Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+15
RedclownIII
F.I.S.T
SiP
formsvackan
Sniperace
RedMentalCase
redalert
Thetaxpayer
Sossar ee lata
Regndrottning
RedCloud
Infra
Secrist
Vercingetorix
ericTheDog
19 posters

Skatt är svenskens största utgift

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Skatt är svenskens största utgift - Sida 6 Empty Sv: Skatt är svenskens största utgift

Inlägg  RedCloud 2012-10-21, 10:02

Men de som faktisk KÄNNER MIG på detta forumet, drar nog på mungipan både en och två gånger, dock. Det får ju inte dig att se speciellt smart ut, direkt!

Ja, lite roligt är det faktiskt.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Skatt är svenskens största utgift - Sida 6 Empty Sv: Skatt är svenskens största utgift

Inlägg  ericTheDog 2012-10-21, 10:35

Secrist skrev:
    DirtyDog skrev:
    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning

Men Dani, vad vet du hur min tjänst ser ut, mina kvalifikationer. Men det är klart, du räkknas ju inte in bland de friska.....

Vi kan nog stryka svenskalärare. Very Happy
    Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag. Laughing

Vinsten (på våra SKATTEPENGAR) var förra året 14,19 % Twisted Evil

Såpass? Very Happy

Dock är jag inte intresserad av några utlämnande detaljer (om du nu skulle ha några) då alla förtjänar anonymitet, även RC.

Det jag ogillar är snokandet i andras privatliv. Och här är kackerlackan klart värst.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-10-21, 10:39

RedCloud skrev:

Får nog worda detta faktiskt

Jag tycker att alla namnnämnände borde avslutas ögonblickligen och aldrig återkomma.
    för det kan aldrig komma något bra ur det.

I love you

Du startade namnnämnandet och att du skulle bidra till att det slutar verkar föga troligt.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-10-21, 10:41

Det jag ogillar är snokandet i andras privatliv.

Typ som att skånsk/rumänska avfallet ska kontakta min rektor ?

Du startade namnnämnande

Men så var det ju inte lillErik, du är duktig på att ljuga, men blir alltid avslöjad....

Anktrions fascination över min person är makalös, men det är väl så när man lever med kroniskt mindervärdeskomplex ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2012-10-21, 11:57

Nu luktar det apa igen, är du här igen Rolf?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-10-21, 11:58

Secrist skrev:
    RedCloud skrev:

Men Dani, vad vet du hur min tjänst ser ut, mina kvalifikationer. Men det är klart, du räkknas ju inte in bland de friska.....

Gapskratt. Rolf är det nya svenskläraret, ormet kruper.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-10-21, 12:03

Thetaxpayer skrev:
    Secrist skrev:
    DirtyDog skrev:
    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:

Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag. Laughing

Vinsten (på våra SKATTEPENGAR) var förra året 14,19 % Twisted Evil

Såpass? Very Happy

Dock är jag inte intresserad av några utlämnande detaljer (om du nu skulle ha några) då alla förtjänar anonymitet, även RC.

Får nog worda detta faktiskt

Jag tycker att alla namnnämnände borde avslutas ögonblickligen och aldrig återkomma.
    för det kan aldrig komma något bra ur det.

Håller i princip med, men så länge Rolf J som startade alltihop på ett mycket personligt och obehagligt plan finns kvar, ja då lär det inte sluta.
    Och nog kommer det nåt bra ur det, Rolf visar ju upp alla sina galna sidor ( har han några andra?) när man svarar honom med samma mynt.

ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-10-21, 13:39

RedCloud skrev:
    Det jag ogillar är snokandet i andras privatliv.

Typ som att skånsk/rumänska avfallet ska kontakta min rektor ?

Du startade namnnämnande

Men så var det ju inte lillErik, du är duktig på att ljuga, men blir alltid avslöjad....

Anktrions fascination över min person är makalös, men det är väl så när man lever med kroniskt mindervärdeskomplex ?

Jo, så var det. Du startade detta genom att kalla blueheaven vid ett förnamn, tidigt 2010. Du har visat sig vara den värste snokaren av alla.

Och nej, ingen är fascinerad övre din person. Att vissa vill veta vem det är som snokar i deras privatliv är dock inte så konstigt.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-10-21, 14:36

Anktrions analyser har vissa brister....

"
    Håller i princip med, men så länge Rolf J som startade alltihop på ett mycket personligt och obehagligt plan finns kvar, ja då lär det inte sluta.
    Och nog kommer det nåt bra ur det, Rolf visar ju upp alla sina galna sidor ( har han några andra?) när man svarar honom med samma mynt.

Men Dani N*vac, hur mår du egentligen ?

Det finns faktiskt terapi mot dina diagnoser,,,,,
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2012-10-21, 14:39

RedCloud skrev:Anktrions analyser har vissa brister....

"

Men Dani N*vac, hur mår du egentligen ?

Det finns faktiskt terapi mot dina diagnoser,,,,,

Men Rolf J*hansson hur fan mår du egentligen? Evil or Very Mad
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-10-21, 15:12

RedCloud skrev:Har bytt skola, är inte direkt medialärare, företagets vinst är ngt lägre än som uppgavs.
    Men en kommunal skola är det inte.

Vad nu detta har med något öht att göra på det här forat.

Patraskhögern verkar tycka att Friskolor är bra, bara jag inte jobbar där... vojne vojne...
    Patraskhögern kanske undrar varför ni är såna märkliga hycklare som inte tycks ha något emot att VÅRA skattepengar går till att generera VINSTER för ägaren av din skola men om pengar från samma skattebetalare ger vinst till ett företag som bedriver vård så är det plötsligt STÖLD av våra pengar?

Är det möjligen mer hederligt att göra vinst på utbildning än på vård? Kan du förklara hur ni resonerar?

F.ö. så är det inte ägarna av skolorna som vi upprörs över utan att ungdomar skall fostras av idioter som dig (oavsett vem som driver skolan).
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-10-21, 17:59

Patraskhögern verkar tycka att Friskolor är bra, bara jag inte jobbar där... vojne vojne... Rolf fantiserar...

Nej du Rolf,
    Alla skolor som slipper Rolf är bra skolor, inte bara om det råkar vara en friskola.Smile
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-10-21, 21:01

F.ö. så är det inte ägarna av skolorna som vi upprörs över utan att ungdomar skall fostras av idioter som dig

Kidsen gillar mig DD, det är bara att gilla läget....

Och vem har lurat i dig att jag skulle gilla friskole-fenomenet mer än den privata vården ?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-10-21, 21:41

RedCloud skrev:
    F.ö. så är det inte ägarna av skolorna som vi upprörs över utan att ungdomar skall fostras av idioter som dig

Kidsen gillar mig DD, det är bara att gilla läget....

Och vem har lurat i dig att jag skulle gilla friskole-fenomenet mer än den privata vården ?

De sämsta lärarna var de som alla gillade.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-10-21, 23:05

Taskig skolgång du verkar haft lillErik, hos oss är det precis tvärt om....
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-10-21, 23:19

RedCloud skrev:

Jasså på så vis? Laughing
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-10-21, 23:29

RedCloud skrev:

Om du anses bra så vill vi nog inte veta hur dina kollegor är.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-10-22, 02:12

Vi väntar fortfarande , vänstermupparna har chansen att deklarera hur mycket de vill att folk betalar i skatt.....

Vi har ett perverst högskattesamhälle som är kontraproduktivt, förutom för alla de som parasiterar på det.

Det är skapat i en tid då folk i allmänhet var reko och mänskliga, då funkade det,
    nuförtiden verkar var och varannan politiker och tjänsteman och journalist bara intresserade av sin egen del av parasitkakan.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-10-22, 17:46

När det är arbetstid för "lärare" är kackerlackan som mest aktiv här. Hmmm
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-10-22, 18:15

När det är arbetstid för "lärare" är kackerlackan som mest aktiv här.

Ring Anticimex lillErik.....
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-10-22, 18:46

RedCloud skrev:
    När det är arbetstid för "lärare" är kackerlackan som mest aktiv här.

Ring Anticimex lillErik.....

Är det därför eleverna gillar dig? Du ger dem ledigt...
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-10-22, 18:49

Är det därför eleverna gillar dig? Du ger dem ledigt...

Nej. Gissa vidare lillErik, du verkar lika sjukligt besatt i min person som övriga i Anktrion.
    Mindervärdeskomplex, smittar det ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-10-22, 19:10

Eleverna gillar Rolf för att det är roliga timmen hela tiden, de skrattar läppen av sig när Rolf drar historier typ;
    " Sovjet uppfann stridsvagnen..." " Kuba har demokratiska val.." " Jag har ingen utbildning...."

Det sista var egentligen inte alls roligt.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-10-22, 19:15

RedMentalCase skrev:Eleverna gillar Rolf för att det är roliga timmen hela tiden, de skrattar läppen av sig när Rolf drar historier typ;
    " Sovjet uppfann stridsvagnen..." " Kuba har demokratiska val.." " Jag har ingen utbildning...."

Det sista var egentligen inte alls roligt.

Högra lagets mäster"debattör", Dani N*vac, har vomerat IGEN....hurra bounce bounce bounce

Anktrions fascination över min person blir bara bisarrare och bisarrare, men mindervärdeskomplexet äter dom väl innifrån.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-10-22, 19:18

Tänk om du använde en bråkdel av den tiden du sitter här Rolf, till att skaffa dig en behörighet,
    men det stupar väl på att du inte klarar av det, det vet vi ju alla , eller hur?

Rolf J, den permanente Roliga Timmen.
    Vi tackar för alla skratt du skänker oss Rolf, men samtidigt beklagar vi de som måste ha dig som pedagog i det verkliga livet.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 07:15