F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Någon som är förvånad?
Absolut inte !.... Sådana partier som SD får alltid vatten på kvarn när en splittrande och klyftökande politik förs, som den moderaterna står för. Jag får väl säga grattis då ... antar jag, den politik DU gillar, förespråkas ju av SD !
Mmm...det är ju därför jag startade tråden.
Ja jag misstänkte det ! Ingenstans har jag sett dig markera avsky mot SDs politik ! Det du eg säger är att om inte andra partier börjar föra en invandrarfientlig politik, så får man stå ut med att det frodas ett invandrarfientligt parti ?
Varför måste man markera avsky för SDs politik? Det har inte jag heller gjort. Det betyder inte att jag har röstat på dem för det.
Nej det är bra att du står för att du är främlingsfientlig !... uti ljuset med trollen, så tynar de bort som alla spöken
Du har fel som vanligt. Jag är inte ett dugg främlingsfientlig. Så du förlorade den disskussionen också. Men väntaa nu det är antagligen därför du kallar mig och alla andra som har en avikkande åsikt en dig för främlingsfientliga och rasister.