Sniperace skrev:redalert skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:TAck för att du kallar min hustru för ung, hon är faktiskt 51 år, och jag 57Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Värst, Lazy, är ju att lågpannor som Seel och Sdsecrist tror att allt som står på hat-siterna är sant.
Märkligt eftersom jag aldrig är där inne. Dessutom stavas det sajter, herr lärare.
En ny "zuq"-diskussion. Är det ett "bevis" över att RC inte är svensk till ursprunget, som Sniper hävdar om mig?
ÄR du det då?
Det ska du bara skita i!!!
det verkade svida, säms du så väldigt för ditt ursprung, vet dina föräldrar om din skam för detta?
Vill du att alla andra skall hitta på saker om dig, hävda dessa är sanning, och hela tiden slänga detta i ansiktet på dig?
Nej, det svider inte - du har helt enkelt bara ingen med vem eller vad jag är att göra. Jag skiter i vem eller vad du är av samma anledning.
Det handlar om respekt, helet enkel. Det är nog bäst att du frågar din unga hustru vad detta ord betyder, för det har du faktiskt visat klart att du inte vet.
nej, jag undrar bara om du skäms för din härkomst oavsett om du är svensk eller har invandrarbakgrund *asg*
respekt - för dig, forumets störste lönare och förvridare av fakta osv, m´nej, jag känner absolut ingen som helst respekt för dig.
som sagt jag har gett dig ett stort antal chanser att förklara hur det kan komma sig att du i stort sett ALLTID skrev SUCH istället för SUCK, vilken är din förklaring till detta?
Att det är en oavsiktlig felstavning ser jag som otroligt eftersom du ALLTID gör denna.
Ungdomlighet sitter inte i åldern, utan i sin inställning. Har träffat flera 60-plusare som är unga i sinnet, och många som är unga i åldern som beter sig som de var gamla.
Att du saknar respekt för andra är heller ingen hemlighet...
Jo, jag har respekt för de flesta, och där ingår ex även RC, men för dig, RV och infra saknas den.....
och ja, min fru är som jag ung i sinnet, dock ej så unga så vi går ner på den nivå du verkar befinna dig på, innan tonåren
Hur fasen kan man ha respekt för jubelåsnan rc karlen är ju vidrig från topp till tå?
Tja, jag vet att privat är han inte sådan
Nej hade han varit densamma privat så hade han nog varit ommöblerad i nyllet med två kraftiga blåklockor!
btw rc har alltid varit en forumsabbotör och har alltid skrikigt nazze, brunhöger, razze...etc så länge jag har varit med så den haveristen behöver man inte stryka medhårs och nej påhoppen startades av rc och upphörde aldrig!