 16:19
Dao skrev: ericTheDog skrev: Dao skrev: ericTheDog skrev:Men nyligen klippte jag in ett citat från rc där han påstår detta. Men det räknas inte?
Inte i sitt sammanhang, eftersom han förklarat vad han menade efteråt - vilket ni ignorerar. Ni har gjort samma sak mot mig!
Då kommer den stora frågan - och du vill ju att man ska fråga: Hur vet vi vilka delar av det ni skriver som vi ska ignorera. Ingen av er har ju tagit tillbaka att "Kuba har demokratiska val". Ni har bara lagt till en massa dravel. Självfallet väljer jag att kommentera de mest knäppa delarna av era resonemang.
Hur blåst är man om man skriver att Kuba har demokratiska val men menar motsatsen?
Jag är lite osäker på vad du eg. tycker: Har Kuba demokratiska val? Ja eller Nej?
Hur kan du vara oklar med vad jag tycker här, när jag varit ÖVERTYDLIG?
Nej, du och dina kumpaner SKITER i vad man skriver, och väljer att bara betona en rad och ignorera allt annat man skriver!
Både jag och RC har förklarat, ändå är du "osäker"!?
Säger mer om dig än om vad vi tycker!
Rc skrev: "Ja, Kuba har demokratiska val".
För mig är det glasklart.
Du skriver att man ska fråga dig. När jag nu gjorde det så fick jag inte ett enda svar. Bara personangrepp var vad du kunde komma med.
Nu är det lite lockande att fråga vad du "menade" med personangreppet. Menade du kanske att eric har rätt och du tar tillbaka dina dumheter?