RedMentalCase skrev:Nu luktar det illa här igen, är du här igen ? Rolf..??
Fascinerande att ditt mindervärdeskomplex gör att du är besatt av min person.
Du vet att det finns terapi för dina diagnoser va ?
RedMentalCase skrev:Nu luktar det illa här igen, är du här igen ? Rolf..??
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Oavsett vilken nivå skatten är på, anser alltid högern att den är för mycket!
Enligt dig är Sverige en nyliberal diktatur där den som tjänar 25000 betalar 17200 i skatt.
Gudars vad barnsliga ni är i bland...
Det är väl ganska uppenbart vem som är barnslig.
ericTheDog skrev:Secrist skrev:RedclownIII skrev:RedCloud skrev:arbetsgivaravgifter
Anktrions ekonomiske talseman fabulerar som vanligt:
Wiki:
Arbetsgivaravgifter betalas i Sverige från arbetsgivare till staten, beräknad som en procentuell avgift på den totala lönesumman för de anställda. Arbetsgivaravgifternas olika delar utgörs av specificerade avgifter till olika delar av socialförsäkringssystemet, och betalas som ett totalbelopp till Skatteverket. Trots namnet har arbetsgivaravgifterna inslag av skatt.
Patraskhögern mot nya rekord i dumhet......
Vad i jösse namn svammlar du om?
Det är fullständigt obegripligt att en så outbildad person/nolla som du kan jobba som lärare.
Nåja, han är ju inte direkt professor i teoretisk fysik. Han är obehörig lärare i något utanför kärnämnena. Kompetenskraven är med andra ord inte direkt överväldigande.
Men man kan verkligen undra varför han ska kasta bort skolbarnens tid.
Eftersom ni inte vet NÅGOT om RC:s lärarkompetens, har ni här tydligt visat att ni är ute efter en bortsprtering av lärare som har för er otrevliga åsikter!
Alltså helt i linje med liberal demokratisyn!
RedCloud skrev:Eftersom ni inte vet NÅGOT om RC:s lärarkompetens, har ni här tydligt visat att ni är ute efter en bortsprtering av lärare som har för er otrevliga åsikter!
Alltså helt i linje med liberal demokratisyn!
Jo, så är det ju, när sakliga argument tryter kan man ju alltid fabulera, ljuga och hitta på.
Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Men Dani, vad vet du hur min tjänst ser ut, mina kvalifikationer. Men det är klart, du räkknas ju inte in bland de friska.....
Och det första du gör freedom är att fortsätta att ljuga, hur korkad får man bli?
RedMentalCase skrev:lol
Nu Kallar kackerlackan var och varanna på detta forum för Dani.
Karln är en vandrade psykavhandling.
RedMentalCase skrev:Nä nu ska vi ut i brittsommarvädret, 20 grader och solksken!
Dessutom är du inte det minsta rolig idag Rolf, bara tragisk.
ericTheDog skrev:Jag heter också Dani.
RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Men Dani, vad vet du hur min tjänst ser ut, mina kvalifikationer. Men det är klart, du räkknas ju inte in bland de friska.....
berralarzon skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Finns det någon i anktrion med "wannbees" som gör det...
SD leder 99% härinne ses det som.
//Niklas
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Oavsett vilken nivå skatten är på, anser alltid högern att den är för mycket!
Enligt dig är Sverige en nyliberal diktatur där den som tjänar 25000 betalar 17200 i skatt.
Gudars vad barnsliga ni är i bland...
Det är väl ganska uppenbart vem som är barnslig.
Japp! Att tilskriva enb debattmotståndare andras åsikter tror jag inte någon anser är speciellt moget...
redalert skrev:ericTheDog skrev:Jag heter också Dani.
Hallå Dani.
Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag.Secrist skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Vi kan nog stryka svenskalärare.
DirtyDog skrev:Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag.Secrist skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Vinsten (på våra SKATTEPENGAR) var förra året 14,19 %
Kanske det, men de är så jävla kaxiga och hånfulla ständigt och förtjänar lite "drag" i galoscherna.Secrist skrev:DirtyDog skrev:Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag.Secrist skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Såpass?
Dock är jag inte intresserad av några utlämnande detaljer (om du nu skulle ha några) då alla förtjänar anonymitet, även RC.
Tydligen har RC inte besökt Dao's Newsmillkonto där han ungefär skriver samma saker som här?RedCloud skrev:Jag vet bara att hur man än vränder och vrider på hans initialer blir de aldrig DAO.
Dao skrev:Men jag ger dig gärna ett tips, om att inte tro att du vet så förbannat mycket! För de som VET så framstår du mest som ett fån, då!!!
Dao skrev:Ha ha ha ha.. Fortsätt gärna, DD!!!
Hoppas du inte är kriminalpolis! Iofs kan ju detta förklara varför den svenska polisen inte löser några brott!!!
Det sista var väl tur för mig. Annars kunde man ju anklaga mig för att vara elak?Dao skrev:Men de som faktisk KÄNNER MIG på detta forumet, drar nog på mungipan både en och två gånger, dock. Det får ju inte dig att se speciellt smart ut, direkt!
Och avslutningsvis: Du har fel i allt du skrivit om mig!
Secrist skrev:DirtyDog skrev:Jo, han är dock Medialärare på ett (hör och häpna!) PRIVAT gymnasium som ägs av ett VINSTDRIVANDE aktiebolag.Secrist skrev:RedCloud skrev:Är det verkligen möjligt att alla ljuger någon av oss måste väl tala sanning
Såpass?
Dock är jag inte intresserad av några utlämnande detaljer (om du nu skulle ha några) då alla förtjänar anonymitet, även RC.
Får nog worda detta faktiskt
Jag tycker att alla namnnämnände borde avslutas ögonblickligen och aldrig återkomma.
för det kan aldrig komma något bra ur det.