Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
ericTheDog
DirtyDog
Infra
Secrist
Vercingetorix
formsvackan
RedMentalCase
Thetaxpayer
RedCloud
13 posters

Pajasalliansen

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Pajasalliansen - Sida 2 Empty Sv: Pajasalliansen

Inlägg  DirtyDog 2013-01-31, 23:45

RedCloud skrev:
    Undrar varför han är så desperat på att skriva ut kompletta namn? Vill han ha fler bilder på sig själv publicerade eller länkar till spelningar där han uppträder med andra pajaser?

Vad har du med saken att göra öht ?
    Menar du att Dani ska ha ensamrätt att hänga ut folk på det här forumet, vilket han gör dagligen, och lägger till det lögnaktiga "knarkare" som tillmäle.

Men det är väl ok för han är ju sas på din sida....????
    Som jag skrev i ditt bönande PM.

Det finns 10 personer (av bägge könen) med efternamnet Novac i Sverige. Hur många av dem tror du heter Dani i förnamn?

Det finns 55 348 män som har förnamnet Rolf.

Ingen av de andra som heter Rolf är nog en lika patetisk idiot som dig förvisso. Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2013-01-31, 23:52

DirtyDog skrev:Som jag skrev i ,,,,

Du fick svar...
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2013-02-01, 00:14

RedCloud skrev:
    DirtyDog skrev:Som jag skrev i ,,,,

Du fick svar...
    Jo, fast mest ifrågasätter du att jag "lägger mig i" din mobbing?

Vad skulle du anse ifall RMC började att leka med din webbsida, er facebooksida eller din youtube kanal.

Kalla varann för idioter istället för namn. Då slipper det trappas upp.

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-01, 00:18

Vad skulle du anse ifall RMC började att leka med din webbsida, er facebooksida eller din youtube kanal.

Inget skulle förvåna mig mer......han har ingen botten...

Kalla varann för idioter istället för namn. Då slipper det trappas upp.

För mig är det som sagt väldigt enkelt, slutar han att sätta ut namn slutar jag, fortsätter han, fortsätter jag. Han väljer....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-01, 13:52

NU är det så här , Rolf Johansson, att DU SJÄLV; din åsneröv, har lagt ut alla dina uppgifter här , och på andra fora.

Vem den där Dani du fantiserar om är, vet bara du själv. Använd din tid vettigt, skaffa dig behörighet, eller nåt, eller kräver barnen där i lappträsk inga behöriga lärare?, de skriver kanske med gamla koksbitar?

Dessutom, suck, har du själv i många år propagerat för, och sagt, att du använder narkotika, om du inte orkar stå för vem du är, ger det ju en förklaring till ditt vrickade beteende här, och på andra ställen. Finns bara en orsak till att du hånas, du står inte för vem du är.

Och chansen attg jag skulle in och "leka" med roffans sopsidor är 0, finns ingen människa med förstånd över grönsak som vill komma så nära roffan.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2013-02-01, 17:16

RedMentalCase skrev:NU är det så här , Rolf Johansson, att DU SJÄLV; din åsneröv, har lagt ut alla dina uppgifter här , och på andra fora.
    Nu vet ju vi andra hur de tre vise ankorna gömde sig i sin egen lilla koja och lekte detektiver. Tre löser en gåta, skulle Enid Blyton förmodligen kallat historien om hom hade haft samma siffersinne som du Very Happy

Vem som namngav rektorn på den skola RC jobbade på och hotade att kontakta densamma har vi heller inte glömt.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-01, 17:19

NU är det så här , Rolf Johansson, att DU SJÄLV; din åsneröv, har lagt ut alla dina uppgifter här , och på andra fora.

Nej Dani, det är en lögn som du verkar upprepa tills du tror på den själv. Du har ju själv skrivit "att det bara tog dig några minuter att leta reda på"
    Att du inte har guts nog stt stå för vad du själv skriver, det vet vi redan.

Vem den där Dani du fantiserar om är,

[fniss]

Varje gång du skriver mitt namn, skriver jag ditt. Du väljer själv...sen kan din sidekick DirtyDog säga vad han vill. Det är ju du som väljer...
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-02, 15:34

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:NU är det så här , Rolf Johansson, att DU SJÄLV; din åsneröv, har lagt ut alla dina uppgifter här , och på andra fora.
    Nu vet ju vi andra hur de tre vise ankorna gömde sig i sin egen lilla koja och lekte detektiver. Tre löser en gåta, skulle Enid Blyton förmodligen kallat historien om hom hade haft samma siffersinne som du Very Happy

Vem som namngav rektorn på den skola RC jobbade på och hotade att kontakta densamma har vi heller inte glömt.

Bullshit. Dina falsarier är patetiska, till vilket ändamål syftar dina fjantiga lögner?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-02, 15:56

Dina falsarier är patetiska

google finns.....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-02, 15:59

Spelar ingen roll hur mycket idiotroffan lallar på, din identitet har du själv spytt ut och du får leva med det.

Du får även leva med dina fantasier om andras identitet, du ruttnar inifrån, din pajas.

Och roffan, tro inte du kan glömma vem det var som körde igång spårandet av identiteter, snacka om att du skjutit dig själv i foten.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-02-02, 17:00

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Bullshit. Dina falsarier är patetiska, till vilket ändamål syftar dina fjantiga lögner?
    Lögner ???
    RedMentalCase skrev:Vem har sagt att du är roffe ?
    Jag tror inte heller att den röda clownen heter redclown....
    Jag har "letat" efter dig för cirka ett år sen, la 15 minuter på det och hittade dig.

redalert skrev:Verkar som kidsen har en obehörig och undermålig lärare som tydligen saknar kunskaper i grundläggande samhällskunskapa samt ekonomi!
    Vad säger Marc och Lars om detta? affraid

RedMentalCase skrev:Ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?.

För sjuttioelfte gången: Bästa sättet för dig att slippa få dina dumheter i skallen är att sluta sprida dem.

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-02, 17:05

RedMentalCase skrev:Spelar ingen roll hur mycket idiotroffan lallar på, din identitet har du själv spytt ut och du får leva med det.

Du får även leva med dina fantasier om andras identitet, du ruttnar inifrån, din pajas.

Och roffan, tro inte du kan glömma vem det var som körde igång spårandet av identiteter, snacka om att du skjutit dig själv i foten.

IdiotDani....om du ändå höll reda på vad du själv skriver....

https://acbladet.swedishforum.se/t435p60-sverigemoderaterna

ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?

https://acbladet.swedishforum.se/t2759-sinnes-sjuke-lararen

Vi ska kanske visa upp för hans skola och föräldrar vilken total dåre han är."

RIDÅ...

Varje gång du skriver mitt namn, skriver jag ditt. Du väljer själv...

RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-02, 17:07

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Lögner ???
    RedMentalCase skrev:Vem har sagt att du är roffe ?
    Jag tror inte heller att den röda clownen heter redclown....
    Jag har "letat" efter dig för cirka ett år sen, la 15 minuter på det och hittade dig.

redalert skrev:Verkar som kidsen har en obehörig och undermålig lärare som tydligen saknar kunskaper i grundläggande samhällskunskapa samt ekonomi!
    Vad säger Marc och Lars om detta? affraid

RedMentalCase skrev:Ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?.

För sjuttioelfte gången: Bästa sättet för dig att slippa få dina dumheter i skallen är att sluta sprida dem.

??

Är du helt senil eller?

Jag har aldrig sagt eller vetat vem roffes rektor är, var ser du det??

Och att jag "letet" efter honom bara säger ju att jag hittade offentliga uppgifter SOM HAN SJÄLV LAGT UT på nätet. HÄR och PÅ ANDRA FORA.

Bästa sättet FÖR DIG att sluta med dina dumheter är att du inte skriver inlägg öht, du verkar ju helt förvirrad.

Du får gärna fortsätta göra en pajas av dig själv och förklara var du sett att jag namngivit roffes rektor, och på hur du kan kalla "letande " efter offentliga uppgifter om roffe som HAN SJÄLV LAGT UT PÅ NÄÖTET är spioneri.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-02, 17:10

Jag har aldrig sagt eller vetat vem roffes rektor är,

Dani:

Vi ska kanske visa upp för hans skola och föräldrar vilken total dåre han är."

ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?

https://acbladet.swedishforum.se/t435p60-sverigemoderaterna

https://acbladet.swedishforum.se/t2759-sinnes-sjuke-lararen

Synd att du inte har stake nog att stå för vad du skriver....men du är ju inte större än så...
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-02, 17:12

Jag vet inte hur månng ggr man måste säga det, är ni efterblivna på riktigt, rödmuppar?

Allt det här började efter att rolf j försökt spåra upp andras identitet utan att lyckas,
    sen får han sin egen avslöjad efter att SJÄLV LAGT UT ALLT PÅ NÄTET, här och på andra ställen.

Idioten har skjutit sig själv i foten med en kanon, och foliet fortsätter stötta hen.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-02, 17:13

efter att SJÄLV LAGT UT ALLT PÅ NÄTET, här och på andra ställen.

[fniss] dina lögner mer ju liksom inte mer sanna för att du upprepar dom...

I princip varje inlägg här ljuger du och blir överbevisad, du kanske ska ge dig snart ?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-02-02, 17:14

RedMentalCase skrev: Jag har aldrig sagt eller vetat vem roffes rektor är, var ser du det??
    Sagt nej, vetat jo. Uppgifterna lades som du ser ut av en av de andra vise ankorna efter ert detektivarbete på Fridebatt.

Sluta slingra dig, du hamnar bara allt längre ut i träsket Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-02, 17:18

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev: Jag har aldrig sagt eller vetat vem roffes rektor är, var ser du det??
    Sagt nej, vetat jo. Uppgifterna lades som du ser ut av en av de andra vise ankorna efter ert detektivarbete på Fridebatt.

Sagt nej, vetat nej,
    dina lögner blir mer och mer patetiska, påkommen med din senilitet fortsätter du gräva ner dig.

Är du dum i huvet foliet? vet du inte att Rolf själv spytt ut sitt privatliv på nätet?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-02, 17:22

Är du dum i huvet foliet? vet du inte att Rolf själv spytt ut sitt privatliv på nätet?

Dani, varför ljuger du ?

För ätt rättfärdiga dina hot ?

För du lider av mindervärdeskomplex ?

ps:Varje gång du skriver mitt namn, skriver jag ditt. Du väljer själv...
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-02-02, 17:25

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Sagt nej, vetat nej
    Och vad menade du då med dessa hot ?

GustavAnder skrev:Vi ska kanske visa upp för hans skola och föräldrar vilken total dåre han är.

Snart nekar du väl till ditt påstående om riggade lottodragningar också Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-02, 17:38

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Sagt nej, vetat nej
    Och vad menade du då med dessa hot ?

GustavAnder skrev:Vi ska kanske visa upp för hans skola och föräldrar vilken total dåre han är.

Snart nekar du väl till ditt påstående om riggade lottodragningar också Very Happy

Vad jag menade har du ingen rätt att fråga om när du börjar med att spy ur dig en massa lögner har du förbrukat din rätt till svar,
    så funkar det foliet.

Riggade lottodragningar, du är ju totalt senil i huvet.

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-02, 17:44

ooops, då googlar vi lite....

Ett gäng som spleade på Lotto hade 7 rätt 2 !!! gånger inom loppet av 5 månader.
    De spelade system, 10 nummer.

Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?
    Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.

https://acbladet.swedishforum.se/t2115-lotto-blasning

på tal om att ljuga och inte stå för vad man skriver....tssss
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2013-02-02, 17:48

RedCloud skrev:

ooops, då googlar vi lite....

Ett gäng som spleade på Lotto hade 7 rätt 2 !!! gånger inom loppet av 5 månader.
    De spelade system, 10 nummer.

Jag hävdar att det inte ska vara möjligt att kunna vinna igen, men det har skett, så vad är felet ?
    Lottodragningen är uppenbarligen inte slumpmässig.

https://acbladet.swedishforum.se/t2115-lotto-blasning

på tal om att ljuga och inte stå för vad man skriver....tssss
    Att han inte såg den fällan förvånar föga Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-02-02, 17:49

Var ser Rolf Johansson och folietomten orden riggade lottodragning???
    Jag ifrågasä'tter slumpmässigheten, riggad är ju något helt annat, era pajaser.

Jisses, vad rökta ni är, ni tycks befinna er på en intellektuell nivå jämsides med förskolebarn, ni förstår ju inte ens Svensk text.

Jag står naurligtvis för allt jag skrivit, era förkrympta hjärnor på hönshjärnenivå står jag inte för, det får ni själva dras med.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-02-02, 17:52

RedMentalCase skrev:Var ser Rolf Johansson och folietomten orden riggade lottodragning???
    Jag ifrågasä'tter slumpmässigheten, riggad är ju något helt annat, era pajaser.

Jisses, vad rökta ni är, ni tycks befinna er på en intellektuell nivå jämsides med förskolebarn, ni förstår ju inte ens Svensk text.

Varje gång du skriver mitt namn Dani Novac, skriver jag ditt, du väljer själv.

Att du sitter på pottkanten som den lilla lögnare du är kan alla se.
    Det är väl bara anktrion som kan stötta dig......

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Liknande ämnen

-

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 08:57