Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
SiP
RedMentalCase
R.O.F.L
lazy
redalert
Thetaxpayer
RedCloud
F.I.S.T
ericTheDog
Secrist
14 posters

SD har gått om MP - är tredje största parti

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

SD har gått om MP - är tredje största parti - Sida 8 Empty Sv: SD har gått om MP - är tredje största parti

Inlägg  F.I.S.T 2012-06-08, 23:19

Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Var inte du lärare?

Har du bara haft ett jobb i ditt liv ? .... eller inget ?

Var det dig jag frågade eller tror du inte KP-RC är i stånd att svara själv? Du kanske är hans "gode man". Very Happy

Jag frågade dig en fråga bara.... för svår ? Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

SD har gått om MP - är tredje största parti - Sida 8 Empty Sv: SD har gått om MP - är tredje största parti

Inlägg  F.I.S.T 2012-06-08, 23:22

Thetaxpayer skrev:

Jo som sagt var så betyder inte det något vad en extremist som dig tycker om den saken. Bara för att du säger det så är det ju inte sant.

Och vad var det nu ni tyckte var så extremistiskt i mina politiska ställningstaganden ? .... Cool nån jävla gång måste du väl inse att det inte håller att ljuga på det vis du konstant gör
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2012-06-09, 00:20

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Var inte du lärare?

Har du bara haft ett jobb i ditt liv ? .... eller inget ?

Var det dig jag frågade eller tror du inte KP-RC är i stånd att svara själv? Du kanske är hans "gode man". Very Happy

Jag frågade dig en fråga bara.... för svår ? Laughing

Jag har haft massa arbeten genom åren av alla möjliga karaktärer. Anser du också att skyldigheten att kunna styrka sina påståenden enbart kan krävas av alliansröstare? Vänstern ska inte behöva göra sånt?
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2012-06-09, 00:26

F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Jo som sagt var så betyder inte det något vad en extremist som dig tycker om den saken. Bara för att du säger det så är det ju inte sant.

Och vad var det nu ni tyckte var så extremistiskt i mina politiska ställningstaganden ? .... Cool nån jävla gång måste du väl inse att det inte håller att ljuga på det vis du konstant gör

Det är ju inte mitt fel att du inte läser vad man skriver. Antagligen för att du är en extremist.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2012-06-09, 00:38

RedCloud skrev:
    Med andra ord så anser du dig ha rätt att häva ur dig vilka påståenden

Om jag så skriver att Norges huvudstad heter Oslo, så tvivlar du ju och ska ha en källa.

Nu påstår jag att hampaodlingar i Sverige är fåtaliga men är i ökande.

Om du nu verkligen är intresserad huruvida det stämmer eller inte: ta reda på det själv.

Wiki

Odlingen av hampa på Gotland har minskat betydligt jämfört med tidigare år.

Förra året odlade ett tjugotal gotländska lantbrukare hampa på runt 60 hektar. Men i år är antalet odlare halverat, samtidigt som mängden odlad hampa är en sjättedel mot i fjol.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 00:47