Dao skrev:Sniperace skrev:du visar din ohäljd eundran för islamistländer och kommunistländer, som ex kuba med dess fria demokratiska val osv...
du stöder Venezuela trots att denna visas som repressiv med dåligt demokratiindex ..... hybridregim långt nedanför egyptens
Så trots att jag riktat kritik mot dessa länder du nämner, och tydligt tagit avstånd från deras demokrati, gång efter gång - så hävdar du utan att skämmas att jag har "ohäljd eundran för islamistländer och kommunistländer"???
Sedan svarade du ÅTER inte ett skit på mina frågor!
Och ja - demokrati där inte alla makter i landet accepterar de demokratiska spelreglerna blir givetvis dåliga demokratier, det säger sig självt. Men jag stödjer de krafter som vill BYGGA UT demokratin, och du de som vill begränsa den!
Regeringen i Venezuela är VALD i fria val, med en fri massmedia och en fri opposition. Detta har ju liksom inte Egypten idag - och du tror på den utvecklingen.
Kan du nu svara på mina frågor?
Och ändå ligger Venezuela lågt i demokratiindexet, valken är kanske inte så fria som du vill påstå, ungefär som när du påstår att kuba har väldigt demokratiska val.
Alla dina delar angående Venezuela är lögner
och dina värderingar ligger hela tiden på att vänster ellert islamism ALDRIG har fel hur de än gör, sedan ser du tiull oskyra extremisters ord om hur fina de är och håller med dessa, jág förstår att du gillar när det stiftas lagar där de sänker åldern till 12 för att tvångsgifta bort 12-åriga flickor och andra väldigt repressiva religiöst baserade lagar.
JAg förstår ditt gillande av lagar där det visas på at om folket inte förstår sitt bästa då ska de tvingas......