Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra??

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra?? Empty Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra??

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-09-06, 15:19

    Nu är det så mycket mord & skottlossning i Göteborg så polisen klarar inte av allt. Det är så mycket gängbildningar så det har spårat ur totalt säger polisen & experter. Varför är dessa invandrargäng så våldsamma?
    Frågan är vad det är som får unga människor att tycka att gäng och idioter är något att se upp till?

    Vad ska vi göra åt detta? Va fan ska vi tåla att dessa reptilhjärnor kommer hit och förstör och styr med våld!!?

    Fan va jag saknar Sverige som det var innan denna invandringsflod!!!


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17418451.ab
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra?? Empty Sv: Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra??

    Inlägg  Infra 2013-09-06, 17:13


    Forats största rasist skrev:Fan va jag saknar Sverige som det var innan denna invandringsflod!!!
    Jo. Jag tackar jag.

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra?? Empty Sv: Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra??

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-09-06, 18:55

    äähh det är ju självsanering, men fasen det kan ju komma en fin svensk i vägen för reptilhjärnornas våld.

    Sponsored content


    Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra?? Empty Sv: Ok Infra, fist etc, Vad ska vi göra??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 08:36