Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:så du anser den vara en tillförlitlig källa? totalt kubafrälst där inga fel och brister finns, det är inte mycket mer ån propaganda skrift du hänvisar till som en underbar källa av sanningar
Du struntade i vad jag skrev, märker jag...
skulle du fästa något större avseende på skrift från nordisk.nu och använda som tillförlitlig källa?
nej, det med källa skiter du tydligen i om den är tillföritlig eller bara ren propaganda, bara det stöder dig....
Det beror på vad jag vill studera!
Om du hade studerat länken, så hade du märkt att artikeln INTE stödjer min inställning till Kuba, men väl i beskrivningen av valprocedur. Men för att se det måste du ta del av länken. Våga utmana din egen ideologiska begränsning, och läsa vad det står. Många av dessa tidsskrifter är inte så enkelspåriga som du vill göra dem till. Till och med "nordisk.nu" kan ha intressanta uppgifter att ta del av!
Ja jag läser då inte nordisk.nu iallafall.
och med hänsyn till den partiskhet allt annat i doin länk så fäster jag noll avseende av de uppgifter DE ger i valfrågan, den skjiljer sig från verkligheten.
måste eller måste INTE byrådet godkänna alla kandidater till att kunna väljas?
får en helt oberoende ställa upp för val UTAN något godkännande?