Det stavas fortfarande "mejla".
Maila språkvårdsnämnden du....
Var det lärare du sade?
Ja fast inte som du felaktigt påstod på en kommunal skola....
Det stavas fortfarande "mejla".
Var det lärare du sade?
RedCloud skrev:Det stavas fortfarande "mejla".
Maila språkvårdsnämnden du....
Var det lärare du sade?
Ja fast inte som du felaktigt påstod på en kommunal skola....
Vinstdrivande Privatskola?
RedCloud skrev:Vinstdrivande Privatskola?
Vinstdrivande friskola.....
Så man ska inte ta så hårt på dina så kallade politiska principer med andra ord.
Som Vänsterpartiet hatar
RedCloud skrev:Så man ska inte ta så hårt på dina så kallade politiska principer med andra ord.
För att citera Gudrun Schyman: Jag var emot byggandet av Öresundsbron, men inte fan tänker jag simma över till Danmark.
Det behövs radikala krafter även i friskolor förstår du Sdsecrist
(nä förresten, det förstår du inte)
Man kan också se det som populism att först ägna all sin vakna tid åt att demonisera friskolor och sedan ta anställning där för att det är personligt gynnsamt.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Så man ska inte ta så hårt på dina så kallade politiska principer med andra ord.
För att citera Gudrun Schyman: Jag var emot byggandet av Öresundsbron, men inte fan tänker jag simma över till Danmark.
Det behövs radikala krafter även i friskolor förstår du Sdsecrist
(nä förresten, det förstår du inte)
Man kan också se det som populism att först ägna all sin vakna tid åt att demonisera friskolor och sedan ta anställning där för att det är personligt gynnsamt.
Andra kanske rent av kallat det hyckleri.
RedCloud skrev:Andra kanske rent av kallat det hyckleri.
Det står varock en fritt att kalla det vad som helst. Jag kallar det ett jobb.
Ingen högre moralisk standard va?
RedCloud skrev:Ingen högre moralisk standard va?
Skyhög....
Mmmm...eller hur.
RedCloud skrev:Mmmm...eller hur.
Japp....
Som Schyman menar du?
RedCloud skrev:Som Schyman menar du?
Är det Gudrun eller mig vi diskuterar Sdsecrist ?
Samma hyckleri.
ericTheDog skrev:Dao skrev:För högern är all granskning av SD, antijihadistiska hemsidor och bloggar, eller enskilda högerpolitiker alltid ett DREV.
Bullshit. Jag står lite till höger. Enligt den samlade forumvänstern är jag extremhöger. Trots detta väkomnar jag att media äntligen vågat granska sd.
Secrist skrev:Om man nu vill fokusera på extremism så kan man ju kanske titta på bägge sidor om man vill framstå som seriös. Inte ensidigt syssla med högerextremism. Då kan folk lika gärna läsa Expo.
RedCloud skrev:Samma hyckleri.
Det är inget hyckleri att vara emot friskolor och samtidigt jobba på en.
Bara i din ngt förkrympta värd kanske, men inte i den normala.
Din jefvla fjant dina principer är tydligen bara till för andra att följa!
RedCloud skrev:Din jefvla fjant dina principer är tydligen bara till för andra att följa!
inte då, du får jobba på friskola också om du vill Blueheaven....
Sätter aldrig min fot på en skola som har dig som lärare!
Dao skrev:Secrist skrev:Om man nu vill fokusera på extremism så kan man ju kanske titta på bägge sidor om man vill framstå som seriös. Inte ensidigt syssla med högerextremism. Då kan folk lika gärna läsa Expo.
Man studerar en sak i taget! Om man inte begränsar sig, blir det bara rapakalja av det.
Aftonbladet har tidgare skrivit om islamistisk extremism och vänsterextremism. Nu gäller dina vänner. Gilla läget, men så skall journalistik fungera i en demokrati!