http://www.thecommentator.com/article/3476/prof_hawking_trip_not_cancelled_due_to_israel_boycott
tänk vad lurade folk kan bli, och vad HEMSKT att det sprids en sådan osanning, bör trådskaparen skämmas för detta?
och vad HEMSKT att det sprids en sådan ostanning, bör trådskaparen skämmas för detta?
RedCloud skrev:och vad HEMSKT att det sprids en sådan ostanning, bör trådskaparen skämmas för detta?
Inte lika mycket som att använda bilder från nazisternas koncentrationsläger och påstå att det visar Gulag....
Vid trådstarten fanns inte dessa uppgifter...
Sniperace skrev:och så sket sig alltihopa, det var en BLUFF om varför han uteblev
http://www.thecommentator.com/article/3476/prof_hawking_trip_not_cancelled_due_to_israel_boycott
tänk vad lurade folk kan bli, och vad HEMSKT att det sprids en sådan osanning, bör trådskaparen skämmas för detta?
RedCloud skrev:och vad HEMSKT att det sprids en sådan ostanning, bör trådskaparen skämmas för detta?
Inte lika mycket som att använda bilder från nazisternas koncentrationsläger och påstå att det visar Gulag....
Secrist skrev:RedCloud skrev:och vad HEMSKT att det sprids en sådan ostanning, bör trådskaparen skämmas för detta?
Eller kurdiska offer för Al-Anfal och påstå att det är Israel som är gärningsmännen som din lydiga vapendragare Infra gjorde.
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:och vad HEMSKT att det sprids en sådan ostanning, bör trådskaparen skämmas för detta?
Eller kurdiska offer för Al-Anfal och påstå att det är Israel som är gärningsmännen som din lydiga vapendragare Infra gjorde.
kollat vad "faktum" betyder än, din hycklande lögnare ?
Tja, det är faktum att Infra gjorde det.
RedCloud skrev:Tja, det är faktum att Infra gjorde det.
Nu var det ju forumets största lögnare, dvs dig jag avsåg.....
Tyvärr, mot en mästare på det området har man ingen chans.
RedCloud skrev:Tyvärr, mot en mästare på det området har man ingen chans.
Mästerlögnaren här inne är du tyvärr....
Har de demokratiska val på Kuba?
RedCloud skrev:Har de demokratiska val på Kuba?
Och där förlorade rassepajasen debatten (igen.....)
ja, det var inte jag som hade mage att påstå något sådant. Inte ens Dao håller med dig.
RedCloud skrev:ja, det var inte jag som hade mage att påstå något sådant. Inte ens Dao håller med dig.
Alla kan se att du försöker byta fokus från dina lögner som den lilla fega hycklare du är....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:ja, det var inte jag som hade mage att påstå något sådant. Inte ens Dao håller med dig.
Alla kan se att du försöker byta fokus från dina lögner som den lilla fega hycklare du är....
Alla vet redan att du är den största hycklaren här. det kommer ta en lång tid att ändra på även om du skulle sluta hyckla såförbannat. Sen när vi kommer till lögner så ligger du bra till där med. Det vet alla också. Det är ett faktum.
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:ja, det var inte jag som hade mage att påstå något sådant. Inte ens Dao håller med dig.
Alla vet redan att du är den största hycklaren här. det kommer ta en lång tid att ändra på även om du skulle sluta hyckla såförbannat. Sen när vi kommer till lögner så ligger du bra till där med. Det vet alla också. Det är ett faktum.
Jo tjäna.. största lögnhalsen på detta smala forum är otvetydigt gustavander rmc neolib awfultruhten mfl nick imporhjonet Dani Novac haft tillgång till.
Han förnekar det han skrivit i inläggen SAMT att han OCKSÅ var det "miffo" som STARTA med ATT hänga UT RC.
//Niklas
Varför ljuger du?
RedMentalCase skrev:Roffe är en fullblodsidiot som tror andra går på hans störda lögner och skitsnack.
Sanningen är att det bara är foliet som backar upp honom, en dåre stödjer en annan ljugande dåre , värde 0.
RedMentalCase skrev:Roffe är en fullblodsidiot som tror andra går på hans störda lögner och skitsnack.
Sanningen är att det bara är foliet som backar upp honom, en dåre stödjer en annan ljugande dåre , värde 0.
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Roffe är en fullblodsidiot som tror andra går på hans störda lögner och skitsnack.
Näää, jag är inte sjukligt fixerad jag inte, ha ha ha ha
Sluta spamma, herr kackerlacka.
RedCloud skrev:Sluta spamma, herr kackerlacka.
Säg det till din Führer, lillEric....