RedCloud skrev:
Tror nog att de är fullt kapabla att tänka själva.
De har då inte visat några sådana tendenser här på AC iaf...
Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud skrev:
lazy skrev:RedCloud skrev:
Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
r=orange]menar du att du inte tar DIG själv på allvar ?... hmm nåja , ditt val !Thetaxpayer skrev:
Det är ju detta som är så skrämmande.
RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
btw: rasister har slutat tänka, per definition
RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Secrist skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Vill jag sluta tänka så är det bättre att bli kommunist. Då överlämnar man tänkandet åt staten.
lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Möjligt men jag tror att människor som aldrig haft en rasistisk tanke i sitt liv tröttnat på att kallas rasister..
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Vill jag sluta tänka så är det bättre att bli kommunist. Då överlämnar man tänkandet åt staten.
eller som ny-liberalist,
åt marknaden.
Eller som rasist ....åt SD
lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Möjligt men jag tror att människor som aldrig haft en rasistisk tanke i sitt liv tröttnat på att kallas rasister..
F.I.S.T skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Dom tror jag tar åt sig i onödan, och får i princip aldrig höra det.... däremot finns det inga rasister enligt rasisterna själva
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
eller som ny-liberalist,
åt marknaden.
Fast man är ju en del av marknaden så det hade varit rätt korkat att sluta tänka då eftersom man förväntas ta ett större ansvar över sitt eget liv.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
eller som ny-liberalist,
åt marknaden.
Fast man är ju en del av marknaden så det hade varit rätt korkat att sluta tänka då eftersom man förväntas ta ett större ansvar över sitt eget liv.
...och staten är en förlängs arm av demokratin, utan den ingen marknad, inget folkstyre
Secrist skrev:
Och enligt er så är sverige nerlusat med rasister.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
det beror på vad du menar för storleksordning med "nerlusat" ... lite otydligt där kanske ... men uppenbart är att de är för många
Secrist skrev:
Staten ska sköta samhällsstrukturen. Inte detaljstyra invånarna.
F.I.S.T skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Dom tror jag tar åt sig i onödan, och får i princip aldrig höra det.... däremot finns det inga rasister enligt rasisterna själva
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
det beror på vad du menar för storleksordning med "nerlusat" ... lite otydligt där kanske ... men uppenbart är att de är för många
Hur många är det då? 10? 100? 1000? En miljon?
Secrist skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
I forumvänstern värld så är man per automatik rasist om man inte oreserverat hyllar invandringen.
lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Den senaste i raden är Ulf Nilsson. Nej, förlåt, antimuslim ska det ju vara.
Dao skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Ja, han klantade till det ordentligt.
http://religionsvetenskapligakommentarer.blogspot.se/2013/01/kommetar-till-ulf-nilson.html
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
... och hur kan den göra det om man privatiserar för mycket och överlämnar makten åt de som bara har kortsiktig vinst som primärt mål ?.... "detaljstyra" förresten ?.... lagar kallas väl det ?
lazy skrev:Dao skrev:lazy skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Vem är du att bedöma det enbart för att deras åsikter inte överensstämmer med dina?
RedCloud....
Ja, han klantade till det ordentligt.
http://religionsvetenskapligakommentarer.blogspot.se/2013/01/kommetar-till-ulf-nilson.html
Det "lustiga" är att Ulf Nilsson spenderat många år i MÖ och har säkerligen snappat upp en hel del mindre rumsrent från islamister, det tråkiga är att han inte får skriva om det.
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
... och hur kan den göra det om man privatiserar för mycket och överlämnar makten åt de som bara har kortsiktig vinst som primärt mål ?.... "detaljstyra" förresten ?.... lagar kallas väl det ?
Och när har man privatiserat för mycket? Vad vill du se statliga monopol på?
Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Värst, Lazy, är ju att lågpannor som Seel och Sdsecrist tror att allt som står på hat-siterna är sant.
Märkligt eftersom jag aldrig är där inne. Dessutom stavas det sajter, herr lärare.
En ny "zuq"-diskussion. Är det ett "bevis" över att RC inte är svensk till ursprunget, som Sniper hävdar om mig?