Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniper byter käckt innehållet i debatten, när de inte kan stå för det de deskrev först, och som en annan svarade på.
Sånt är såååå tröttande!
så du menar att det absolut inte finns några problem med att protestera mot Hamaz i Gaza?
du vill påstå att det inte finns några som helst problem med att visa sin konvertrering från islam till kristendom i Gaza?
du menar att det inte föreligger några problem med att visa att man vill leva utan religion i Gaza?
Ja, att du är enögd och att du stöder förtryck så snart deta förtryck sker i islams namn DET har vi uppfattat för längesedan.
Att på platser där jihadisterna styr ÄR det farligt att gå emot dessa, men jag förstår att du inte vill se det,m och nej, den som oftast byter riktning för att få bort fokus från slamistproblemen är DU
Frågorna du skrev var inte baserat på vad jag tidigare skrev - du bytte innehåll i diskussionen!
Men, jo - det finns många problem i Gaza, inte bara Hamas! Och nej, jag stödjer inget förtryck, inte heller det som eksr i islams namn, men jag förstår att du "anser" detta.
Jag har aldrig försvarat några jihadister! Men du har visat att du stödjer bl.a. Israels förtryck, vilket är den största orsaken till att Hamas ens existerar. Men jag förstår din fokusförskjutning! Måste vara svårt att stå för sådant med ärliga ståndpunkter!
Du låter inte lite stollig nu!
men DU påstår ju att det är ofarligt att protestera mot jihadister, menar du då möjligen av dig utvalda sådana, eller gäller det jihadister i allmänhet, JAG vidhåller att som frågan var så dödar jihadister gärna sina motståndare, och säger den vanlige muslimen mot dessa så riskerar denne livet... och det är inte ett dugg fokusförskjutn ing, istället blev tydligen detta för heyt för dig så du inte vill besvara detta korrekt