RedCloud skrev:Är nu Lärarnas Riksförbund också helt kassa eller vad då?
ett särintresse om inte annat....
Så du och din rektor sitter inne med hela sanningen och alla andra har fel. Lika ödmjuk som vanligt.
RedCloud skrev:Är nu Lärarnas Riksförbund också helt kassa eller vad då?
ett särintresse om inte annat....
Så du och din rektor sitter inne med hela sanningen
RedCloud skrev:Så du och din rektor sitter inne med hela sanningen
å du tolkar å du tolkar, å det bölir fel varenda gång.
Övergången till den nya gymnasiereformen GY11 har vi jobbat mycket med, ny betygsskala, nya betygskriterier, nya kurser. Den samlade bilden är hos kollegor OCH skolledning: GY11 är ett hafsverk, undermåligt och direkt kontraproduktivt.
Gilla läget SD-secrist.
Och dessa påståenden kan du givetvis styrka.
RedCloud skrev:Och dessa påståenden kan du givetvis styrka.
Du får tro vad du vill, när vi i kollegiet diskuterar GY11 så är den samlade bilden: hafsverk.
Men jag glömmer ju hela tiden att du är högerfundamentalist och inte har förmågan att kunna kritisera de egna. Förlåt.
Fast jag glömmer inte att du håller till på den yttersta vänsterkanten så dina åsikter kanske inte alltid är superobjektiva.
RedCloud skrev:
Fast jag glömmer inte att du håller till på den yttersta vänsterkanten så dina åsikter kanske inte alltid är superobjektiva.
Det förändrar inte på något sätt att GY11 är ännu ett hafsverk från högerregimen.
Att du tycker så innebär inte automatiskt att det är sant.
RedCloud skrev:Att du tycker så innebär inte automatiskt att det är sant.
Fast nu var det ju inte bara jag utan 20 andra lärare plus skolledning....mig får du gärna beskylla för vänsterextremism men de övriga skulle nog bli bannade på dig.
Men du visar ju klart och tydligt att du inte har förmågan att kritisera högerregimen oavsett vilka pajaskonster de utför. Det är uppriktigt synd om dig.
Var finns uppropen mot detta då?
Och du besitter onekligen förmågan att kritisera allt, bokstavligt talat allt, som alliansen har gjort, inte gjort eller borde ha gjort.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Att du tycker så innebär inte automatiskt att det är sant.
Fast nu var det ju inte bara jag utan 20 andra lärare plus skolledning....mig får du gärna beskylla för vänsterextremism men de övriga skulle nog bli bannade på dig.
Men du visar ju klart och tydligt att du inte har förmågan att kritisera högerregimen oavsett vilka pajaskonster de utför. Det är uppriktigt synd om dig.
Var finns uppropen mot detta då? Hela svenska lärarkåren borde ju rasa om det vore sant.
Och du besitter onekligen förmågan att kritisera allt, bokstavligt talat allt, som alliansen har gjort, inte gjort eller borde ha gjort. Det får dig att framstå som en rätt tragisk figur.
RedCloud skrev:Var finns uppropen mot detta då?
ahhh så det måste vara upprop för att det ska vara sant...ja jävlar...
Och du besitter onekligen förmågan att kritisera allt, bokstavligt talat allt, som alliansen har gjort, inte gjort eller borde ha gjort.
Japp, jag gillar inte människofientlig empatilös girig högerpolitik....
Så vartenda beslut som alliansen har tagit under de senaste 6 åren har varit kassa. Alla. 100%.
F.I.S.T skrev:Jag tar inte så allvarligt på ankklubben.....RedCloud skrev:F.I.S.T skrev:positivt för vem ? och nu ökar dom ju inte LITE !ericTheDog skrev:Att klyftorna ökat lite är positivt.
ta inte så allvarligt på ankklubbens officiella ekonomiska talesman, lillEric kan inget, vet inget och framförallt vet inte inte när han ska hålla käft istf att torgföra sin utlevda stupiditet....
I ankdammen bor inga sanningar...
... det är endast v-rix och DD i forumhögern som försöker debattera, men det är kul att se dem göra bort sig gång på gång
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Vilka SD-sympatier? Jag sympatiserar med deras rätt att verka inom demokratins ramar. Gör inte du det eller?
Du har ju visat att du gillar SDs förslag inom invandringspolitiken genom dina svar på mina frågor, taget ur SDs program. Allt du behöver göra är att stå för vad du tycker, ÖPPET ! Självklart ska de få verka inom demokratins ramar, men inte osynat !Secrist skrev:
Exempel på vänsterflum (extremt om du så vill):
Vänsterpartiet är emot graderade betyg i alla skolformer. Vänsterpartiet vill begränsa användningen av begreppet betyg till det intyg och omdöme som en elev får med sig efter att ha avslutat en utbildning och det första betyget ska då ges i årskurs 9. Där ska framgå att eleven har genomgått utbildningen och fått de kunskaper och färdigheter som denne har rätt till.
Det må vara att du inte håller med om förslaget, jag tycker nog det är bra att inte hetsa 9åringar mot varann.... betyget skall vara ett mått på att man tillgodogjort sig utbildningen. Hur som helst
Extrem politik min herre....är att:
- stoppa invandring !
- begränsa yttrandefriheten via FRA, IPRED, och datalagring
- försämra för sjuka och dessutom skuldbelägga dem
- pissa på pensionärerna med skattesatser till de som byggt upp den välfärd som de rika nu badar i ...
- att fortsätta bygga ut kärnkraft, när det finns alla möjligheter till alternativ energi
- att öka klyftorna, med negativa konsekvenser både för hälsa, utanförskap och integrationen
Så Moderaterna och SD är således två extrema partier
RedCloud skrev:Secrist skrev:Du kan inte va...?
Det är två olika frågeställningar.
kritiken omfattar bägge....
Nå secrist, är det inte oroande att all personal på skolan anser att den nya gymnasiereformen är ett hastverk ?
Jo det är verkligen oroande. Är det en ren kommunistisk friskola eller?
RedCloud skrev:Jo det är verkligen oroande. Är det en ren kommunistisk friskola eller?
Japp, Borlänges stolthet "Stalin-teaching by fear" heter den....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Jo det är verkligen oroande. Är det en ren kommunistisk friskola eller?
Japp, Borlänges stolthet "Stalin-teaching by fear" heter den....
he he, misstänkte det. är stenkastning och mötesstörning med på schemat på måndagseftermiddagarna fortfarande?
RedCloud skrev:Så vartenda beslut som alliansen har tagit under de senaste 6 åren har varit kassa. Alla. 100%.
Nope, 2006 klassade man industrihampa som energigröda, det var bra.
Fast å andra sida dett skulle (s) också gjort om man suttit kvar.
Secrist skrev:RedCloud skrev:Så vartenda beslut som alliansen har tagit under de senaste 6 åren har varit kassa. Alla. 100%.
Hampagurun jublar.
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Så vartenda beslut som alliansen har tagit under de senaste 6 åren har varit kassa. Alla. 100%.
Hampagurun jublar.
Yes, det gav våra bönder möjlighet att få EU bidrag för energiodling, är inte det bra så säg ?
Hur många gör det?
Thetaxpayer skrev:
5,1 % vänster är inte extremister men 35 % Moderater och Sdare är extremister.
I rest my case.
Lägg ner din fjant.
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
5,1 % vänster är inte extremister men 35 % Moderater och Sdare är extremister.
I rest my case.
Lägg ner din fjant.
37 % fick Hitler vid valet i Juli 1932 .... var han då inte extremist ?....
... det är människor som du som gör det möjligt för människor som han att komma till makten. De som är utrustade med hjärnor förstår att det är politiken som styr huruvida de är extrema och inte antalet röster som du här påstår. Och med samma sätt att resonera blir då även C och KD, och i viss mån FP extrema ?