Men de som faktisk KÄNNER MIG på detta forumet, drar nog på mungipan både en och två gånger, dock. Det får ju inte dig att se speciellt smart ut, direkt!
Ja, lite roligt är det faktiskt.
Men de som faktisk KÄNNER MIG på detta forumet, drar nog på mungipan både en och två gånger, dock. Det får ju inte dig att se speciellt smart ut, direkt!
Secrist skrev:DirtyDog skrev:Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag.Secrist skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Men Dani, vad vet du hur min tjänst ser ut, mina kvalifikationer. Men det är klart, du räkknas ju inte in bland de friska.....
Vi kan nog stryka svenskalärare.
Vinsten (på våra SKATTEPENGAR) var förra året 14,19 %
Såpass?
Dock är jag inte intresserad av några utlämnande detaljer (om du nu skulle ha några) då alla förtjänar anonymitet, även RC.
RedCloud skrev:
Får nog worda detta faktiskt
Jag tycker att alla namnnämnände borde avslutas ögonblickligen och aldrig återkomma.
för det kan aldrig komma något bra ur det.
Det jag ogillar är snokandet i andras privatliv.
Du startade namnnämnande
Secrist skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Men Dani, vad vet du hur min tjänst ser ut, mina kvalifikationer. Men det är klart, du räkknas ju inte in bland de friska.....
Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:DirtyDog skrev:Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag.Secrist skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Vinsten (på våra SKATTEPENGAR) var förra året 14,19 %
Såpass?
Dock är jag inte intresserad av några utlämnande detaljer (om du nu skulle ha några) då alla förtjänar anonymitet, även RC.
Får nog worda detta faktiskt
Jag tycker att alla namnnämnände borde avslutas ögonblickligen och aldrig återkomma.
för det kan aldrig komma något bra ur det.
RedCloud skrev:Det jag ogillar är snokandet i andras privatliv.
Typ som att skånsk/rumänska avfallet ska kontakta min rektor ?
Du startade namnnämnande
Men så var det ju inte lillErik, du är duktig på att ljuga, men blir alltid avslöjad....
Anktrions fascination över min person är makalös, men det är väl så när man lever med kroniskt mindervärdeskomplex ?
Håller i princip med, men så länge Rolf J som startade alltihop på ett mycket personligt och obehagligt plan finns kvar, ja då lär det inte sluta.
Och nog kommer det nåt bra ur det, Rolf visar ju upp alla sina galna sidor ( har han några andra?) när man svarar honom med samma mynt.
RedCloud skrev:Anktrions analyser har vissa brister....
"
Håller i princip med, men så länge Rolf J som startade alltihop på ett mycket personligt och obehagligt plan finns kvar, ja då lär det inte sluta.
Och nog kommer det nåt bra ur det, Rolf visar ju upp alla sina galna sidor ( har han några andra?) när man svarar honom med samma mynt.
Men Dani N*vac, hur mår du egentligen ?
Det finns faktiskt terapi mot dina diagnoser,,,,,
Patraskhögern kanske undrar varför ni är såna märkliga hycklare som inte tycks ha något emot att VÅRA skattepengar går till att generera VINSTER för ägaren av din skola men om pengar från samma skattebetalare ger vinst till ett företag som bedriver vård så är det plötsligt STÖLD av våra pengar?RedCloud skrev:Har bytt skola, är inte direkt medialärare, företagets vinst är ngt lägre än som uppgavs.
Men en kommunal skola är det inte.
Vad nu detta har med något öht att göra på det här forat.
Patraskhögern verkar tycka att Friskolor är bra, bara jag inte jobbar där... vojne vojne...
F.ö. så är det inte ägarna av skolorna som vi upprörs över utan att ungdomar skall fostras av idioter som dig
RedCloud skrev:F.ö. så är det inte ägarna av skolorna som vi upprörs över utan att ungdomar skall fostras av idioter som dig
Kidsen gillar mig DD, det är bara att gilla läget....
Och vem har lurat i dig att jag skulle gilla friskole-fenomenet mer än den privata vården ?
De sämsta lärarna var de som alla gillade.
RedCloud skrev:De sämsta lärarna var de som alla gillade.
Taskig skolgång du verkar haft lillErik, hos oss är det precis tvärt om....
RedCloud skrev:De sämsta lärarna var de som alla gillade.
Taskig skolgång du verkar haft lillErik, hos oss är det precis tvärt om....
När det är arbetstid för "lärare" är kackerlackan som mest aktiv här.
RedCloud skrev:När det är arbetstid för "lärare" är kackerlackan som mest aktiv här.
Ring Anticimex lillErik.....
Är det därför eleverna gillar dig? Du ger dem ledigt...
RedMentalCase skrev:Eleverna gillar Rolf för att det är roliga timmen hela tiden, de skrattar läppen av sig när Rolf drar historier typ;
" Sovjet uppfann stridsvagnen..." " Kuba har demokratiska val.." " Jag har ingen utbildning...."
Det sista var egentligen inte alls roligt.