Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:lazy skrev:Jaså Jag har under åren lagt in mängder av artiklar från israelisk media, faktum är att så gott som 100% har kommit från israelisk och palestinsk media som du då har avfärdat som "icke tillförlitliga källor", "propaganda" m.m m.m, du är ett unikum, tyvärr ett ganska sorgligt sådant.[/font]
Ja, du lär nog aldrig förstå källkritik i praktik, antagligen för att du är så extremistiskt partisk.
Och nej - jag har inte tillbakavisat alla dina källor, men jag har varit kritisk till en del av dem.
För att använda er retorik: Får man inte vara kritisk numer?
Ska man tro dig så finns det få personer i sverige som besitter så utomordentliga kunskaper vad gäller källkritik. Fast det är inte någon som tror dig.
Det finns gott om människor som behärskar källkritik! Om ni nu vill tro på vad jag säger - men ni brukar föredra att skriva om mina åsikter - en stark högertradition...
Du menar alla som skriver sånt som du håller med om? Det verkar vara det enda kravet för att uppfylla god källkritisk förmåga.
Nope! Men jag förstår att du tror detta, i din lilla ideologiskt begränsade värld!
Med tanke på att sidan som helt skamlöst hyllade Chavez från början till slut lyckades passera dig källkritiska radar så är det något som inte stämmer.
Då är det DIN radar som har problem, för där var jag tydlig med att mycket av den kritik som fanns mot Chavez var berättigad! Men för dig är uppenbarligen bara en svartvit bild den enda fungerande sanningen...