RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Jag hade rätt men ändå inte ????RedMentalCase skrev:Ok, du har rätt en gång,jag länkade till wiki, du har dock ljugit minst 25 ggr i denna frågaI ditt ställe skulle jag bekymra mig mera för min egen del. Känner man sig tvingad att förneka det man skrivit fem timmar tidigare är det illaRedMentalCase skrev: så man undrar på allvar hur det är ställt med din mentala status?
Jisses, jag erkände på studs att jag hade länkat,
du har ljugit otaliga ggr i denna diskussion utan att bekymra dig det minsta, hur står det till i pallet på dig, din gamle senile röding?
Att vinna en diskussion mot dig är lika "svårt" som att slå straffsparkar utan motståndarmålvakt, du ljuger ju så du måste få förstoppning.
gustavander/rmc skattetjyv som du själv så vällovligt erkänt att du är... frun det lilla själv svartar jag några tusen "som grädde moset" hur orkar du förneka allt du ljuger om härinne, jag tror alldrig jag kommer att få möta någon som klarar av att förneka dom uppenbara lögner SOM DU tjuven beslås med att delge oss andra med mycken goda skratt.
//Niklas