formsvackan skrev:Jag gör det men du gör det inte. Du bara snackar, dessutom mot dig själv när du påstår detta.Sniperace skrev:så återigen, jag fördömer ALLA diktaturer, varföär gör inte du det?I enlighet med din egen debatteknik hyllar du alla diktaturer du inte explicit namngivit och fördömt.Sniperace skrev:ok, ge mig nu länk till en enda högerdiktatur jag hyllat eller håll truten med dina lögner.....Som sagt ...Sniperace skrev:jasså du fördömer inte Nordkoreas diktatur eller ddr,s diktatur eller någon av de andra vänsterdijktaturerna som funnits?Javisst, så länge USA ansåg att det tjänade deras syften.Sniperace skrev:JAsså Iran supportras av Usa? Gjorde Irak det? osv...
Innan du gör bort dig ännu mer kan du fundera över Saudi, Pakistan och vilka andra du vill. Vilka som "skapade" Mujahedin, Al Qaida och Talibanerna vet vi också. USA har alltid stöttat diktaturer men du klarar att utan att skämmas kalla dem för demokratins förkämpar.Det är värre än så. Med ditt förbannade hyllande av största bössans lag supporterar du gladeligen dagens största terroristorganisationer.Sniperace skrev:men som sagt visa en enda diktatur jag visat gillande föer, det kandu inte, så ge fan i att ljuga
Din enögdhet, dina fördomar, ditt fördömande av frihetskamp, ditt hyllande av största bössans lag innebär att ditt dravel om fördömande av diktaturer gör dig till ett stort skämt.
blablablabal bara dravel från dig, som sagt du kunde inte ge annat än påstående och dina subjektiva bedömningar.
så, kom igen exempel på en enda diktatur jag skulle stödja......
är din syn på frihetskamp att spränga dagis och skolbussar och inrikta sig på civila och försvarslösa, sådan kamp betackar JAG mig för, blir det sådan kamp har de avsagt sig rätten....