RedMentalCase 2013-01-29, 20:59
formsvackan skrev: RedMentalCase skrev:Bara en enögd dumskalle använder en ledarartikel som bevis,
han (ledarskribenten) skriver helt utan risk för att bli emotsagd, har inga länkar till sina påståenden, väver in sina egna åsikter fortfarande utan den minsta risk för kritik eller motfrågor.
Det är bara en samling muppar från forntiden som sitter och nickar åt såna ledarskribenter, du ( vi glömmer miffot roffan ett tag) borde lyssnat på riksdagsdebatten idag, där oppositionen pulvriserades i frågan om jobbskatteavdraget.
Du är lika rökt som oppositionen i frågan om jobbskatteavdraget, också, precis som i alla andra frågor av vikt.
Det enda du lyckas producera är en del länkar efter dagar som du spenderat på att söka på nätet, ska jag debattera med ledarskribenten eller dig, loser?
Finansdepartementet räknar med en självfinansieringsgrad på cirka 30 procent. Innebörden är att jobbskatteavdraget betalar sig självt till 30 procent. Det betyder att nettokostnaden är 70 procent av 83 miljarder kronor, det vill säga knappt 60 miljarder kronor.Ifrågasätter du finansdepartementets uppgifter ? Om så, på vilka grunder då ?
Jisses vad du är rökt, debatterar jag med en ledarskribent eller dig?? Det finsn ju ingen som helst hänvisning till finansdepartementet, dina ord är inte värde det katten släpat in.
Om jag hade velat debattera med denne ledarskribent hade jag väl gjort det om jag läst hans ledare, men jag ser att han inte ens tillåter frågor.
Dessutom, vad menar du med att jobbskatteavdraget är "dyrt"? är du den svenska staten eller?
(stackars rökarroffe försöker desperat komma in i frågan och göra dumfoliet sällskap på loserläktaren, lugn roffan, du har en hedersplats på loserläktarn)
Senast ändrad av RedMentalCase den 2013-01-29, 21:46, ändrad totalt 3 gånger