Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Infra, fist, RC med bihang

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Infra, fist, RC med bihang Empty Infra, fist, RC med bihang

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-07, 09:13

    Vad fan ska jag göra? Jag kollar på Efetrlyst, både på TV och på deras hemsida. Sånär som på ett par personer så handlar det uteslutande om invandrare, om jag då vill prata om brottslighet, hur ska jag göra det utan att för er vara rasist??

    Läs om dessa killars beteende, oskyldiga människor blir brutalt rånade av invandrargänget, ska vi acceptera detta för att som ni säger det finns utanförskap!!!!!! PUKE!!!

    http://www.tv3.se/efterlyst/efterlysta/polisen-s%C3%B6ker-efter-sju-g%C3%A4rningsm%C3%A4n

    Gå in på TV3.Se och kolla! Är dom också rasister???? Dom tar ju bara upp efterlysta killar med invandrarbakgrund!!

    http://www.tv3.se/efterlyst/efterlysta

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Infra, fist, RC med bihang Empty Sv: Infra, fist, RC med bihang

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-07, 09:16

    http://www.tv3.se/efterlyst/efterlysta

    SIda upp & sida ner med efterlysta, 2 svenskar....

    Rasister??
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Infra, fist, RC med bihang Empty Sv: Infra, fist, RC med bihang

    Inlägg  F.I.S.T 2013-03-07, 09:54

    Sossar ee lata skrev:Vad fan ska jag göra?

    Ta en promenad i naturen, gå på någon närstående krog. Hälsa på din muslimske granne och snacka lite, umgås !

    Sossar ee lata skrev:om jag då vill prata om brottslighet, hur ska jag göra det utan att för er vara rasist??

    Det är väldigt enkelt faktiskt, du behöver inte ta upp ursprung, etnicitet alls i diskussionen, om du inte anser att det är för att de är icke svenskar som det råder en viss överrepresentation i vissa brottsregister.


    Sossar ee lata skrev:Läs om dessa killars beteende, oskyldiga människor blir brutalt rånade av invandrargänget, ska vi acceptera detta för att som ni säger det finns utanförskap!!!!!! PUKE!!!

    Som där tex .... du skulle kunnat skriva att du tycker det är illa eller f-jävligt med brott, och sedan diskutera va du vill göra åt det. och vad du tror orsakerna till brottslighet är... nu valde du att ta med "invandrargänget"

    Sedan det du skriver sist, om utanförskap, nej man ska aldrig acceptera varken utanförskasp eller brott, Därför är JAG redo att ta mitt politiska ansvar som medborgare och rösta bort politiska element som ökar utanförskap. Jag röstar vänster.

    Frågan är varför etniciteten är viktig för dig att ta upp om du inte skulle tro att svenskarna är bättre människor än invandrare ?


    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Infra, fist, RC med bihang Empty Sv: Infra, fist, RC med bihang

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-07, 10:14

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:Vad fan ska jag göra?

    Ta en promenad i naturen, gå på någon närstående krog. Hälsa på din muslimske granne och snacka lite, umgås !

    Sossar ee lata skrev:om jag då vill prata om brottslighet, hur ska jag göra det utan att för er vara rasist??

    Det är väldigt enkelt faktiskt, du behöver inte ta upp ursprung, etnicitet alls i diskussionen, om du inte anser att det är för att de är icke svenskar som det råder en viss överrepresentation i vissa brottsregister.


    Sossar ee lata skrev:Läs om dessa killars beteende, oskyldiga människor blir brutalt rånade av invandrargänget, ska vi acceptera detta för att som ni säger det finns utanförskap!!!!!! PUKE!!!

    Som där tex .... du skulle kunnat skriva att du tycker det är illa eller f-jävligt med brott, och sedan diskutera va du vill göra åt det. och vad du tror orsakerna till brottslighet är... nu valde du att ta med "invandrargänget"

    Sedan det du skriver sist, om utanförskap, nej man ska aldrig acceptera varken utanförskasp eller brott, Därför är JAG redo att ta mitt politiska ansvar som medborgare och rösta bort politiska element som ökar utanförskap. Jag röstar vänster.

    Frågan är varför etniciteten är viktig för dig att ta upp om du inte skulle tro att svenskarna är bättre människor än invandrare ?



    Men jag lägger ju in artiklar, och där är foton på mörkhyade personer........är det ok för dig?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Infra, fist, RC med bihang Empty Sv: Infra, fist, RC med bihang

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-07, 10:15

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:Vad fan ska jag göra?

    Ta en promenad i naturen, gå på någon närstående krog. Hälsa på din muslimske granne och snacka lite, umgås !

    Sossar ee lata skrev:om jag då vill prata om brottslighet, hur ska jag göra det utan att för er vara rasist??

    Det är väldigt enkelt faktiskt, du behöver inte ta upp ursprung, etnicitet alls i diskussionen, om du inte anser att det är för att de är icke svenskar som det råder en viss överrepresentation i vissa brottsregister.


    Sossar ee lata skrev:Läs om dessa killars beteende, oskyldiga människor blir brutalt rånade av invandrargänget, ska vi acceptera detta för att som ni säger det finns utanförskap!!!!!! PUKE!!!

    Som där tex .... du skulle kunnat skriva att du tycker det är illa eller f-jävligt med brott, och sedan diskutera va du vill göra åt det. och vad du tror orsakerna till brottslighet är... nu valde du att ta med "invandrargänget"

    Sedan det du skriver sist, om utanförskap, nej man ska aldrig acceptera varken utanförskasp eller brott, Därför är JAG redo att ta mitt politiska ansvar som medborgare och rösta bort politiska element som ökar utanförskap. Jag röstar vänster.

    Frågan är varför etniciteten är viktig för dig att ta upp om du inte skulle tro att svenskarna är bättre människor än invandrare ?



    Men det är ju bara invandrare som utför gruppvåldtäkter, är det inte rätt då att belysa problemet???

    Sponsored content


    Infra, fist, RC med bihang Empty Sv: Infra, fist, RC med bihang

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 08:27