Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Men Israel kommer också att "falla" till slut. Alla konstgjorda stater gör det till slut.
Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Dao skrev:Sniperace skrev:Jag hoppas på frihet och demokrati....
Vad du hoppas på vet jag inte
Det vill du säkert...
DIN frihet och DIN demokrati...
Dao skrev:Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Men Israel kommer också att "falla" till slut. Alla konstgjorda stater gör det till slut.
Dao skrev:Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Vilka stater är inte konstgjorda enligt dig?
Jo. Israel är en militärdiktatur och har alltid varit. En stat där ledargarnityretSniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Infra skrev:Jo. Israel är en militärdiktatur och har alltid varit. En stat där ledargarnityretSniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
sen dag 1 har bestått av gamla
terrorister och militärer kan inte kallas för annat än en militärdiktatur.
Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Sniperace skrev:Infra skrev:Jo. Israel är en militärdiktatur och har alltid varit. En stat där ledargarnityretSniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Oj, och det vet varken fn, amnesty eller någon annan organisation?
Israel är den enda riktiga demokratin i mö...
Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Nationer i sig är en konstgjord och ganska innehållslös organisation. Mern många nationer har skapats genom en process av lång utveckling, exempelvis Sverige, SB, Frankrike och liknande. Vissa har konstruerats genom toppstyrning, vilket gäller större delen av tredje världen och mellanöstern. Dit hör bland annat Israel. Vissa ligger lite däremellan, som USA, Tyskland och liknande...
Det är den grupp som har formats utifrån en kortsiktig politisk "kompromiss", eller mestadels diktat, som är de som har mest inre oroligheter och är mest instabila.
Dao skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Jo. Israel är en militärdiktatur och har alltid varit. En stat där ledargarnityretSniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Ja, och det har Israel och USA aktivt sett till!
Du vet förövrigt att FN har riktat mer kritik mot Israel än mot Saddams Irak, va?
Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Nationer i sig är en konstgjord och ganska innehållslös organisation. Mern många nationer har skapats genom en process av lång utveckling, exempelvis Sverige, SB, Frankrike och liknande. Vissa har konstruerats genom toppstyrning, vilket gäller större delen av tredje världen och mellanöstern. Dit hör bland annat Israel. Vissa ligger lite däremellan, som USA, Tyskland och liknande...
Det är den grupp som har formats utifrån en kortsiktig politisk "kompromiss", eller mestadels diktat, som är de som har mest inre oroligheter och är mest instabila.
Så i stort sett alla länder är konstruerade och kommer därmed att falla eller?
Sniperace skrev:Och, där får du se till orsak och verkan samt bakomliggande orsaker.
Här har motpartens agerande i stor del medverkat till hur det blivit, inte för att det rsäktar, men väl förklarar varför osv
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha....en evig lögn!Sniperace skrev:Infra skrev:Jo. Israel är en militärdiktatur och har alltid varit. En stat där ledargarnityretSniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Sniperace skrev:men du ser väl GAQza med hamaz som den verkliga demokratin osv? *asg*
Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:nej du förstår inte märker jag. vi talade om Iran Israel är inte diktatur vännen
Så i stort sett alla länder är konstruerade och kommer därmed att falla eller?
Förändringar sker ständigt, så ja - alla nationer kommer att förändras.
Men det var inte det jag syftade till, vilket du naturligtvis vet men väljer att "misstolka", i vanlig ordning!
Thetaxpayer skrev:Nej då. Ville bara se vart dina knepiga teorier ledde. För inte menar du väl att denna gången skulle vi tolka något som du inte skrev? Det brukar ju inte vara så populärt. Man skall ju bara läsa vad du skriver.
Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Nej då. Ville bara se vart dina knepiga teorier ledde. För inte menar du väl att denna gången skulle vi tolka något som du inte skrev? Det brukar ju inte vara så populärt. Man skall ju bara läsa vad du skriver.
Ja, ni har en tendens att "tolka om" det mesta av det man skriver, för att platsa i er lilla ideologiskt uppstyltade världsbild!
Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Nej då. Ville bara se vart dina knepiga teorier ledde. För inte menar du väl att denna gången skulle vi tolka något som du inte skrev? Det brukar ju inte vara så populärt. Man skall ju bara läsa vad du skriver.
Ja, ni har en tendens att "tolka om" det mesta av det man skriver, för att platsa i er lilla ideologiskt uppstyltade världsbild!
Sluta skriv så flummigt så behöver man ju inte tolka.
och det fortfarande demokrati när de slutar med allmänna väl och börjar mörda och förtrycka dem som inte håller med dem? Fortsätter Sverige vara en demokrati om viimorgon avskaffar nya väl, alliansen är ju demokratiskt vad.Dao skrev:Sniperace skrev:men du ser väl GAQza med hamaz som den verkliga demokratin osv? *asg*
Demokrati är vad folket i den berörda regionen väljer. Väljer de Hamaz blir det Hamaz.
Lektion i demokratiskolan 1B!
Sniperace skrev:och det fortfarande demokrati när de slutar med allmänna väl och börjar mörda och förtrycka dem som inte håller med dem? Fortsätter Sverige vara en demokrati om viimorgon avskaffar nya väl, alliansen är ju demokratiskt vad.Dao skrev:Sniperace skrev:men du ser väl GAQza med hamaz som den verkliga demokratin osv? *asg*
Demokrati är vad folket i den berörda regionen väljer. Väljer de Hamaz blir det Hamaz.
lektion för Daoren?
Dao skrev:Sniperace skrev:och det fortfarande demokrati när de slutar med allmänna väl och börjar mörda och förtrycka dem som inte håller med dem? Fortsätter Sverige vara en demokrati om viimorgon avskaffar nya väl, alliansen är ju demokratiskt vad.Dao skrev:Sniperace skrev:men du ser väl GAQza med hamaz som den verkliga demokratin osv? *asg*
lektion för Daoren?
Vad är det för idiotfråga???
RedclownIII skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:och det fortfarande demokrati när de slutar med allmänna väl och börjar mörda och förtrycka dem som inte håller med dem? Fortsätter Sverige vara en demokrati om viimorgon avskaffar nya väl, alliansen är ju demokratiskt vad.Dao skrev:Sniperace skrev:men du ser väl GAQza med hamaz som den verkliga demokratin osv? *asg*
lektion för Daoren?
Moahahahahaha......
lazy skrev:RedclownIII skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:och det fortfarande demokrati när de slutar med allmänna väl och börjar mörda och förtrycka dem som inte håller med dem? Fortsätter Sverige vara en demokrati om viimorgon avskaffar nya väl, alliansen är ju demokratiskt vad.Dao skrev:Sniperace skrev:men du ser väl GAQza med hamaz som den verkliga demokratin osv? *asg*
lektion för Daoren?
Moahahahahaha......
Jaa..herregud eller ngt sådant..