Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
Secrist
Dao
Thetaxpayer
R.O.F.L
RedMentalCase
DirtyDog
Sniperace
lazy
Infra
F.I.S.T
redalert
RedCloud
DMustaine
Sossar ee lata
18 posters

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  redalert 2012-05-18, 12:28

    RedCloud skrev:
    Men se då till och fuck off så debatten kan börja någon gång!

    Menar du att det är JAG som hindrar dig att debattera, att komma med argument och motargument ?

    kan du förklara hur det går till ?

    Mindervärdeskomplexet nu igen ?

    Öhhhh....snackade du inte om dina hobbyprojekt alldeles nyss? Rolling Eyes
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 12:34

    snackade du inte om dina hobbyprojekt alldeles nyss?

    Men allvarligt, kan du inte skapa en alldeles egen "jag-hatar-rc" tråd där du kan vomera dina naiva oneliners istf att smusta ner och förstöra precis varenda tråd som finns ?

    Snälla ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  redalert 2012-05-18, 12:44

    RedCloud skrev:
    snackade du inte om dina hobbyprojekt alldeles nyss?

    Men allvarligt, kan du inte skapa en alldeles egen "jag-hatar-rc" tråd där du kan vomera dina naiva oneliners istf att smusta ner och förstöra precis varenda tråd som finns ?

    Snälla ?

    Så det är mitt fel att du är totalt omöjlig att debattera med?

    Sluta nedvärdera, sluta med personangrepp, sluta dumma dig, lev som du lär innan dess får du bara vad du förtjänar förstår du verkligen inte det? No
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  formsvackan 2012-05-18, 12:47

    redalert skrev:Så det är mitt fel att du är totalt omöjlig att debattera med?
    Eftersom du finner alla med andra åsikter än dina egna som omöjliga att debattera med, undrar jag om du vet vad debattera egentligen innebär.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-18, 12:49

    Men kom igen Roffe, varva upp nu, eller har du slut på rökat?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  F.I.S.T 2012-05-18, 12:49

    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Så det är mitt fel att du är totalt omöjlig att debattera med?
    Eftersom du finner alla med andra åsikter än dina egna som omöjliga att debattera med, undrar jag om du vet vad debattera egentligen innebär.
    I love you I love you I love you
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  redalert 2012-05-18, 12:54

    F.I.S.T skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Så det är mitt fel att du är totalt omöjlig att debattera med?
    Eftersom du finner alla med andra åsikter än dina egna som omöjliga att debattera med, undrar jag om du vet vad debattera egentligen innebär.
    I love you I love you I love you

    Sluta ljug, lär av corven hur man debatterar trots annan åsikt än vad jag har!

    Infra, dao, fisten, rv, rc och inte minst du själv tillhör de allra sämsta och då är ändå inte de galna åsikterna den främsta orsaken! affraid
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  formsvackan 2012-05-18, 13:23

    redalert skrev:Infra, dao, fisten, rv, rc och inte minst du själv tillhör de allra sämsta och då är ändå inte de galna åsikterna den främsta orsaken!
    Du glömde Regndrottningen trots att hon är den som drar ner byxorna på dig varenda gång du "utmanar" henne Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  redalert 2012-05-18, 13:27

    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Infra, dao, fisten, rv, rc och inte minst du själv tillhör de allra sämsta och då är ändå inte de galna åsikterna den främsta orsaken!
    Du glömde Regndrottningen trots att hon är den som drar ner byxorna på dig varenda gång du "utmanar" henne Very Happy

    Enda gången hon drar ned byxorna är när någon ung tvåbent hingst skall sätta på henne! Laughing
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 13:32

    Enda gången hon drar ned byxorna är när någon ung tvåbent hingst skall sätta på henne!

    Oerhört osmakligt även för att komma från dig, har ni inga spärrar alls ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  redalert 2012-05-18, 13:38

    RedCloud skrev:
    Enda gången hon drar ned byxorna är när någon ung tvåbent hingst skall sätta på henne!

    Oerhört osmakligt även för att komma från dig, har ni inga spärrar alls ?

    Mer osmakligt än dina bilder på krigsoffer och ditt vurmande för massmördaren Che? Rolling Eyes
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 13:41

    Mer osmakligt än dina bilder på krigsoffer och ditt vurmande för massmördaren Che?

    Dom är på riktigt, du vill blunda....

    Be RD om ursäkt nu....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  redalert 2012-05-18, 13:58

    RedCloud skrev:
    Mer osmakligt än dina bilder på krigsoffer och ditt vurmande för massmördaren Che?

    Dom är på riktigt, du vill blunda....

    Be RD om ursäkt nu....

    Din spelade empatifasad klär dig inte alls! Laughing

    btw regndrottning har mig spärrad och jag henne så vi kommuniserar inte alls det är så hon vill ha det! cheers
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 14:13

    Din spelade empatifasad klär dig inte alls!

    hellre illa klädd än naken som du, naken i din bitterhet och ditt mindervärdeskomplex

    btw regndrottning har mig spärrad och jag henne så vi kommuniserar

    Att du öht loggar in här och mår dåligt är en gåta av rang...de enda som håller med dig i ditt svammlande och i dina elakheter är det skånska psykfallet och lillEric. Men man har väl de vänner man förtjänar....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Regndrottning 2012-05-18, 14:36

    RedCloud skrev:
    Din spelade empatifasad klär dig inte alls!

    hellre illa klädd än naken som du, naken i din bitterhet och ditt mindervärdeskomplex

    btw regndrottning har mig spärrad och jag henne så vi kommuniserar

    Att du öht loggar in här och mår dåligt är en gåta av rang...de enda som håller med dig i ditt svammlande och i dina elakheter är det skånska psykfallet och lillEric. Men man har väl de vänner man förtjänar....

    Har han sagt något dumt om mig, igen? Jag slår vad att det var sexrelaterad.... Han kan inte tänka med annat än reptilhjärnan... Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 14:44

    Jag slår vad att det var sexrelaterad.... Han kan inte tänka med annat än reptilhjärnan.

    HUR kunde du gissa....????
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Regndrottning 2012-05-18, 15:03

    RedCloud skrev:
    Jag slår vad att det var sexrelaterad.... Han kan inte tänka med annat än reptilhjärnan.

    HUR kunde du gissa....????

    Skulle det vara svårt, menar du? Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 15:20

    Skulle det vara svårt, menar du?

    Jag har levt i över ett halvt sekel, jag har träffat på alla slags människor, rika, fattiga, snälla, dumma, ödmjuka, brutala rubbet.

    Men för mig är det en stor gåta vad RMC och BlueHeaven är för slags spillror till människor.
    Så gemena, så elaka, så oempatiska, så okunniga, så.....
    Herre jösses för att stöta på dom IRL.

    lillEric är bara barsnlig.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  formsvackan 2012-05-18, 15:27

    RedCloud skrev:Herre jösses för att stöta på dom IRL.
    Den risken är noll. Sådana figurer finns inte lösa i vårt samhälle. Gissningsvis tillfredsställer de sina sämre lustar på detta forum och kan sedan fungera någorlunda normalt i verkligheten. Alternativet till detta är otänkbart.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Regndrottning 2012-05-18, 15:27

    RedCloud skrev:
    Skulle det vara svårt, menar du?

    Jag har levt i över ett halvt sekel, jag har träffat på alla slags människor, rika, fattiga, snälla, dumma, ödmjuka, brutala rubbet.

    Men för mig är det en stor gåta vad RMC och BlueHeaven är för slags spillror till människor.
    Så gemena, så elaka, så oempatiska, så okunniga, så.....
    Herre jösses för att stöta på dom IRL.

    Jag håller med om allt ovanstående. Men, vet du vad det värsta är?

    Deras dumhet är självvald. De kan hålla sig till ämne, de kan diskutera de kan vara vettiga..... Men de har valt att framstå som okunniga idioter. Varför, vet jag inte. Jag gissar att det skall föreställa någon slags 'macho'stil för att imponera på andra självvalda idioter. Och vad det skulle vara bra för vet bara de själva.....
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-18, 16:02

    Ja fy vad gement att sprida personuppgifter på nätet, att spåra ipadresser och börja med förnamn, samt kalla alla för nazist rasist och osolidariska,
    men vänta, det var ju roffe som gjorde allt det där.....

    vad säger fultant rd om det?

    Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar, men det finns öht inget intresse av att byta åsikter med såna galningar som er i familjen, och era trippelnick,
    när ska ni insekter fatta det? Om 50 år eller?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 16:05

    Ja fy vad gement att sprida personuppgifter på nätet, att spåra ipadresser och börja med förnamn

    ja varför gör du det ?

    det var ju roffe som gjoprde allt det där.....

    eller så var det ju inte så....

    Ska vi blow the wistle on u, roffe, och göra dig arbetslös ?

    https://acbladet.swedishforum.se/t435p60-sverigemoderaterna
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedMentalCase 2012-05-18, 16:07

    Men vad gör du Roffe,
    bara fultant rd och dina trippelninck går på ditt ljugeri och sketprat, det du gjort kan inte göras ogjort, och du var först med allt.

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 16:09

    , jag står ju skyhögt över er vänstertomtar,

    Storhetsvansinne (megalomani), grandiositet, hybris, förhöjd självkänsla, i psykiatrin ett uttryck för ett sinnestillstånd där en person har en starkt överdriven självuppfattning, och ofta helt falsk självbild. Storhetsvansinne kan vara ett tecken på psykos eller en personlighetsstörning.

    Är det när du skriver om riggade lottodragningar, döden på larvfötter, gasledningar du är överlägsen, eller när då ?

    men det finns öht inget intresse av att byta åsikter med såna galningar som er i familjen,

    fascinerande att du loggar in ö.h.t.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  RedCloud 2012-05-18, 16:10

    RedMentalCase skrev:Men vad gör du Roffe,
    bara fultant rd och dina trippelninck går på ditt ljugeri och sketprat, det du gjort kan inte göras ogjort, och du var först med allt.


    bubbel bubbel bubbel....är det ingen du kan krama i din närhet ?

    Du verkar inte må spå bra.....

    Sponsored content


    Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta??? - Sida 9 Empty Sv: Blåögda dumma svenskar!!! När ska vi fatta???

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:38