Sniperace 2013-03-20, 23:37
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev:så du tror då ändå att alla är muslimer, andra har knappast plats i detta.
och nej ISLAM i sig själv har inget med detta att göra, men ISLAMISTER som använder islam HAR allt att göra med detta
Nej, inte ens ISLAMISTER kan du generallisera på detta sättet! För att göra detta måste du FRÅNGÅ den tillgängliga faktan!
Islamism betyder "politisk islam", och har utvecklats som en direkt konsekvens av europeiskt inflytande. Det finns lika mycket variation på dessa som det finns i svensk politik. Och precis som i svensk politik är extremisterna i minoritet!
Jo, fanatiska islamister är problemet.... du kan inte desinformera hur mycket som helst, du har avslöäjat dig själv för längesedan...
Du kan kalla dem för fanatiska om du vill, men de är ändå bara en mycket liten del av islamisterna. Fakta kan aldrig vara desinformation. Men det är upp till dig om du vill ta till dem eller inte - och det har du ju till och med skrytit om att du inte göra...
Och vad skulle jag ha "avslöjat mig själv" om?
Som forumets främste stöttare av radikal islamism...
Och det är fanatiska radikala islamister som orsakar problemen genom att med våld försöka förtrycka sitt folk...
och jag tar till mig information, men INTE från vänsterextremistisk media eller islamistiska propagandasidor