RedMentalCase 2013-03-08, 19:23
formsvackan skrev: RedMentalCase skrev:Jag har flera ggr försökt konfrontera dig med fetlögn nr1, inte ens den klarar du av att erkänna.
Du har fått både länkar och citat. Varför envisas du med att skämma ut dig ännu mer ?
RedMentalCase skrev:Att du inte fattade att snackat om Döden på larvfötter var ett skämt
Så tråkigt för dig att vi är så många som kommer ihåg sanningen, ditt taffliga försök att skriva rysslandsexperten SEH på näsan
Sista chansen för dig att erkänna lögn nr1 av 25 lögner i denna tråd:
På samma sätt kan och bör forumhögerns argumenterande runt Molotov-Ribbentrop-pakten ifrågasättas. Sniperns och RMC:s logiska akrobatik för att med denna pakt som underlag bl.a. påstå att den svenska vänstern har sina rötter i nazismen är alltså en slutsats/vinkling som med lätthet kan avfärdas som rena tokerier. (foliedåren)Var har jag påstått det du försöker ljuga om? Du har varken länkat eller citerat. Vid varje tillfälle som jag gjort misstag på detta fprum erkänner jag det på studs, du sitter här i flera dagar och KAN INE ENS ERKÄNNA ETT ENDA av dina 100 tals lögner och hittepå.
Och skulle inte du på fiket?, ännu en lögn, du ljuger lika lätt som du andas.
Bara ett miffo som du och roffes trippelnick begrep inte att mitt inlägg för 5!! år sen om denna bok var på skoj, och att jag säger det rent ut till dig nu verkar inte få dig att förstå i alla fall?? är du knäpp i huvet på riktigt eller?
SEH Rysslandskännare? Gapskratt, SEH var en galen Stalinist, han kännedomar om Ryssland var lika bra som dina kunskaper om Archimedes princip...