Att han inte såg den fällan förvånar föga
Killens IQ och skonummer.....
Att han inte såg den fällan förvånar föga
RedCloud skrev:Riggade lottodragningar, du är ju totalt senil i huvet.
ooops, då googlar vi lite....
Ett gäng som spleade på Lotto hade 7 rätt 2 !!! gånger inom loppet av 5 månader.
De spelade system, 10 nummer.
Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?
Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.
https://acbladet.swedishforum.se/t2115-lotto-blasning
på tal om att ljuga och inte stå för vad man skriver....tssss
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Riggade lottodragningar, du är ju totalt senil i huvet.
ooops, då googlar vi lite....
Ett gäng som spleade på Lotto hade 7 rätt 2 !!! gånger inom loppet av 5 månader.
De spelade system, 10 nummer.
Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?
Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.
https://acbladet.swedishforum.se/t2115-lotto-blasning
på tal om att ljuga och inte stå för vad man skriver....tssss
Var hittade du ordet "riggade" ?
Problemet för dig Rolf J, är att du inte skriver mitt namn
Det är väl bara anktrion som kan stötta dig......
RedMentalCase skrev:Men herrejisses Rolf, är du knäpp på riktigt eller?
Inte ens fisten är så sinnesslö som det du och foliet uppvisar just nu.
Är det rökat som tatt knäcken på huvudknoppen din, eller var du bakom flötet redan som barn?
Inte konstigt att du är obehörig, du skulle ju inte klara av kraven, du är ju bakom flötet för f-n.
RedMentalCase skrev:Trist för roffan att han aldrig skriver mitt namn då....lol
Jag mår bra,
Du hävdar att något som bevisligen skett är omöjligt. Dessutom undrar du om det är dina fantasier eller verkligheten som är fel ?RedMentalCase skrev:Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?
Om den nu uppenbarligen inte är slumpmässig, vad är den då ?RedMentalCase skrev:Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.
formsvackan skrev:Du hävdar att något som bevisligen skett är omöjligt. Dessutom undrar du om det är dina fantasier eller verkligheten som är fel ?RedMentalCase skrev:Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?Om den nu uppenbarligen inte är slumpmässig, vad är den då ?RedMentalCase skrev:Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.
RedMentalCase skrev:Inte en lögn har jag skrivit i denna tråd, du däremot har inte producerat ett enda inlägg som liknar sanning, redclown är inte mitt nick.
Vad är det för sinnesslött spel du håller på med Rolf?, du pratar ju bara med dig själv när du svammlar om dani redclown och riggat lotto.
Du sköt dig själv i foten med en kanon när du försökte dug på att spåra upp folks identitet, dina tillkortakommanden förföljer dig.
du pratar ju bara med dig själv när du svammlar om redclown
RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Du hävdar att något som bevisligen skett är omöjligt. Dessutom undrar du om det är dina fantasier eller verkligheten som är fel ?RedMentalCase skrev:Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?Om den nu uppenbarligen inte är slumpmässig, vad är den då ?RedMentalCase skrev:Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.
Hur känns det att stå där med byxorna nerdragna, för miljonte gången?
Du är så dum i huvet att du TRODDE att jag skrivit att lottodragningarna var riggade.
Säger allt om din verklighetsuppfattning, senil på gränsen till dreglande fjån.
RedMentalCase skrev:Nu har familjen hönshjärna/roffafoliet skrivit 25 inlägg, var har jag ljugit sa ni, era fjån.
Ingenstans är svaret, era fantasier överstiger crackhjärnors.
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Nu har familjen hönshjärna/roffafoliet skrivit 25 inlägg, var har jag ljugit sa ni, era fjån.
Och du påstår att du mår bra ?
berralarzon skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Nu har familjen hönshjärna/roffafoliet skrivit 25 inlägg, var har jag ljugit sa ni, era fjån.
Den här tråden skulle man ge till flahbackgrävarna...
Så underhållade den skulle ta sig.
//Niklas
RedCloud skrev:berralarzon skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Nu har familjen hönshjärna/roffafoliet skrivit 25 inlägg, var har jag ljugit sa ni, era fjån.
//Niklas
En riktig höjdare är ju när miffot blev avstängd från Vetgirig, frågesport-siten.
Mäter man kunskap i antal hölass är det väl ganska naturligtRedCloud skrev:berralarzon skrev:RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Nu har familjen hönshjärna/roffafoliet skrivit 25 inlägg, var har jag ljugit sa ni, era fjån.
//Niklas
En riktig höjdare är ju när miffot blev avstängd från Vetgirig, frågesport-siten.
RedMentalCase skrev:Nu har familjen hönshjärna/roffafoliet skrivit 25 inlägg, var har jag ljugit sa ni, era fjån.