Dao skrev:SiP skrev:Hahaha, så fort bortförklaringarna tar slut så spelas indignations kortet ut, har du problem med att någon vägar kritisera din älskade islam??
Fattar du inte själv vad du skriver kanske du skall skita i att logga in här ca: 2-4 år, 1-2 med gott uppförande..
Sen är ju frågan vem av oss som inte kan för en sakligt debatt, lägg ner ditt patetiska försök till härskarteknik, typ "lilla vän", "men kära nån", det kanske fungerar på dina stolpskottspolare på parkbänken men mot mig kan du lägga ned, och ditt uberpatetiska försök att visa manlighet med "är du dum i huvudet" läggs bara till det faktum att du alltid varit och kommar alltid vara en idiot, varken mer eller mindre..
Och till slut, då du svarade JA, vilket land som styrs av islamistiska dårar har mänskliga rättigheter fullt ut??
VILKA bortförklaringar????
Du hävdar att islamism betyder något annat än det gör! Det är bara för dig att studera fenomenet, så kan du komma tillbaka till att föra en debatt sedan!
Det finns arbeten för mänskliga rättigheter i nästan alla länder, men i INGET LAND ÖVERHUVUDTAGET har fungerande mänskliga rättigheter "fullt ut"!
Du är VERKLIGEN stollig. Och sluta spela martyr. Du har ingen rätt att kalla mig för saker och ting, och sedan spela förättat när jag reagerar på detta.
Här får du lite KUNSKAP:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Islamism
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vad-menas-med-islamism_289058.svd
Jag kan ge dig boktips också, men jag tvivlar på att du bryr dig.
Världen skall tydligen rätta sig efter din okunskap och dina dina fördomar...
Buhuhu, det är inte så, sluta kalla mig saker bla bla bla, du är verkligen en blådåre, DU ska ha rätten att kalla mig saker alltså, för att sedan påstå att det är jag som kallar dig saker, du bör nog antingen komma ihåg eller läsa igenom vad du skrivit till mig innan du spelar förorättad..
Och kan du inte se att islam är inblandat i länders regeringar och parlament och att de i grunden styrs utifrån islam och koranen då är du blindare än rövhålet.
Har aldrig påstått att någon behöver rätta sig efter mig, medan du däremot menar att alla skall springa runt och hylla din missvisade "kunskap", men som vanligt med dig så är det din version som gäller, ta bara hedersmord/våld där du hävdar att den inte existerar, detta trots att ungdomar som utsätts för denna vittnar om den, men va fan, Dao vet ju bättre än dom eller hur??
Och vilket land var det nu??